Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Funke Yggdrasil 100

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Dit is denk ik mijn favo box van Funke (op film dan) Ik ga echt mijn best doen om deze eens aan te schaffen.

    Comment


      Ik ook! Ik weet nog niet hoe, maar hij gaat er komen dit jaar!
      Heeft u misschien een vuurtje?

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door rocco Bekijk bericht
        Ik ook! Ik weet nog niet hoe, maar hij gaat er komen dit jaar!
        heb em alweer gespot in een webshop (DE)

        Comment


          Heb vernomen dat deze parel volgende maand weer beschikbaar komt bij de zuider buren .

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door smurf Bekijk bericht
            Heb vernomen dat deze parel volgende maand weer beschikbaar komt bij de zuider buren .
            Eerst zien dan geloven (omdat de geruchten en de werkelijkheid niet altijd overeen komen bij Zena), maar laten we het hopen. Heb wel een ritje over voor een 2e Yggdrasil (en het spreiden van de winstkansen).

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door bonzo26 Bekijk bericht
              Eerst zien dan geloven (omdat de geruchten en de werkelijkheid niet altijd overeen komen bij Zena), maar laten we het hopen. Heb wel een ritje over voor een 2e Yggdrasil (en het spreiden van de winstkansen).
              Een voordeel heb deze jongens al gezien dat ze er zijn . Erg jammer dat vaak mensen twijfels hebben bij zena terwijl hun altijd ons blijven proberen te voorzien van mooie producten

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door smurf Bekijk bericht
                Een voorbeel heb deze jongens al gezien dat ze er zijn . Erg jammer dat vaak mensen twijfels hebben bij zena maar terwijl hun altijd ons blijven proberen ons te voorzien van mooie producten
                Weet je toevallig ook al het prijskaartje?

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door Pyropinoy Bekijk bericht
                  Weet je toevallig ook al het prijskaartje?
                  Yep . Maar mag hier niet besproken worden . Maar het is een lvc aanbieding dus kun je hem wel in koppen toch

                  Comment


                    Prima prijs voor deze pracht bak

                    Comment


                      Je reactie zegt meer dan genoeg

                      Comment


                        Hopelijk word 2 maart dat reisverbod naar belgie opgeheven, wacht al te lang op deze topper!
                        BKV Liefhebber 🐉🐲 BurnitPyromaniacs 💥🎆

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door smurf Bekijk bericht
                          Een voordeel heb deze jongens al gezien dat ze er zijn . Erg jammer dat vaak mensen twijfels hebben bij zena terwijl hun altijd ons blijven proberen te voorzien van mooie producten
                          Geen idee hoe je aan deze info komt, maar bij Zena is deze niet op voorraad... Lijkt me dan ook sterk dat je ze gezien hebt?
                          HARDER BETTER FASTER | www.zenavuurwerk.com |

                          Comment


                            Hmm, tegenstrijdige berichten hier haha. Zou mooi zijn als deze inderdaad weer beschikbaar komt in België. De vraag ernaar is sowieso erg groot.
                            Top dat Zena zo vroeg in het jaar al met Funke boxen komt, grenzen weer open en gaan. Ik heb deze prachtbak in ieder geval al gereserveerd in DE, erg benieuwd naar.

                            Comment


                              Deze box terug in stock zou mooi zijn al moet ik zeggen dat de COrola en Scala erg mooie boxen zijn.

                              Van de week nog in Maaseik geweest goed geholpen geen last van de "gesloten"grenzen gewoon vrij erover rijden niks aan de hand
                              no Pyro no Party....

                              Comment


                                Maar in Maaseik worden geen grotere boxen verkocht ivm 1 KG regel

                                Comment

                                Working...
                                X