Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Funke Yggdrasil 100

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Goed om te zien dat deze batch wel weer zoals vanouds is! Lijkt dus gelukkig alleen de 2020 batch die wat problemen had.

    Comment


      Wat een apparaat! Verwachtingen, ondanks de wind, ruimschoots waar gemaakt.

      Comment




        Ik vond dit de tofste van de avond. Batch 2019 maar totaal geen issue met "mindere boeketten". Die kwaliteit aan tails en kleuren heb ik niet eerder bij een product gezien.

        Helaas gingen de laatste 20 niet in 1 keer door. Te zien in de 12 uur show vanaf 1:44.
        Laatst aangepast door ekk; 5 January 2023, 16:45.

        Comment


          Deze box stond hier ook in de straat, geen idee welke batch maar was een super mooie cakebox met heldere kleuren en het tempo perfect .

          Comment


            in 21-23 geschoten 2 tegelijk. dat was onze eerste funke box. sier was super burst wat minder
            dit jaar de fireball geschoten. zo hard hebben we F2 nog nooit gehoord!

            Wat is het mooiste werk?

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door Vuuwerk Team Dorgelo Bekijk bericht
              in 21-23 geschoten 2 tegelijk. dat was onze eerste funke box. sier was super burst wat minder
              dit jaar de fireball geschoten. zo hard hebben we F2 nog nooit gehoord!

              Hele mooie edit! Helaas heb ik deze van het lijstje af moeten halen, maar na het zien van deze beelden toch maar op zoek om er 2 te bemachtigen dit jaar.

              Comment


                Heeft iemand de ‘21 batch geschoten?
                Heeft u misschien een vuurtje?

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door rocco Bekijk bericht
                  Heeft iemand de ‘21 batch geschoten?
                  Yes, zoals gezegd: mijn verwachtingen volledig waar gemaakt.

                  Comment


                    Deze box al in 2020 besteld bij vuurwerk Duitsland.Ik baalde toch een beetje dat ik de 21 batch had gekregen, maar dat was achteraf gezien onterecht. Wat een fantastische box was dit zeg. Naast de paranoid 2 de topper van de avond.

                    Comment




                      2 geschoten beide waren 2021 batch

                      Comment


                        Blijft een box die je het beste als enkel kan schieten vind ik

                        Comment


                          www.youtube.com/channel/UC87Ra0dmyahLt8AZoj3Nr_Q

                          Comment


                            https://www.youtube.com/user/flutsjah/

                            Comment


                              Prachtig filmpje!! Welke batch was dit?
                              Heeft u misschien een vuurtje?

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door rocco Bekijk bericht
                                Prachtig filmpje!! Welke batch was dit?
                                Dit was een 2019 batch uit duitsland, daar was ie al deels doorgelont.
                                https://www.youtube.com/user/flutsjah/

                                Comment

                                Working...
                                X