Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Funke consumentenvuurwerk

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
      toch knap met 20mm

      Comment


        Jazeker knap, en het overgrote deel van de mensen denk; Boh! 56sh! Dikke waaier, die moet ik hebben. En ik denk dat zodra ze heb afgestoken hebben dat het in de straat best een leuk ding is En niet gaan zeggen, ja maar is maar 20mm zoals wij freaks dat doen.
        alcohol lost niets op, maarja melk ook niet...

        Comment


          Toch vind ik het een slechte ontwikkeling al die 20 mm troep.
          In NL komt er ook steeds meer van en wel voor grof geld verkopen.
          Gewoon alles 30mm en maximaal gevuld.

          Comment


            Ik vind trouwens de labels echt goed geslaagd moet ik zeggen!

            Oorspronkelijk geplaatst door boller Bekijk bericht
            Toch vind ik het een slechte ontwikkeling al die 20 mm troep.
            In NL komt er ook steeds meer van en wel voor grof geld verkopen.
            Gewoon alles 30mm en maximaal gevuld.
            'Helaas' heeft een importeur een groot commercieel belang, en dient hij van meerdere gezinnen te onderhouden in de vorm van personeel. Er moet gewoon brood op de plank komen. Jou voorstel is dan ook volslagen niet commercieel doordacht, en financieel onhaalbaar.

            Dit neemt niet weg dat ik niet graag een 30mm max gevuld zie.
            alcohol lost niets op, maarja melk ook niet...

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door boller Bekijk bericht
              Toch vind ik het een slechte ontwikkeling al die 20 mm troep.
              In NL komt er ook steeds meer van en wel voor grof geld verkopen.
              Gewoon alles 30mm en maximaal gevuld.
              Ik vermoed dat als ik hier in de winkel alleen 30mm max gevuld neerzet, dat ik heel snel weinig meer verkoop omdat de gemiddelde consument dat financieel niet trekt
              www.vuurwerkhuizen.nl

              Comment


                De gewone man kijkt naar het aantal shots en de grote van een cake.
                Jeder Schuss ein Genuss

                Comment


                  Het ligt er ook aan wat een fabriek/importeur met 20mm doet. Bij deze Funke cakes zijn de tubes overduidelijk gewoon maximaal gevuld en met een prima burst. Wat je bij vele NL producten ziet met 20mm, is dat het allemaal maar zo goedkoop mogelijk moet. Met uitzondering van de I've got the Power en de Tropical Night van Pangu.

                  Het zal bij mij geen voorrang krijgen op 30mm blokjes, maar met deze prestaties zijn het prima cakes voor erbij!
                  Laatst aangepast door MasterBsc; 5 October 2018, 13:12.

                  Comment


                    Ja financieel plaatje begrijp ik het wel maar op film zie je bijna geen verschil todat je hem heb gekocht en afsteekt en toch duidelijk minder harde burst hebt en kleiner effect.
                    Wat ik wel mis bij veel produkten dat je nooit echt weet welke maximaal gevuld zijn. En ook vaak staat er wel 4x 500 gram in een doos maar kijk je op de labels is het 3x 450 en 1x 400 gram ofzo

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door boller Bekijk bericht
                      Ja financieel plaatje begrijp ik het wel maar op film zie je bijna geen verschil todat je hem heb gekocht en afsteekt en toch duidelijk minder harde burst hebt en kleiner effect.
                      Wat ik wel mis bij veel produkten dat je nooit echt weet welke maximaal gevuld zijn. En ook vaak staat er wel 4x 500 gram in een doos maar kijk je op de labels is het 3x 450 en 1x 400 gram ofzo

                      Klopt, ik weet nog wel die master Li potjes van Lesli. Zou je niks van verwachten maar die burst was hard em t boeket groot. Waren lamgwerpige dunne bombettes die erin zaten. Maar top cakies!
                      75:15:10 - En je weet wat ik bedoel !

                      Comment


                        Jeder Schuss ein Genuss

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door Matii Bekijk bericht
                          vind deze ook wel geinig, schitterende kleuren en er zit nog een aardig tempo in ook

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door Matii Bekijk bericht
                            Ziet er erg mooi uit zo!

                            Comment


                              Comment




                                Ook mooi. Maar de cracklingvariant vind ik leuker.

                                Comment

                                Working...
                                X