Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Funke consumentenvuurwerk

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door Sirens Bekijk bericht
    Niks speciaals.

    Funke prof was prachtig eerlijk waar.

    Het consu spul is niet beter dan de beste nl merken.

    Snap die funke geilheid gewoon niet, consu spul is gemiddeld 2x zk duur als de goede nl merken die je bij freak winkels kan kopen..
    Dan heb je nog nooit een dikke consubox bij je in de straat gezien, is echt top spul in in mijn beleving beter dan EVO bijvoorbeeld. Harde burst en dikke salutes. Effecten blijven ook lang hangen zelfs met de wind van vorig jaar.

    Als liefhebber zou je juist een kwaliteit merk was funke kunnen waarderen dacht ik. Het is echt niet vergelijkbaar het NL vuurwerk.

    Zelfs 20 grams pijlen zijn gewoon top.

    Duur? Vind ik wel meevallen voor 160 euro heb je een 259 Schots bak met shapes, waar haal je dat in NL voor die prijs?

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door laurence Bekijk bericht
      Dan heb je nog nooit een dikke consubox bij je in de straat gezien, is echt top spul in in mijn beleving beter dan EVO bijvoorbeeld. Harde burst en dikke salutes. Effecten blijven ook lang hangen zelfs met de wind van vorig jaar.

      Als liefhebber zou je juist een kwaliteit merk was funky kunnen waarderen dacht ik. Het is echt niet vergelijkbaar het NL vuurwerk.

      Zelfs 20 grams pijlen zijn gewoon top.

      Duur? Vind ik wel meevallen voor 160 euro heb je een 159 Schots bak met shapes, waar haal je dat in NL voor die prijs?
      In NL genoeg te krijgen voor 160 euro bij de outlets.

      Komt voor mij nog 1,5 tank benzine van 110 euro overheen als ik naar België moet. In Duitsland zijn die Funke bakkies over de 200 euro. Maar zal wel een consu funke cake bestellen bij tosch of Runge en zet hem naast een vergelijkbare cake van NL. Niet 1 met salutes want dat is niet eerlijk voor de vergelijking. Die Funke cakes mogen in NL niet verkocht worden. Anders is het appels met peren vergelijken. Zal wel een een cake van Wolff nemen (van de underground serie of een cake van Pangu) Volgend jaar zul je de vergelijking dan wel zien.
      http://www.youtube.com/c/ReVerser

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door laurence Bekijk bericht
        Dan heb je nog nooit een dikke consubox bij je in de straat gezien, is echt top spul in in mijn beleving beter dan EVO bijvoorbeeld. Harde burst en dikke salutes. Effecten blijven ook lang hangen zelfs met de wind van vorig jaar.

        Als liefhebber zou je juist een kwaliteit merk was funke kunnen waarderen dacht ik. Het is echt niet vergelijkbaar het NL vuurwerk.

        Zelfs 20 grams pijlen zijn gewoon top.

        Duur? Vind ik wel meevallen voor 160 euro heb je een 259 Schots bak met shapes, waar haal je dat in NL voor die prijs?
        Ik ben het niet met je eens ik had meerdere boxxen van evo en pangu en die kwamen zeker overeen met funke qua burst en effecten ik had alle drie de funke cakeboxxen. Bij funke lijkt het heel wat dat komt door de snelheid en diversiteit welke chaos veroozaakt

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door Reverser Bekijk bericht
          In NL genoeg te krijgen voor 160 euro bij de outlets.

          Komt voor mij nog 1,5 tank benzine van 110 euro overheen als ik naar België moet. In Duitsland zijn die Funke bakkies over de 200 euro. Maar zal wel een consu funke cake bestellen bij tosch of Runge en zet hem naast een vergelijkbare cake van NL. Niet 1 met salutes want dat is niet eerlijk voor de vergelijking. Die Funke cakes mogen in NL niet verkocht worden. Anders is het appels met peren vergelijken. Zal wel een een cake van Wolff nemen (van de underground serie of een cake van Pangu) Volgend jaar zul je de vergelijking dan wel zien.
          de prijzen die ik op noem zijn duitse prijzen, en voor 160 euro vind je niet een 259 schots bak hier in NL voor zover ik weet. Meestal zit je gemiddeld met freakprijzen van 90-100 euro voor een 100-150 schots bak afhankelijk van shapes en MM tubes

          Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerkduiven Bekijk bericht
          Ik ben het niet met je eens ik had meerdere boxxen van evo en pangu en die kwamen zeker overeen met funke qua burst en effecten ik had alle drie de funke cakeboxxen. Bij funke lijkt het heel wat dat komt door de snelheid en diversiteit welke chaos veroozaakt
          Dan heb ik een hele andere ervaring, de salutes alleen al gaan harder dan NL salutes.

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door laurence Bekijk bericht
            de prijzen die ik op noem zijn duitse prijzen, en voor 160 euro vind je niet een 259 schots bak hier in NL voor zover ik weet. Meestal zit je gemiddeld met freakprijzen van 90-100 euro voor een 100-150 schots bak afhankelijk van shapes en MM tubes



            Dan heb ik een hele andere ervaring, de salutes alleen al gaan harder dan NL salutes.
            Heb het niet over salutes maar de rest

            Comment


              Vuurwerk is een beleving naar mijn mening, dus wat voor de een beter is, is dat voor de andere niet. Ik zie ik dit 'debat' veel variabelen (lees argumenten) naar voren komen die lang niet voor iedereen gelden... vandaar dat ik het ook zonde vind dat deze discussie neigt naar het overtuigen van elkaar.

              Ik bekijk het graag zo: hoe meer fabrikanten, leveranciers, importeurs, winkels, productlijnen en verschillende producten. Des te meer dat wij als fanaten daar baat bij hebben. Ongeacht of je het product iets vind of niet, Of je mee gaat in een 'hype' of niet, of of je bereid bent daarvoor te betalen of niet, etc.

              Begrijp mij aub niet verkeerd, ik probeer niemand de mond te snoeren of wat dan ook.
              alcohol lost niets op, maarja melk ook niet...

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door laurence Bekijk bericht
                de prijzen die ik op noem zijn duitse prijzen, en voor 160 euro vind je niet een 259 schots bak hier in NL voor zover ik weet. Meestal zit je gemiddeld met freakprijzen van 90-100 euro voor een 100-150 schots bak afhankelijk van shapes en MM tubes



                Dan heb ik een hele andere ervaring, de salutes alleen al gaan harder dan NL salutes.
                En als jij goed hebt opgelet zaten in de Funke 200+ bakken een heleboel 20mm tubes. Dus eigenlijk was Funke overpriced.

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerkduiven Bekijk bericht
                  Ik ben het niet met je eens ik had meerdere boxxen van evo en pangu en die kwamen zeker overeen met funke qua burst en effecten ik had alle drie de funke cakeboxxen.
                  Salutes mogen dan harder gaan maar burst en spreiding zijn toch de hoofdzaak. Als dit gelijkwaardig is dan scoor ik liever NL kwaliteitsvuurwerk in de feakacties. Is een stuk goedkoper.
                  2024 >> 25

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door Jantjebeton1981 Bekijk bericht
                    En als jij goed hebt opgelet zaten in de Funke 200+ bakken een heleboel 20mm tubes. Dus eigenlijk was Funke overpriced.
                    288 schoten hoog tempo, lucht gevuld mixed shape voor 175 euro is gewoon een prima prijs. daar is niks duurs aan.

                    Skyline on fire heeft ook 20mm 259 schoten en die kost maarliefst 250 euro.

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door laurence Bekijk bericht
                      de prijzen die ik op noem zijn duitse prijzen, en voor 160 euro vind je niet een 259 schots bak hier in NL voor zover ik weet. Meestal zit je gemiddeld met freakprijzen van 90-100 euro voor een 100-150 schots bak afhankelijk van shapes en MM tubes
                      Dan heb ik een hele andere ervaring, de salutes alleen al gaan harder dan NL salutes.
                      Dat zijn geen gemiddelde Duitse prijzen. Er is maar 1 Duitse site die wat cakes aanbied voor Belgische prijzen.

                      De rest van alle shops allemaal boven de 230 euro. Voor datzelfde geld had ik een echte "Tears" F4
                      http://www.youtube.com/c/ReVerser

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door Reverser Bekijk bericht
                        Dat zijn geen gemiddelde Duitse prijzen. Er is maar 1 Duitse site die wat cakes aanbied voor Belgische prijzen.

                        De rest van alle shops allemaal boven de 230 euro. Voor datzelfde geld had ik een echte "Tears" F4
                        klopt dat zijn freakpijzen maar je moet ook freakprijzen gaan vergelijken en niet "gemiddelde" vs "freakprijs"

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door laurence Bekijk bericht
                          klopt dat zijn freakpijzen maar je moet ook freakprijzen gaan vergelijken en niet "gemiddelde" vs "freakprijs"
                          Funke heeft echt top spul voor consumenten. Ik heb direct alle dikke cakes besteld. Wat zal ik een feest hebben met dat TOP spul.
                          http://www.youtube.com/c/ReVerser

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door Reverser Bekijk bericht
                            In NL genoeg te krijgen voor 160 euro bij de outlets.

                            Komt voor mij nog 1,5 tank benzine van 110 euro overheen als ik naar België moet. In Duitsland zijn die Funke bakkies over de 200 euro. Maar zal wel een consu funke cake bestellen bij tosch of Runge en zet hem naast een vergelijkbare cake van NL. Niet 1 met salutes want dat is niet eerlijk voor de vergelijking. Die Funke cakes mogen in NL niet verkocht worden. Anders is het appels met peren vergelijken. Zal wel een een cake van Wolff nemen (van de underground serie of een cake van Pangu) Volgend jaar zul je de vergelijking dan wel zien.
                            Wanneer je die 110 euro benzinegeld gaat meerekenen dan wordt alles wel een beetje te duur voor je. Dat moet je dus ook even niet meenemen in je beredenering. Maar ik ben het met de mensen eens, consumenten vuurwerk van Funke is echt top kwaliteit.. en dan bedoel ik wel de batch van vorig jaar. De 19 shots potten en ook die van 25sh, die zijn echt beter dan die van Pangu en/of Evo. Kijk maar eens naar die filmpjes. Ook de Supernaut bak welk te koop was voor iets van 160 euro. Kerel, ik ben nog geen NL compound tegengekomen die hier tegenop kon boksen. Misschien nu wel de SkyLine van Evo, maar daar betaal je dan wel 250 euro voor en die vind je nergens goedkoper. In ieder geval vind ik dat het geen Hype is omtrent Funke.. het is wel degelijk een merk van de hoogste kwaliteit. Enne.. moet je ook wel niks kopen voor de Jackpot prijs. ;)

                            Comment


                              Ik vind het belangrijkste dat iedereen koopt wat hij zelf het mooiste vind. Het maakt mij niet uit of een ander het spul wat ik prachtig vind niks vindt. Ik heb dit jaar funke 19s en 30mm box en de ff1 van funke. Uit NL heb ik ook toppers en dit jaar zal ik eens gaan vergelijken. En "voor hetzelfde geld had ik de f4" is totaal niet relevant in dezede discussie. Dat is pas appels met peren vergelijken. Prof staat, overal los van. Vorig jaar vond ik funke in de straat zeker beter dan nl spul. Hoog tempo dikke burst goede spreiding. Evo en pangu missen in mijn beleving die rappe afwisseling en de burst (salutes), qua uitwerking zijn ze zeker gelijk. Ik vind ook niet ieder product van funke onovertrefbaar en het beste van het beste. Bv de 19s is beter dan welke ass. in nl. Maar er zijn veel goedkopere van bv pangu die zeer weinig ervoor onderdoen. Pijs/kwaliteit is ook een punt. En de ff1 knalt iedere salutecake in nl eruit, geen weigeraar en is met crackling tail onderscheidend. Constante kwaliteit vind ik zelf heel belangrijk, en wat dat betreft kan NL heel wat leren. Funke heeft echt geen wonderkruit dat 10x zo goed is als dat van evo ofzo. Het is meer voor degenen met een ruim budget die het maximale binnen f2 willen. Als ik het moest doen met een paar honderd zou ik gwn nl spul nemen
                              Jeder Schuss ein Genuss

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door Reverser Bekijk bericht
                                Funke heeft echt top spul voor consumenten. Ik heb direct alle dikke cakes besteld. Wat zal ik een feest hebben met dat TOP spul.
                                Sarcasme voegt 0.0 toe in een discussie. Beetje vreemd als je zo je standpunt wilt verdedigen
                                Jeder Schuss ein Genuss

                                Comment

                                Working...
                                X