Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Funke consumentenvuurwerk

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door recemonster Bekijk bericht
    Nieuwe film

    oef hadden we maar zulk hoogwaardig spul in NL

    Comment


      Van onderen gefilmd best imposant,

      Het filmpje van afstand doet me helemaal niks! Als Nederlandse importeurs ook zo gaan filmen krijg je hetzelfde idee
      www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door Nitraat12 Bekijk bericht
        Van onderen gefilmd best imposant,

        Het filmpje van afstand doet me helemaal niks! Als Nederlandse importeurs ook zo gaan filmen krijg je hetzelfde idee
        effecten blijven lang hangen en zijn erg uniform, dan maakt het niks uit of je eronder staat of niet. kan natuurlijk net zo goed een sample zijn.

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door laurence Bekijk bericht
          effecten blijven lang hangen en zijn erg uniform, dan maakt het niks uit of je eronder staat of niet. kan natuurlijk net zo goed een sample zijn.
          Idd dat maakt het funke spul zo mooi, blijft lekker lang hangen vooral de funkenweide maar deze ziet er ook goed uit

          Comment


            Vaak worden filmpjes ook vertraagd afgespeeld waardoor het lijkt of het effect lang blijft hangen.
            Maar zoizo is funke wel topspul.

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door Nitraat12 Bekijk bericht
              Van onderen gefilmd best imposant,

              Het filmpje van afstand doet me helemaal niks! Als Nederlandse importeurs ook zo gaan filmen krijg je hetzelfde idee
              Kijk jij maar eens naar dit filmpje
              Jeder Schuss ein Genuss

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door Matii Bekijk bericht
                Kijk jij maar eens naar dit filmpje
                En wat moet dit filmpje zeggen?
                www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

                Comment


                  Het is bij bijna windstil afgestoken dus ja het hangt een micro seconden langer inde luch

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door Nitraat12 Bekijk bericht
                    En wat moet dit filmpje zeggen?
                    Misschien wel dat het lijkt alsof het uit dezelfde fabriek komt als Funke? Kwaliteit is in ieder geval wel vergelijkbaar.

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door Nitraat12 Bekijk bericht
                      Van onderen gefilmd best imposant,

                      Het filmpje van afstand doet me helemaal niks! Als Nederlandse importeurs ook zo gaan filmen krijg je hetzelfde idee
                      Het geluid wordt volgens mij ook redelijk bewerkt. Die nieuwe 100 shotter van die kat heeft ook redelijk veel ploffers in het begin. Maar blijft op zich mooi vuurwerk. Pangu,Wolff,Vuurwerktotaal en Evo kunnen best opboxen tegen Funke. Nee, geef mij maar het profspul van Funke. Dat consu spul laat ik lekker staan.
                      http://www.youtube.com/c/ReVerser

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door Reverser Bekijk bericht
                        Het geluid wordt volgens mij ook redelijk bewerkt. Die nieuwe 100 shotter van die kat heeft ook redelijk veel ploffers in het begin. Maar blijft op zich mooi vuurwerk. Pangu,Wolff,Vuurwerktotaal en Evo kunnen best opboxen tegen Funke. Nee, geef mij maar het profspul van Funke. Dat consu spul laat ik lekker staan.
                        Vind funky toch beter dan zelfs EVO, heb dit jaar de skyline on fire en komt nog wel een dikke box bij hopelijk dus dat zal de ultieme vergelijking zijn

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door laurence Bekijk bericht
                          oef hadden we maar zulk hoogwaardig spul in NL
                          Niks speciaals.

                          Funke prof was prachtig eerlijk waar.

                          Het consu spul is niet beter dan de beste nl merken.

                          Snap die funke geilheid gewoon niet, consu spul is gemiddeld 2x zk duur als de goede nl merken die je bij freak winkels kan kopen..
                          PJJJJJJJJJJJIIIIEEEEEEEEEEUUUUUWWWWWWWWWWWWW

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door Sirens Bekijk bericht
                            Niks speciaals.

                            Funke prof was prachtig eerlijk waar.

                            Het consu spul is niet beter dan de beste nl merken.

                            Snap die funke geilheid gewoon niet, consu spul is gemiddeld 2x zk duur als de goede nl merken die je bij freak winkels kan kopen..
                            Wacht maar totdat je een paar boxen in de straat hebt staan
                            ☞M~PYRO☞

                            Comment


                              Daar kan je lang op wachten want dat gaat niet gebeuren.
                              PJJJJJJJJJJJIIIIEEEEEEEEEEUUUUUWWWWWWWWWWWWW

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door Sirens Bekijk bericht
                                Daar kan je lang op wachten want dat gaat niet gebeuren.
                                16e jaar op vuurwerkcrew!!

                                Comment

                                Working...
                                X