Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Funke consumentenvuurwerk

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Hoe is trouwens de burst van de 1.4g boxen van Funke? Zag de Ectasy of Gold voorbij komen en die ziet er op film goed uit. Ben alleen benieuwd waarmee de burst te vergelijken is.

    Comment


      Het mooiste van funke is dat het niet altijd om de burst gaat de uitwerking is bij vele producten vaak top ondanks de burst

      Comment


        Iskra Line // OGON SMOKA (F3)

        5.000 (205sh, 48,80g NEM)



        10.000 (411sh, 79g NEM)



        20.000 (805sh, 153,8g NEM)
        我也喜欢年纪较大的烟花

        Comment


          Straatvideo:

          我也喜欢年纪较大的烟花

          Comment


            我也喜欢年纪较大的烟花

            Comment


              我也喜欢年纪较大的烟花

              Comment


                Blijven mooie pijlen!

                我也喜欢年纪较大的烟花

                Comment


                  Van mij mogen ze wel een compound maken met het Gold cracker weide effect!


                  我也喜欢年纪较大的烟花

                  Comment


                    De hele Funke Variation 20sh mix overlappend doorgelont. Prachtige cakes die vooral rustig en sierlijk schieten. Daarin zijn ze niet te vergelijken met de 100sh cakeboxen van Funke, maar wel perfect tijdens de vooravond!

                    Comment


                      Dat valt mij eerder gezegd vies tegen.. Mijn ervaring was vele malen beter. Hier zit totaal geen overtuiging in. Boeketten lijken ook mager gevuld te zijn.

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door Ruben Bekijk bericht
                        Dat valt mij eerder gezegd vies tegen.. Mijn ervaring was vele malen beter. Hier zit totaal geen overtuiging in. Boeketten lijken ook mager gevuld te zijn.
                        In real life ervaarde ik het echt niet zo. Maar bij Funke zijn het de 100sh 30mm blokken ( en de Fireball ) die echt extreme boeketten hebben met een snoeiharde burst. Alle losse cakes, waaronder deze ook, zijn gewoon producten die voor Nederlandse begrippen gewoon prima zijn maar niet 'over de grens'. Het tempo is ook nog eens lager dan bij de 100sh 30mm Funke bakken. Bij de Corolla Blue / Elegant Night etc heb je echt het idee dat je naar een dikke F3/F4 box staat te kijken. Dit assortiment is gewoon een goede F2 assortiment.

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
                          In real life ervaarde ik het echt niet zo. Maar bij Funke zijn het de 100sh 30mm blokken ( en de Fireball ) die echt extreme boeketten hebben met een snoeiharde burst. Alle losse cakes, waaronder deze ook, zijn gewoon producten die voor Nederlandse begrippen gewoon prima zijn maar niet 'over de grens'. Het tempo is ook nog eens lager dan bij de 100sh 30mm Funke bakken. Bij de Corolla Blue / Elegant Night etc heb je echt het idee dat je naar een dikke F3/F4 box staat te kijken. Dit assortiment is gewoon een goede F2 assortiment.
                          X2, snowblind blies echt sommige f4 blokken bij ons in de straat eruit

                          Comment


                            我也喜欢年纪较大的烟花

                            Comment


                              我也喜欢年纪较大的烟花

                              Comment


                                Blinkcracker-Weiden


                                Productvideo:



                                Straatvideo:



                                Topic: https://forum.vuurwerkcrew.nl/showth...0mm-Batch-2020
                                我也喜欢年纪较大的烟花

                                Comment

                                Working...
                                X