Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Funke consumentenvuurwerk

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Comment


      Ik ga eind dit jaar lekker naar Duitsland toe en steek daar mijn vuurpijlen af zonder me zorgen te hoeven te maken voor een boete. Woon er maar 10 minuten vandaan. Verder, lekker ook nog op 1 januari stoken, dit mag tot 00:00 uur. Dus, ik ga sowieso gewoon 2 dagen genieten, wat er ook gebeurd.

      Comment


        Ook de 2020 batch ziet er wederom schitterend uit. Vorig jaar helaas de Funke Cracker Fontänen niet geleverd gekregen, waar de Crackerstern ook onderdeel van is. Hopen dat we deze volgend jaar weer in NL in de straat kunnen/mogen bewonderen.

        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

        Comment


          Nog een aantal dozen liggen, mooi stookspul

          Comment


            我也喜欢年纪较大的烟花

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door ajaxciedjuhh Bekijk bericht
              Leuk product, dit zijn echt de hebbedingetjes die ik moet hebben!

              Vind de rookstaart wel een beetje matig, xplode heeft geloof ik ook zoiets. Mocht ik ze tegen komen neem ik er zeker een mee.

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door EHVuurwerk Bekijk bericht
                Leuk product, dit zijn echt de hebbedingetjes die ik moet hebben!

                Vind de rookstaart wel een beetje matig, xplode heeft geloof ik ook zoiets. Mocht ik ze tegen komen neem ik er zeker een mee.
                Funke kennende zullen er wel verschillende kalibers komen ( voor zover dat mogelijk is binnen F2 ).

                Comment


                  Nee, in de description staat dat het helaas een one off item zal blijven doordat rook als effect niet meer toegestaan zal zijn, waarom is mij een raadsel.
                  Volg ons: https://www.youtube.com/vuurwerkpunt

                  Comment


                    Ja, daar zit kennelijk ook een brok frustratie bij Funke zelf zo is te lezen in de beschrijving onder aan het filmpje. Begrijpelijk wat mij betreft..

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door Fermata Bekijk bericht
                      Ja, daar zit kennelijk ook een brok frustratie bij Funke zelf zo is te lezen in de beschrijving onder aan het filmpje. Begrijpelijk wat mij betreft..
                      I really can´t understand, what type of serious issues these responsible people there seem to have / if they have nothing better to do.
                      Ik denk het ook wel ja, pfoe.

                      Comment


                        Geweldig een Rising Moon in een modern jasje.
                        December Will Be Magic Again!!

                        Comment


                          Deze mag er ook wel zijn!

                          Comment


                            Blijft genieten om de productfilmpjes van Funke te bekijken. En wat zijn de Tornado Wirbels toch geweldig. Alleen al de fluittoon is perfect.






                            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                            Comment


                              Vorig jaar alle 4 de riesenfontane aantal keer meegenomen uit Duitsland en uit Belgie onder het merk thor.
                              Zijn echt heel erg mooi vooral de 4 die moet je eigenlijk hoger zetten zodat dat goud mooi naar beneden dwarrelt.

                              Comment


                                Wat vinden jullie de dikste Funke compound die op de (Duitse) markt is? Ik neig nu zelf naar de Supernaut I maar hoor graag jullie mening.

                                Comment

                                Working...
                                X