Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De Hindoe-Rol...

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #91
    ik had pas 2 10.000rollen voor 16euro 50 by edruco gekocht ze knallen wel lekker

    Comment


      #92
      Oorspronkelijk geplaatst door robin2 Bekijk bericht
      ik had pas 2 10.000rollen voor 16euro 50 by edruco gekocht ze knallen wel lekker
      Heej,

      Er is al een topic voor chinese rollen. Dit topic gaat over Hindoe Rollen.

      Youtube: http://www.youtube.com/MovieTJ

      Comment


        #93
        zijn er nu wel of geen hindo rollen te koop bij alpeco?

        zoja?

        welke maat, kosten?

        gr

        Comment


          #94
          Wel.

          Hindo 3000 15 euro 9 meter lang, Hindo 1000 10 euro 3 meter lang, Hindo 4000 45 euro 11 meter lang Hindoe 4000 verkrijgbaar via KVK. 1000 en 3000 zonder

          Bron: Alpeco
          Laatst aangepast door Tunit; 18 December 2007, 22:11.

          Comment


            #95
            Ik dacht dat de hindoe 4000 vanaf dit jaar zonder kvk was..? want toen ik dit jaar naar Alpeco ging toen vroeg ik over allerij dingen of ze nu wel of niet met kvk verkocht werden volgens mij zei hij(Man met bril en altijd shagereinig) Dat ze vanaf dit jaar zonder kvk waren, Of was dit nou met de nitrate thunder version 2006?

            Comment


              #96
              ik heb volgens mij vervelend nieuws

              Oorspronkelijk geplaatst door Apollo
              Even opgelet mensen..

              De nieuwe Hindoe's 4000 hebben GEEN eindbom meer. Op het eerste gezicht zie je nog een eindbom maar dat is gewoon een sticker die erop is geplakt. Daaronder loopt de mat gewoon door. Tevens is de print op de doos veranderd.

              Hier wat foto's:







              Comment


                #97
                Dat wordt dus het laatste stukkie dubbel vouwen
                Is er ook bekend waarom hiervoor gekozen is???

                Comment


                  #98
                  Oorspronkelijk geplaatst door Firespree Bekijk bericht
                  Dat wordt dus het laatste stukkie dubbel vouwen
                  Is er ook bekend waarom hiervoor gekozen is???
                  nee dat is nog jammer genoeg niet bekend maar dat zal zo snel mogelijk bekend worden gemaakt lijkt me kan ook een producktie fout zijn maar dat lijkt me sterk meschien weer een + punt hij kan goedkoper worden gemaakt ? dan is dat ook weer aantrekelijker maarja gelukig heb ik nog de Oude versie

                  Comment


                    #99
                    Zijn de knallers nu ook groter geworden? Of nog steeds die kleine krengen?
                    Want als ze misschien tikkeltje harder knallen omdat die eindbom weg is.. dan valt het nog wel af te wegen van elkaar.

                    Comment


                      Bah dat lijkt me zo leeg he;
                      Het is al een mat die constant dezelfde harde herrie produceert, er nu hebben ze de eindbom, nota bene het enige stukje variatie er uit gehaald?
                      Het zal geen productiefout zijn, aangezien de verpakking er nu helemaal anders uit ziet. Nouja dan blijft het maar bij de hindoe-3000.

                      Comment


                        Misschien kwam het door te veel pts bij elkaar?

                        En ze verkopen daar toch lossen eindbommen? Hindorol4000 + losse eindbom en je bent weer op hetzelfde niveau als de oude Hindo 4000, of zie ik dat nu verkeerd?

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door Jupilerfreak Bekijk bericht
                          Misschien kwam het door te veel pts bij elkaar?

                          En ze verkopen daar toch lossen eindbommen? Hindorol4000 + losse eindbom en je bent weer op hetzelfde niveau als de oude Hindo 4000, of zie ik dat nu verkeerd?
                          Ja maar je bent wel heel wat meer geld kwijt

                          Comment


                            Dat spreekt dan voor zich.
                            Maar als men iets wilt, dan moet men het er maar voor overhebben denk ik dan.

                            Of iets anders aanschaffen. Of het helemaal niet kopen, dat kan ook nog.

                            Comment


                              aaii inderdaad slegt nieuws! heb hem met eindbom hier nog liggen maar dubbel genieten dan!

                              Comment


                                Waarom is de hindo illegaal in nederland???Want de 2000 is het zelfde.

                                Toch

                                Comment

                                Working...
                                X