Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De Hindoe-Rol...

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #76
    Oorspronkelijk geplaatst door Jupilerfreak Bekijk bericht
    Die van Original wel, die van Bonbridge niet. Dat heeft te maken met het feit dat er in de Bonbridge hindorol meer dan 250 gram kruit zit.
    Sinds waarneer heeft Bonbrige een hindo 4000???
    Na mijn weten niet , je zult de 3000 versie wel bedoelen

    Vwws!

    Comment


      #77
      Die hadden al eerder een hindo 4000 dan Original. Minstens 3 jaar terug al. Dat je hem nu al 2 jaar niet meer ziet, wilt niet zeggen dat ze hem niet hebben gehad. Zelfde geldt voor de Hindo 1000. Die hadden ze ook en is alleen de laatste jaren niet vaak op voorraad geweest. Wil wederom niet zeggen dat ze die niet hebben gehad.


      En als bewijs:



      100k, 50k, Jumborol, 20k, 10k, 5k, Hindo 4000, hindo 3000, hindo 1000, celebration cracker, CT500, CT100
      Laatst aangepast door Jupilerfreak; 24 September 2007, 09:00.

      Comment


        #78
        de info van de hindo 4000 klopt niet helemaal:
        Lengte: 10 meter
        Gewicht: 4 kilo
        Prijs: € 45,-(is 35 euro bij zena )
        Verpakt: per stuk
        KVK: Ja (Dus geen kvk )

        En dan nog een foto:
        Laatst aangepast door R@lph; 26 June 2013, 12:08.

        Comment


          #79
          Oorspronkelijk geplaatst door da master Bekijk bericht
          de info van de hindo 4000 klopt niet helemaal:
          Lengte: 10 meter
          Gewicht: 4 kilo
          Prijs: € 45,-(is 35 euro bij zena )
          Verpakt: per stuk
          KVK: Ja (Dus geen kvk )

          En dan nog een foto:
          Ja jij bedoelt de hindoerol van hong deng long maar jupilerfreak de hindoerol van Bonbridge die ze bij alpeco verkopen en die is anders dan die van zena
          Laatst aangepast door R@lph; 26 June 2013, 12:08.

          Comment


            #80
            Bedankt voor je inbreng da master, maar als antwoord op jouw opmerking dat het niet klopt, dit staat aangegeven in de beginpost;

            Wat wij hier vertellen is gebaseerd op wat wij op dat moment hebben gemeten of iets dergelijks. Het kan dus weleens verschillen met de producten die jij dan hebt gekocht, maar het verschil is zeer klein!

            Comment


              #81
              Oorspronkelijk geplaatst door Jupilerfreak Bekijk bericht
              Die hadden al eerder een hindo 4000 dan Original. Minstens 3 jaar terug al. Dat je hem nu al 2 jaar niet meer ziet, wilt niet zeggen dat ze hem niet hebben gehad. Zelfde geldt voor de Hindo 1000. Die hadden ze ook en is alleen de laatste jaren niet vaak op voorraad geweest. Wil wederom niet zeggen dat ze die niet hebben gehad.


              En als bewijs:



              100k, 50k, Jumborol, 20k, 10k, 5k, Hindo 4000, hindo 3000, hindo 1000, celebration cracker, CT500, CT100
              Dat klopt!
              Misschien mijn post niet helemaal goed over gekomen , bedoelde dat deze nu (al paar jaar) niet meer verkocht word van Bonbrige
              Excuses daarvoor!
              Vwws!

              Comment


                #82
                De Hindoerol 3000 kost nu ij wapenhandel frank maar 15 euro

                Comment


                  #83
                  De hindoe 4000 is 11 meter lang. Maar ik heb hem hier uitgerold en hij is hier 5,5 meter lang maar wel 2 lagen. Hij is dus alleen 11 meter lang als die enkel gelaagd is.
                  Laatst aangepast door jejestilo074; 4 November 2007, 00:26.

                  Comment


                    #84
                    Ik kwam op Youtube nog een filmpje tegen van de Hindoe 4000 van Original. Hoe bedoel je GEWELD?!

                    Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.


                    © Xtremerides

                    Comment


                      #85
                      Oorspronkelijk geplaatst door Apollo Bekijk bericht
                      Ik kwam op Youtube nog een filmpje tegen van de Hindoe 4000 van Original. Hoe bedoel je GEWELD?!

                      Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.


                      © Xtremerides
                      Sodeju, dat is inderdaad het tempo die de rollen vroeger hadden! En dan te bedenken dat die nog wat langer doorrammelden. Gaaf filmpje!

                      Comment


                        #86
                        Inderdaad snel tempo gaaf zeg

                        Comment


                          #87
                          Dit zijn nou nog eens hindoerollen, waanzinnig zeg! Had er al eentje liggend gezien op film, wist dat ze snel gingen dan, maar hangend en dan zo'n tempo, wat een topper! Mooiste is nog dat hij wel het rustmoment heeft voordat de eindbom afgaat.

                          Ja, echt een topper die 4.000 van Original, dan heb je pas geweld in je straat.
                          Laatst aangepast door R@lph; 26 June 2013, 12:09.

                          Comment


                            #88
                            Een zeer lekker rolletjes
                            Wat een lekker tempo

                            Comment


                              #89
                              Wat een heerlijk tempo idd. Had vorig jaar de 3000 van Original en die was ook zeker niet verkeerd!
                              Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                              Comment


                                #90
                                Dit jaar de Hindoe 3000 + 4000 in de collectie. Ik schrok echt toen ik die 4000 voor het eerste optilde, wat een zwaar ding. Vanochtend had ik hem even gewogen, en de weegschaal tikt 5,0 kg aan.

                                En dat filmpje wat Apollo post : WOW. Wat een tempo heeft deze mat, en volgens mij gaat hij nog sneller wanneer je hem op de grond neerlegt.

                                Comment

                                Working...
                                X