Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Stel je eventjes voor!

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door Vuurwerkliefhebber34 Bekijk bericht
    Goed verhaal doe ik niks mee. Haakte al af over hulp zoeken en professioneel nog wel. Kansloos vind je niet. Ik blijf niet discussiëren over welles nietes en weet ik veel wat en over volgorde. Ook jou ben ik geen tekst en uitleg verschuldigd en ga mij zeker niet vertellen wat ik moet gaan doen. Ook @Kees zijn verhaal kort maar krachtig maar doe ik niks mee best wel knap dar beledigen zonder iemand te kennen.
    Je reageert niet op de inhoud.

    Comment


      Ik liet deze knul altijd al links liggen omdat er geen zak van klopte. Ik heb al het drama gemist en het maakt me ook niets uit. Als je je kan gedragen dan is het prima, maar proffesionele hulp lijkt mij wel handig. Is niet leuk om te horen dat snap ik ook.vindt het trouwens wel apart dat je exact hetzelfde taal gebruik en foute zinsopbouw als je "zoon" hebt ��

      Comment


        Beste vuurwerkliefhebber 34, ik heb het gevoel dat niemand het verhaal gelooft dat iemand anders op je account zat. Je manier van typen is gewoon heel uniek en constant, daardoor is het volgens mij voor iedereen duidelijk dat jij als enige op je account zit. Ik sluit mij aan bij mijn voorgangers, dat het waarschijnlijk een goed idee is om professionele hulp te zoeken. Dit is zeker niet kwaad bedoelt, en nee ik ken je verder ook niet. Maar uit je verhalen die je hier steeds weer typt kan je wel afleiden dat het in elk geval niet heel goed met je gaat. Hoe dan ook, ik hoop dat het snel beter met je gaat.

        Comment


          Een ding is zeker, deze man laat mij wel lachen, eigenlijk is het heel zielig.

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door Vuurwerkliefhebber34 Bekijk bericht
            Heb 2 huisdieren 1 hond en 2 katten.
            Een Siamese kat dan zeker?
            Het beste van VWC

            Comment


              Hallo mijn naam is Inge
              Ben al jaren vuurwerk fan
              En mijn leeftijd is 41
              Mijn andere hobby’s zijn spelletjes spelen op de tablet
              En voetbal

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door VuurwerkInge Bekijk bericht
                Hallo mijn naam is Inge
                Ben al jaren vuurwerk fan
                En mijn leeftijd is 41
                Mijn andere hobby’s zijn spelletjes spelen op de tablet
                En voetbal
                Hoi Inge, welkom! Leuk, een dame in ons midden. Niet toevallig een dochter van een niet nader te noemen liefhebber, toch?

                Comment


                  Hallo allemaal,

                  Ik heb zo’n gevoel dat deze discussie niet echt gebruikt meer word Maar vind het toch nog wel even leuk om mij voor te stellen.

                  Mijn naam is Timo en ben 17 jaar oud, als ik het zo zie een stuk jonger dan de rest hier. Maar dat maakt voor mij niet uit Uiteraard is vuurwerk mijn grote hobbie, al vanaf jongs af aan. Ik ben gelukkig goed opgevoed met de traditie, dus stak vanaf jongs af aan al vuurwerk af. Vroeger kreeg ik 1 of 2 tientjes waar ik dan wat vuurwerk van uit mocht zoeken, vanaf de leeftijd 12/13 begon ik zelf ook echt met sparen en sinds toen is het elk jaar meer geworden, vorig jaar was mijn budget rond de €500. Verder ben ik woonachtig in 0318 en scooters is een andere hobbie van mij. Ook ben ik een echte kerstfanaat. Ik vermaak me heel erg op het forum en ontdek steeds meer hoe het precies werkt..

                  Mvg pyrogekk.

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door pyrogekk Bekijk bericht
                    Hallo allemaal,

                    Ik heb zo’n gevoel dat deze discussie niet echt gebruikt meer word Maar vind het toch nog wel even leuk om mij voor te stellen.


                    Mvg pyrogekk.
                    Welkom en heel veel leesplezier op het forum.
                    Vuurwerk doet de duivels dansen

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
                      Welkom en heel veel leesplezier op het forum.
                      Hartelijk bedankt!

                      Comment


                        Hoi iedereen,

                        Gisteren een account aangemaakt omdat het nodig was om bij de freakactie van vuurwerkfeestje te komen. Nu ik toch een vwc-account heb, kan ik net zo goed even een voorstelrondje doen en wie weet zo nu en dan wat posten of reageren in draadjes. Las eigenlijk al jaren mee in aanloop en rond de jaarwisseling, maar nooit echt het idee gekregen om zelf ook lid te worden van dit leuke forum.

                        Ik ben Stan, 27 jaar en woon in het noordoosten van Brabant. Ben al mijn hele leven vuurwerkgek en heb vanaf mijn 8-10e levensjaar (toen ik onder begeleiding van ons pap mocht stoken) geen enkele oudjaarsdag zonder vuurwerk doorgebracht. Sommige jaren was het wat minder maar altijd werd er door mij gestookt, ook tijdens de coronajaren. Sinds het afsteken weer is toegestaan heb ik jaarlijks een gevoel van, het kan nu wel eens echt de laatste keer zijn dat het legaal mag. Daarom de laatste jaren extra veel siervuurwerk gekocht en afgestoken. Was genieten!
                        Afgelopen jaarwisseling zelf een mooi pakketje potten en kleine compounds samengesteld uit België, Duitsland (2x) en Nederland (4 winkels). Beviel erg goed, maar volgend jaar komen er wat meer compounds en wat minder (kleine) cakes in mijn assortiment.

                        Verder zou ik best eens naar pyrodagen, shows et cetera willen gaan. Lijkt mij in elk geval leuk om mogelijk in contact te komen met andere vuurwerkgekken in eigen omgeving of daarbuiten.

                        Comment


                          Welkom op het forum. Kom ook zeker buiten december hier eens buurten
                          -Step outside the box to see the real picture-

                          Comment


                            Dankjewel JosZie, ik ga dit jaar zeker de acties van juni t/m september in de gaten houden. Dikke kans dat ik komende zomer daarom ook actief ga zijn hier. Zag verder dat er in maart ook het een en ander in de verkoop gaat bij vuurwerkplanet.

                            Comment


                              Hallo allemaal, toch een even voorstellen topic gevonden.
                              Mijn naam is Ron en nu 42 jaar oud, woonachtig op het prachtige zuid Hollandse eiland hoekse waard, getrouwd en vader van 2 dochters.
                              Lees hier al een tijd(je) mee en hoop hier nog lang te vertoeven. Mij recent aangemeld voor de freakactie van vuurwerkfeestje.
                              Over vuurwerk, tot nu toe vooral de bekende mainstream cakeboxen en hang naar het kleine vuurwerk van vroeger.

                              Comment


                                Welkom op t forum. Veel kijk en leesplezier!
                                Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                                Comment

                                Working...
                                X