Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Stel je eventjes voor!

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Dit heb ik ook nog niet hedaan sinds ik
    Hier zit .. nouja nu dan.

    Ik ben Tim zuid holland omgeving leiden
    Ga richting de 30 en hou onwijs van
    Vuurwerk ��

    Als iemand wat wilt weten of een keer naar een showtje wilt gaan ofzo maar niet alleen wilt gaan...
    Pm me . Ook nieuwe mensen probeer ik graag te helpen!


    Groetjes pyro’s

    Comment


      Hallo allemaal,

      Ik ben Pyro043 en ik woon in Maastricht samen met mijn vrouwtje en dochter van bijna 5. Ik ben zelf 29 jaar oud en al sinds mijn geboorte helemaal weg van vuurwerk. Het kruit stroomt daadwerkelijk door mijn aders.

      Dit is mijn tweede post op een vuurwerkforum sinds jaren. Ben er vroeger vanaf het begin bij geweest op AVP, en heb daarna een tijdje meegelezen op VWC. Vanwege een drukke baan in combinatie met het vaderschap ben ik een hele tijd niet actief geweest op fora. Wel heb ik elk jaar vuurwerk gekocht en is de passie nooit verdwenen bij mij. Nu heb ik me weer als lid aangemeld en is het de bedoeling om behoorlijk actief te worden. Ik zit er in ieder geval weer helemaal in en kan niet wachten tot we weer mogen op 31 dec.

      Groetjes, Pyro043

      Comment


        Avond allen,

        Mijn naam is Tim, 37 jaar en getrouwd, 2 kids (3 en 5 jaar). Woonachtig in Deventer.

        Een jaar geleden VWC ontdekt en sindsdien met grote regelmaal aan het rondkijken. Mooie site, veel gezelligheid en lekkere acties hoor!

        Interesse in vuurwerk gaat alweer een tijdje terug. In mn tienerjaren kende ik alle lokale krantjes uit het hoofd. Rond de eeuw wisseling heb ik een paar jaar tijdens O&N in een bunker gewerkt met de verkoopdagen. De vergoeding werd meteen omgezet in vuurwerk, welke het mooiste in de buurt was. Helaas bestaat de betreffende viswinkel niet meer. Interesse is daarna wat minder geweest maar nu weer helemaal terug. En dit jaar voor het eerst zo vroeg mooie goodies besteld! Heb zin in O&N!

        Comment


          Welkom allemaal!! Altijd goed om te zien dat lezers uiteindelijk ook posters worden.

          Geniet van de heerlijke tijd richting het eind van het jaar, en hopelijk kunnen we begin volgend jaar ook van jullie verhalen, foto's en films genieten.
          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

          Comment


            Goedenavond

            Ik zal mij even voorstellen.
            Ik ben René woonachtig in Leiden Zuid-Holland.
            Mijn basterd large in mijn buitenkeuken is 1 van mijn hobby’s net zoals voetbal en darts kijken en op z’n tijd een hengeltje uit te gooien voor een roofvisje.
            Ik ben getrouwd en heb 2 kinderen van 9 en 6 jaar oud.
            Zoals vele hier met mij het vuurwerk “virus” lang geleden opgelopen en nooit meer van hersteld.
            Ik ben hier eigenlijk “per ongeluk” terecht gekomen zo’n 3 maanden geleden toen ik informatie zocht op Google wanneer de Aldi eindelijk hun vuurwerk ging verkopen natuurlijk voor de jongens uiteraard..
            De info hier ook kunnen vinden en eigenlijk sindsdien blijven plakken en hele topics uit zitten lezen, daar heb ik me zo mee vermaakt dat ik me gisteren heb aangemeld zodat ik mogelijk mijn steentje kan bijdragen aan het leuke forum van 1 van de leukste hobby’s die er zijn!

            Groet René
            https://www.youtube.com/@vuurpijl

            Comment


              Hallo allemaal,

              Ik zal mij ook even voorstellen. Ik ben Mylène en ik ben 22 (bijna 23) jaar oud. Als klein meisje ben ik begonnen met het afsteken van vuurwerk en dat is nooit gestopt. In het dagelijks leven werk ik in de kinderopvang en daarnaast vind ik het geweldig om escape rooms te bezoeken.

              Ik hoop nog lang van dit forum te mogen genieten..

              Groetjesss
              Laatst aangepast door Mylène; 21 January 2021, 13:56.

              Comment


                Welkom weer iig! Dat jullie hier nog lang mogen zijn en genoeg info kunnen vinden. En vragen staat hier altijd vrij hoor

                Comment


                  Dag mede vuurwerk liefhebbers,

                  Na 2 jaar als gast het forum bezocht te hebben toch maar eens een account aangemaakt. Zoals mn gebruikersnaam doet vermoeden ben ik bbq fanaat, doe een beetje aan bierbrouwen en natuurlijk vuurwerk.

                  Sinds 3 jaar weer actief bezig met vuurwerk na 14 jaar ploegendienst waarvan nagenoeg alle jaarwisselingen voor mij werken betekende.

                  Het eerste jaar ben ik in Duitsland vuurwerk gaan halen en na de jaarwisseling productfilmpjes gaan bekijken. Zo doende ben ik dit forum terecht gekomen en pas daarna in de gaten gekregen wat voor prachtige producten er in Nederland beschikbaar zijn. Met al die freakacties ben ik ook al aardig door het budget heen.

                  In ieder geval hoop ik als newbie een bescheiden bijdrage te kunnen leveren aan onderwerpen op dit forum. Laten we gaan voor een ouderwetse jaarwisseling, ik heb al voorpret als ik mn lijstje bekijk.

                  Groeten, Bbqommando

                  Comment


                    Welkom bbqfreak en overige nieuwe leden. Veel plezier op het forum.

                    Comment


                      Goedemiddag allemaal,

                      Ik ben Lars, ben 39 jaar en woon in Utrecht. Zoals iedereen hier groot vuurwerk fanaat, al is dat de laatste jaren alleen maar toegenomen. Het heeft wat jaren op een lager pitje gestaan, huis kopen, kids enzo, je kent het wel. Ook ik heb me uiteindelijk maar eens aangemeld. Ik kijk al jaren mee maar had eigenlijk nooit de behoefte om een account aan te maken en te reageren. Ik denk dat het echter alleen maar leuker is met een account en mee te reageren. Inmiddels zijn de kriebels behoorlijk aanwezig, en die worden door dit forum alleen maar versterkt. Ik ben Lars, ben 39 jaar en woon in Utrecht.

                      Comment


                        Welkom knallertjee, veel plezier op het forum

                        Comment


                          Goedenavond allemaal!

                          Ik ben Martijn (46 jaar) en woon samen met mijn vrouw en twee kinderen in Groningen. Zowel kinderen als ik zijn grote vuurwerkliefhebbers . Op mijn 8ste begonnen met vuurwerk en daarna eigenlijk nooit meer gestopt. Een paar jaar geleden VWC ontdekt, eerst meelezen toen een account gemaak. Eindelijk een plek gevonden waar iedereen net zo gek van vuurwerk is als ik .
                          Ik ga morgen met mijn kinderen vuurwerk afsteken (cat 1) en een gezellig dag ervan maken! Hopelijk volgend jaar (eindelijk) weer een ouderwetse jaarwisseling!

                          Comment


                            Hallo beste vuurwerkliefhebbers.

                            Ik heb besloten het account van mijn zoon af te pakken en besloten toch het account over te nemen. En netjes kennis te maken.

                            Ik heet dus ook Mike ben 38 jaar oud en kom uit Dordrecht. Heb 2 huisdieren 1 hond en 2 katten. Mijn vriendin heet Esther en zij houd niet zo van vuurwerk helaas. Heb nog een zoon van 14(geen 30er) en @Mattenfreak nog bedankt voor de ban je heb dat kereltje aardig ermee gered. Dat was ook de eerste keer dat ik met vwc in contact kwam door niet leuke omstandigheden. Maar hopelijk mag ik wel een leuke tijd beleven met jullie.

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door Vuurwerkliefhebber34 Bekijk bericht
                              Hallo beste vuurwerkliefhebbers.

                              Ik heb besloten het account van mijn zoon af te pakken en besloten toch het account over te nemen. En netjes kennis te maken.

                              Ik heet dus ook Mike ben 38 jaar oud en kom uit Dordrecht. Heb 2 huisdieren 1 hond en 2 katten. Mijn vriendin heet Esther en zij houd niet zo van vuurwerk helaas. Heb nog een zoon van 14(geen 30er) en @Mattenfreak nog bedankt voor de ban je heb dat kereltje aardig ermee gered. Dat was ook de eerste keer dat ik met vwc in contact kwam door niet leuke omstandigheden. Maar hopelijk mag ik wel een leuke tijd beleven met jullie.
                              tuurlijk pik, vorige keer was het iemand anders die inlogde op je account en nu is het account van je zoon. maar wees vooral welkom op het mooie forum!

                              Comment


                                Zal mijn vader ook eens vragen om op dit account te komen. Ouija bord moet z'n werk wel doen.

                                Comment

                                Working...
                                X