Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

(forumgame) Vuurwerkstok 3.0!

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Ai, vorig weekend was ik aardig in de buurt. Hopelijk komt de stok binnenkort naar het Westen

    Comment


      mooi dat er weer beweging in zit iig!

      Comment


        Had wel wat meer activiteit verwacht gezien de extra prijs van Vuurwerkoutlet maar het is verdacht stil.... je zou bijna denken dat iedereen al genoeg vuurwerk heeft

        Comment


          Ik heb me kans gemist in oosten. Anders lag die nu in diepe zuiden

          Comment


            Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	stok.jpg
Vertoningen:1
Grootte:115,4 KB
ID:	1568628


            Tadaaaa!! Eindelijk de stok eens in mijn bezit!

            En het allermooiste dat ik eruit haal, is natuurlijk de grondbloem knal
            Ik zal eens op zoek gaan naar wat leuks voor er bij in. Van het weekend gaat ie een nieuw plekje krijgen

            Comment


              Goed bezig!! Ben benieuwd waar hij nu naar toe gaat.

              Comment


                Gaaf Koala, goed bezig!

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door Koala Bekijk bericht
                  [ATTACH=CONFIG]40870[/ATTACH]


                  Tadaaaa!! Eindelijk de stok eens in mijn bezit!

                  En het allermooiste dat ik eruit haal, is natuurlijk de grondbloem knal
                  Ik zal eens op zoek gaan naar wat leuks voor er bij in. Van het weekend gaat ie een nieuw plekje krijgen
                  Dat meen je niet. Ik ben net op de locatie. En ik. Moest van best ver komen.......

                  Comment


                    I know how you feel ...

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door laurence Bekijk bericht
                      Dat meen je niet. Ik ben net op de locatie. En ik. Moest van best ver komen.......
                      Ah da meen je... Volgende keer meer geluk man! En geniet van de omgeving, nu in de herfst is het daar echt prachtig

                      Comment


                        Ai. 2 keer in de buurt en 2 keer te laat. Als hij er morgen nog lag had ik tijd om hem op te halen. Gefeliciteerd Koala, je hebt de race gewonnen!

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door laurence Bekijk bericht
                          Dat meen je niet. Ik ben net op de locatie. En ik. Moest van best ver komen.......
                          Ja dat is wel ruk!
                          Waar moest je vandaan komen dan?
                          En idd genoeg mooie plekjes daar om even bij te komen vd teleurstelling

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door Koala Bekijk bericht
                            Ah da meen je... Volgende keer meer geluk man! En geniet van de omgeving, nu in de herfst is het daar echt prachtig
                            Maar niet 2 uur voor niks rijden mooi. :(

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door Edraket0802 Bekijk bericht
                              Ja dat is wel ruk!
                              Waar moest je vandaan komen dan?
                              En idd genoeg mooie plekjes daar om even bij te komen vd teleurstelling
                              Het hoge noorden

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door laurence Bekijk bericht
                                Maar niet 2 uur voor niks rijden mooi. :(
                                2 uur Had je moeten communiceren in het topic misschien had Koala je wel gewaarschuwd, misschien ook niet

                                Ik was met de actie van Broekhoff ook bang dat Jakob hem al zou hebben omdat hij 'in de middag' zou gaan kijken. Maar ik was toch eerder Ik neem aan dat je niet was gegaan als iemand had gezegd: 'Ik heb een vermoeden ik ga vanmiddag kijken.'

                                Comment

                                Working...
                                X