Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

(forumgame) Vuurwerkstok 3.0!

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Erg leuk spel en hou alle berichten goed in de gaten met de hoop dat ie een keer in de buurt komt!
    https://youtu.be/SxxMgCgu2do

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door ghoost Bekijk bericht
      Ik maak het wel extra aantrekkelijk om het levendig te houden. Naast een item uit 'the box' ligt er ook een leuke cake(je) voor de vinder klaar. Wordt vervolgd. Eerst een goede plek vinden
      En? Al een mooi plekje kunnen ontdekken in de bewoonde wereld? 3 dagen stilstand kan eigenlijk niet in dit topic nu er eerst zoveel leven in was geblazen he?

      Comment


        morgen krijgt de stok een nieuwe bestemming! het is vroeg donker tegenwoordig. na werktijd is al geen optie. meer. wachten wordt beloond, er ligt een presentje op de volgende vinder te wachten

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door ghoost Bekijk bericht
          et is vroeg donker tegenwoordig. na werktijd is al geen optie meer.
          Tuurlijk wel, gewoon verstoppen en dan foto's maken. Gewoon je flits aanzetten
          Vuurwerk doet de duivels dansen

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
            Tuurlijk wel, gewoon verstoppen en dan foto's maken. Gewoon je flits aanzetten
            Moeilijkheidsgraad gewoon upgraden idd, het is natuurlijk wel vuurwerkstok 3.0!

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door ghoost Bekijk bericht
              morgen krijgt de stok een nieuwe bestemming! het is vroeg donker tegenwoordig. na werktijd is al geen optie. meer. wachten wordt beloond, er ligt een presentje op de volgende vinder te wachten
              Hij mag door komen hoor, liest vandaag nog, des te meer anderen kunnen dan nog iets moois winnen. Ik
              ben van mening dat de 8 dagen die er nu tussen zitten gewoon weg te lang is
              Vuurwerk doet de duivels dansen

              Comment


                De stok gaat richting Sneek Torrrr, niks voor ons dus.

                Comment


                  Denk dat de stok mee gaat naar Italië

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door Jantjebeton1981 Bekijk bericht
                    Denk dat de stok mee gaat naar Italië
                    Ah dat is jammer... dat was ook precies de bedoeling maar nu is die verassing er helaas een beetje af nu mensen daar rekening mee kunnen houden. Plan b is een plek in nl. Daar ligt ie morgen, beloofd. Ik wilde het een beetje rekken voor adelfia, dat was de reden dus

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
                      Hij mag door komen hoor, liest vandaag nog, des te meer anderen kunnen dan nog iets moois winnen. Ik
                      ben van mening dat de 8 dagen die er nu tussen zitten gewoon weg te lang is
                      Maar er zit nu niet echt meer een prijs aan vast toch?

                      De regel is wel zo snel mogelijk. Maar ik kan me ook voorstellen dat het soms niet sneller kan!

                      Comment


                        Zo is dat ook....ben benieuwd!

                        Comment


                          Ah klote dan had ik beter niks kunnen zeggen, was inderdaad wel een vette actie geweest. Maar goed dan moest je wel weer een cakeje meesmokkelen hihi. Ben er heilig van overtuigd dat de stok ook in Nederland een mooi plekje krijgt.

                          Oorspronkelijk geplaatst door ghoost Bekijk bericht
                          Ah dat is jammer... dat was ook precies de bedoeling maar nu is die verassing er helaas een beetje af nu mensen daar rekening mee kunnen houden. Plan b is een plek in nl. Daar ligt ie morgen, beloofd. Ik wilde het een beetje rekken voor adelfia, dat was de reden dus

                          Comment


                            Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	20181108_144252.jpg
Vertoningen:1
Grootte:167,1 KB
ID:	1568305
                            Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	20181108_144307.jpg
Vertoningen:1
Grootte:172,1 KB
ID:	1568306
                            Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	20181108_144321.jpg
Vertoningen:1
Grootte:168,8 KB
ID:	1568307

                            Bijgaand de nieuwe locatie... moet te doen zijn ;).
                            Stok ligt onder het bord... sleutel ligt in de rand van het bord. Succes!

                            Edit, sorry van die ellendige gedraaide foto's!!!!! Noem het maar een extra handicap

                            Comment


                              Oeh! Plekje ken ik erg goed zelfs....en nou wil het toeval dat ik er zo langskom....

                              Comment


                                Daar kwam ik gister nog langs. Mooi dat de stok deze kant op komt.

                                Comment

                                Working...
                                X