Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nachtbrakerstopic 27-28 december 2018.

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Nachtbrakerstopic 27-28 december 2018.

    Hierbij het nachtbrakerstopic van 27 op 28 december 2018. Hier kan je gezellig praten als je niet kan slapen naar de verkoopdagen toe.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    #2
    Zo dan, eindelijk kunnen we dit topic ook weer vol gaan spammen. Geniet er allemaal van jongens, onze tijd is eindelijk weer aangebroken.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    Comment


      #3
      LEKKER BEZIGGGGG!

      En zijn de stressvolle uurtjes al begonnen? Zenuwen onder bedwang?

      Comment


        #4
        https://forum.vuurwerkcrew.nl/showth...ending%94-2018!

        Aanrader!

        Comment


          #5
          Auto staat nu in de garage voor nieuwe remschijven en schoentjes. Leek mij wel zo verstandig, althans dat was de conclusie die ik mij afgelopen nacht heb opgelegd. Eerder kon ik afgelopen nacht niet slapen.
          wel 300 euro armer.

          Comment


            #6
            Leuk dat dit topic er weer is! Erg sfeerverhogend altijd! Ik kijk ook wel uit naar de collectiefoto's.

            Comment


              #7
              Benieuwd naar de eerste collectie foto's vannacht

              Comment


                #8
                Vast een nummer voor straks

                Comment


                  #9
                  Spanning is hier op het kook punt inmiddels. Vandaag mooi een paar uur gesnipperd van het werk, was er niet echt bij meer. Genieten!
                  Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                  Comment


                    #10
                    Ik kan niet slapen
                    ffffffffff

                    Comment


                      #11
                      Ik hoef morgen pas om 8 uur weg dus hopelijk kan ik de slaap nog wat vatten.

                      Comment


                        #12
                        Kan niet wachten! Vannacht al erg slecht geslapen en komende nacht zou het wel helemaal niet slapen worden, dus spreek jullie vannacht.

                        Comment


                          #13
                          Remix door mij gemaakt op party.
                          Is nu wel toepasselijk.


                          Comment


                            #14
                            Vandaag maar snipperuurtjes opgenomen, wordt hem toch niet haha, heerlijk deze dagen.
                            Vanavond eerst eens sfeer proeven bij een freaknacht, vooraf gezellig wat eten, superveel zin an! Dan nog even wat uurtjes neerploffen thuis en morgenochtend voor onszelf naar de winkel.

                            Genieten jongens!

                            Comment


                              #15
                              Oorspronkelijk geplaatst door omepje Bekijk bericht
                              Spanning is hier op het kook punt inmiddels. Vandaag mooi een paar uur gesnipperd van het werk, was er niet echt bij meer. Genieten!
                              Het ligt dus niet aan mij, begin ook aardig spanning op te bouwen pfff haha

                              Comment

                              Working...
                              X