Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nachtbrakerstopic 27-28 december 2018.

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    Spanning bouwt nu wel aardig op inderdaad,kofferbak even leeggehaald,en dan morgenochtend op naar Ljouwert!

    Comment


      #47
      Ik moet nog zo lang wachten Vandaag pas te horen gekregen dat ik morgen toch vrij kan zijn / ben maar m'n eerste bestelling is pas morgen middag en rest morgen avond. Zal hier dus veel te vinden zijn en hopelijk kunnen jullie foto's en verhalen me vermaken tot ik zelf aan de beurt ben!
      https://youtu.be/SxxMgCgu2do

      Comment


        #48
        Dat printen...man, wanneer gebruik je nog papier in deze digitale tijd?! Moest m'n cartridge zelfs schoonmaken met alcohol om nog redelijke prints te krijgen. Hoog tijd dat de winkelsystemen gewoon met een te scannen streep/qrcode gaan werken die in de winkel meteen een overzicht geeft, bij balie en bunker, van wie er staat voor wat. Weer een kans voor vwPOS om voorop te lopen, me dunkt.

        Nou ja, na veel vloeken en papierverspilling is het stapeltje redelijk gelukt

        Comment


          #49
          Spanning zit er ook hier goed in.. Ben er wel helemaal klaar voor nu. Rond kwart voor 1 richting Steenbergen voor de eerste bestelling.
          ┏(-_-)┛┗(-_- )┓┗(-_-)┛┏(-_-)┓

          Comment


            #50
            Elk jaar als ik weer vuurwerk ga halen zet ik dit nummer op het moment dat ik de auto instap. ook dat is alweer een traditie van 8 jaar op rij.

            Comment


              #51
              Straks weer lekker foute techno muziek aanvragen bij PyroFM, op de achtergrond darten aan om dat nog even te volgen... En vannacht lekker rijden.

              Comment


                #52
                Spannend, morgenvroeg op om bij 6 winkels verspreid door het hele land op te halen, gaat wel 7+ uren duren, ik heb het er voor over

                Comment


                  #53
                  Vandaag al 2 uur gereden en een gezellig middagje wezen zwemmen. Nu in een hotelletje op mijn gemak een biertje drinken op nog geen half uur van eerste afhaalpunt Vierhuizen. 6 uur sharp.

                  Comment


                    #54
                    Heerlijk, vannacht om 3:00 vertrekken!

                    Comment


                      #55
                      Spanning slaat nu wel toe Ben de gehele dag in de bunkers bezig geweest met bestellingen. Lijkt alsof de stress ondanks de moeheid alleen maar is toegenomen.
                      Laatst aangepast door Goldpyro; 27 December 2018, 19:21.
                      -FireworksHolland-

                      Comment


                        #56
                        Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
                        Dat printen...man, wanneer gebruik je nog papier in deze digitale tijd?! Moest m'n cartridge zelfs schoonmaken met alcohol om nog redelijke prints te krijgen. Hoog tijd dat de winkelsystemen gewoon met een te scannen streep/qrcode gaan werken die in de winkel meteen een overzicht geeft, bij balie en bunker, van wie er staat voor wat. Weer een kans voor vwPOS om voorop te lopen, me dunkt.

                        Nou ja, na veel vloeken en papierverspilling is het stapeltje redelijk gelukt
                        Man Man vertel mij wat ik heb nog maar de helft geprint van mijn bestelbonnen en ineens is de toner leeg.... Ik ga eigenwijs gewoon met me email op de mobiel naar de winkel toe en zeg gewoon dat ik geen printer thuis heb Sommige winkels staat trouwens ook in de email dat je het ook op je mobiel mag laten zien dus er zit al verbetering in.

                        Comment


                          #57
                          Denk dat maar even een dutje ga (proberen te) doen. Moet natuurlijk wel topfit zijn straks, met al dat gesjouw :')
                          ┏(-_-)┛┗(-_- )┓┗(-_-)┛┏(-_-)┓

                          Comment


                            #58
                            Spanning stijgt, helaas kan ik morgen middag pas mijn bestellingen ophalen, eerder wil mijn vader niet mee en anders is het wel heel ver fietsen. Hopen dat ik kan slapen straks, eerst nog maar even ruzie maken met de printer voor de bestelbonnen

                            Comment


                              #59
                              Morgen word ik om 6.00 in Pijnacker verwacht. 5.20 vertrekken dus, daarna is de ophaaldag officieel begonnen. Einde van de dag ben ik, na de andere winkels, ruim 280 km verder en flink wat vuurwerk rijker

                              Comment


                                #60
                                Gisteren de afhaalbonnen geprint, vanochtend toch nog ff 2 cruelty's besteld tegen de zenuwen, tank zit vol, 4 uur de wekker, top 2000 aan en vlammen over die afsluitdijk! Het maagje is een beetje onrustig... Gerrit, here I come!
                                Well, that depends...

                                Comment

                                Working...
                                X