Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wat doe jij na Oud en Nieuw ?

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    Uitslapen en misschien weer is aan leren gaan denken.

    Comment


      #47
      In januari altijd lekker nagenieten van de jaarwisseling. Dit door middel van het terugkijken van straatfilmpjes, collectiefoto's en veel reacties in de producttopics lezen hier op het forum. Daarnaast gaan we ook in 2018 natuurlijk weer de nodige shows bezoeken en in maart staat mijn eerste tripje naar Valencia (Fallas) op de planning. Maar voor dit alles natuurlijk begint ga ik eerst nog genieten van de kerst en uiteindelijk de jaarwisseling.
      Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

      Comment


        #48
        Vorig jaar voor het eerst het hele jaar door blijven hangen. Vooral voor de freakacties, maar ook om reacties en straatfilms te lezen en te bekijken. Dat beviel goed en heeft me de mooiste collectiemopgeleverd die ik tot nu toe heb gehad, dus komend jaar blijf ik ook zeker actief!

        Comment


          #49
          half januari ga ik de zomer slaap in en tja als het half september is ben ik er weer
          don't worry im fireworks crazy!!!

          Comment


            #50
            Zo snel mogelijk alle vuurwerkvakanties boeken en kijken hoe alle noobjes weer onder hun tegeltje kruipen.

            Comment


              #51
              1 Januari als ik in de middag wakker wordt nagenieten. Herinneringen ophalen met enkele buren tijdens de nieuwjaars borrel (lees: laatste uit de flessen opmaken) napraten over de diverse geschoten producten en alweer nadenken over nieuwe lijstjes.

              Comment


                #52
                eerst altijd opriumen en zo in ochtend en dan lekker nagenieten van de jaarwisseling. Dit door middel van het terugkijken van straatfilmpjes, collectiefoto's en zo en me nieuwe lijstje voor volgend jaar al gemaakt ben snel dit jaar in jan al eerste besteling doen en 8 jan weer heel jaar druk aan werk en gluuren op forum ben heel vaak kijke aleen nooit zo wat ingelocht

                Comment

                Working...
                X