Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wat doe jij na Oud en Nieuw ?

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Wat doe jij na Oud en Nieuw ?

    Een vraag die elk jaar wel terug komt is: Wat doe jij na oud en nieuw?

    Blijf je actief hier of ga je in "zomerslaap", of bezoek je misschien nog show's ed in het jaar om toch met vuurwerk bezig te blijven.
    Vorig jaar is gebleken dat er een hele groep mensen toch klink actief bleek te zijn heel het jaar door, dan is het hier namelijk ook reuze gezellig!
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    #2
    Geleidelijk wordt het na oud en nieuw steeds minder met het bezoeken van het forum. Genoeg andere drukte en drie a vier maanden er al redelijk veel mee bezig zijn vind ik wel voldoende. Misschien wanneer ik eens naar Valencia ga met Fallas dat ik dan iets langer zal blijven hangen.

    Comment


      #3
      Januari blijf ik altijd nog wel rondhangen om ervaringen te delen en andermans beelden te bekijken. Maar daarna zal het al snel minder worden. In maart nog wel naar Valencia toe voor de Fallas. Misschien dat ik het dan weer een beetje te pakken krijg. Pas na september zal het waarschijnlijk weer gaan kriebelen hier.

      Comment


        #4
        Zelfde als de afgelopen 11 jaar, weer het hele jaar dagelijks te vinden. Straks in januari de eerste bezoeken alweer of in te plannen. In maart staat Fallas alweer op de planning. Daarna zullen de showtjes weer beginnen en dan gaan we alweer richting de demo's van de importeurs.
        Hopelijk zullen er weer velen blijven plakken aankomend jaar zodat we er weer een fantastisch jaar van kunnen maken met zijn allen.
        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

        Comment


          #5
          ik zit amper meer op de fora om diverse redenen maar vuurwerk zal altijd nog wel een hobby blijven
          en ik bezoek regelmatig shows in spanje en italie.

          Comment


            #6
            Vuurwerk kopen

            Comment


              #7
              Dit was eigenlijk het eerste jaar dat ik letterlijk het hele jaar wel op het forum zat. Normaal was het tot de lente dat ik nog actief was en in de zomer een heel stuk minder. En dan een beetje rond augustus dat ik dan wel weer flink actief was. Maar nu eigenlijk dagelijks wel de site bezocht. Ik verwacht dat het in 2018 niet anders zal zijn! Ik hoop nog een keer m´n eerste vuurwerkvakantie te boeken. Dat hadden we dit jaar gedaan, maar uiteindelijk geannuleerd. Zo kan je toch je hobby wat beter uitvoeren/beleven door het jaar heen, anders ben je eigenlijk enkel bezig met oud en nieuw.

              Comment


                #8
                Meestal na januari word de activiteit wat minder, alleen in de zomervakantie het forum paar keer checken, meestal puur voor de vuurwerkwinkels die in een bepaald land zitten die ik dan nog wel ff wil bezoeken en rond september ben ik meestal wel weer terug op het forum.

                Comment


                  #9
                  Ik ben hier elke dag wel te vinden.

                  Comment


                    #10
                    Sinds afgelopen jaar ben ik hier ook elke dag wel te vinden. In het voorjaar en de zomer wat minder actief, maar aanwezig. De echte kriebels beginnen meestal na de zomervakantie, als de demo's beginnen van de importeurs...

                    Comment


                      #11
                      Na oud&nieuw gaan we ons klaarmaken voor de carnaval, samen met mijn vriendin hebben we een feestwinkel en komt de écht drukke periode eraan. Maar eerst lekker een avond genieten en stoken.
                      Onafhankelijk lid. Geen winkelier.

                      Comment


                        #12
                        Meestal tot eind januari nog wel redelijk actief. Daarna is het nog sporadisch kijken online. Dat is dan voornamelijk voor producten die ik in de freakacties zie en niet ken. Gewoon even opzoeken en ervaringen lezen.

                        In "real life" is de activiteit minimaal. Ik bezoek sporadisch shows, of ik moet er toevallig zijn. Voor mij staat de lente/zomer in het het teken van festivals en de herfst/winter voor kerst en vuurwerk. En die verdeling zie je ook aardig terug in mijn dagelijkse routine.
                        [B]Groetjes Kamikaze[/B]

                        Comment


                          #13
                          Ik zal het hele jaar actief blijven, in ieder geval wel even dagelijks het forum checken. Hopen op mooie freakacties en zo door het jaar heen af en toe iets bestellen.

                          Shows bezoek ik vrijwel niet. Dit komt ook omdat ik verder niemand zo gek krijg om mee te gaan en in je eentje doe je dat ook niet zo snel.

                          De rest van het jaar vul ik met de dagelijkse dingen. De weken vliegen meestal voorbij.

                          Ow, en tinderen uiteraard

                          Comment


                            #14
                            Oorspronkelijk geplaatst door getreal Bekijk bericht
                            ik zit amper meer op de fora om diverse redenen maar vuurwerk zal altijd nog wel een hobby blijven
                            en ik bezoek regelmatig shows in spanje en italie.
                            Je zit er ook pas 5 dagen op.

                            Comment


                              #15
                              Afgelopen jaren zit ik dagelijks op het forum, dus komend jaar zal niet anders zijn, blijft mijn hobby!!

                              Comment

                              Working...
                              X