Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hoeveel kilometer rijd jij ?

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    Tot nu toe slechts een rondje in de buurt. Pak 'm beet max 10km.

    Comment


      #47
      160, 31 en 46 km liggen de winkels uit van mij vandaan. Daarna nog terug. Wel zijn de laatste 2 aardig goed te combineren waardoor ik op ongeveer 420 in totaal uitkom

      Comment


        #48
        Rond de 300 dit jaar

        Comment


          #49
          Afgelopen maand een kleine 1600km aan demo's... voor het eind van het jaar gok ik op 300km
          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

          Comment


            #50
            Vorig jaar 34 km enkele reis richting het noorden. Dit jaar 60 km naar het zuiden. Dat betekent dat ik weer voor kerst kan tanken, alle verplichtingen kan doen aan familiebezoek en boodschappen, en dan pas in januari weer tanken. Scheelt weer tijdverspillen in de rij bij de kassa als je betere dingen te doen hebt, zoals kwijlen over je vuurwerk.
            [B]Groetjes Kamikaze[/B]

            Comment


              #51
              dit jaar verder als normaal rijde 200 km totaal maar korting aan andere kant van land zijn veel voordeliger nu me uitgaven wat minder zijn

              Comment


                #52
                Een volle tank haal je er vaak al vrij snel uit en is het dus zeker rendabel om er een stuk voor te reiden.
                Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                Comment


                  #53
                  Zonder demo's en alle uitjes in het jaar.. zo'n 350 km bij elkaar opgeteld, waar Leeuwarden het grootste gedeelte van bevat.

                  Comment


                    #54
                    Haha geniaal dit topic! Ik dacht dat ik met net geen 400km één van de weinig was, maar dat is hier de normale gang van zaken met al die winkel acties door het land heen. Geweldig!!

                    Comment


                      #55
                      4 kilometer. 2 kilometer heen naar de winkel, 2 kilometer terug. Dat de hele maand december. Reken maar uit. Pas de 31e ligt er vuurwerk in de auto.
                      "I came in like a crackling ball."

                      Comment


                        #56
                        Weer een dikke 500km dit jaar. Ff op neer naar Leeuwarden.
                        https://www.youtube.com/user/AKHFireworksTeam

                        Comment


                          #57
                          Oorspronkelijk geplaatst door remcus Bekijk bericht
                          Ga vaak naar de vaste winkels en dan zit ik op zo'n 180km veel meer zal het ook niet zijn.

                          Na een kleine uitrekening met wisselen van winkels + Duitsland erbij op kom ik nu op zo'n 250km

                          Comment


                            #58
                            120km en een half hahaha ja echt waar.

                            1xtje naar de andere kant gereden voor voor een potje van wolff flying dutchmann kosten
                            1karton genomen a 180euro bezine 30euro en een stukje fohn op wielen en ja dan ben je wel effe zoet
                            don't worry im fireworks crazy!!!

                            Comment


                              #59
                              250 kilometer op de 29e Maar dat is in combinatie met bezoek aan mijn schoonvader , het vuurwerk daar is ongeveer de de helft goedkoper dan wanneer ik het bij mij in de buurt haal. En dan de 30e retourtje Aken á 500 kilometer.

                              Comment


                                #60
                                Om en nabij de 250km

                                Comment

                                Working...
                                X