Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hoeveel kilometer rijd jij ?

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Heb dit jaar nog maar bij 1 winkel besteld en dat is totaal 148km rijden. Misschien komt er nog een winkel bij

    Comment


      #32
      Wat zal het zijn 25km heen naar de zaak en 25 km terug
      Www.vuurwerkhuizen.nl - vuurwerk huizen

      Comment


        #33
        Voorgaande jaren zo'n 350km dit jaar gaan we de 100 niet halen.

        Comment


          #34
          Ongeveer 320 kilometer in totaal

          Comment


            #35
            Ik denk zo rond de 200km, maar dat kan natuurlijk altijd meer worden he!

            Comment


              #36
              Kleine 50KM en dan word ik al raar aangekeken door de omgeving.. Als ik hierboven zie wat het gemiddelde is dan valt 50km nog mee..

              Comment


                #37
                Eigenlijk moet je zo"n vuurwerkcrew touringcar in het leven roepen, die door heel Nederland rijdt langs alle (gunstige) vuurwerkwinkels. Paar opstapplaatsen om alle freaks op te halen. Beetje ouwehoeren onderweg met paar biertjes maja het vervoeren van meer dan 100 kilo vuurwerk onderin de bus wordt de overheid vast ook niet vrolijk...

                Comment


                  #38
                  Zo rond de 150 km. 75 heen en 75 terug

                  Comment


                    #39
                    Oorspronkelijk geplaatst door gerkie Bekijk bericht
                    Bakfiets....?
                    Keer of 4 a 5 op en neer, en dan meest nie meer dan anderhalf-twee km x2 per rit. En 1 rit 2x 5,1 km. Die 8,2km is max en daar kom ik mss nie eens dit jaar.

                    Dus totaal een 25km fietsen ofzo

                    Comment


                      #40
                      Vorig jaar 300, dit jaar 10!

                      Comment


                        #41
                        Wat een hobby hebben we tog eigenlijk ook. Zijn er het hele jaar mee bezig, worden wild als het september is, krijgen de kriebels van kerstmuziek, zijn ontzettend druk om onze collectie samen te stellen, eten gaat de laatste dagen spontaan minder en we reiden honderden kilometers.
                        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                        Comment


                          #42
                          313 kilometer heen en 313 terug. Meestal met een omweg om nog andere winkels mee te pikken. Helaas is Limburg - Leeuwarden een pokke stok. Maar goed! Wel gezellig

                          Comment


                            #43
                            430km en dan nog naar Duitsland dus ehu 525km totaal.
                            Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

                            Comment


                              #44
                              Het rondje moet een kilometer of 175 worden in totaal dit jaar. Dan heb ik de stevige wandel naar de lokale vuurwerkwinkel toe nog niet meegeteld, deze ligt maarliefst 250 meter verderop!

                              Comment


                                #45
                                Oorspronkelijk geplaatst door Vlinderbommetje Bekijk bericht
                                Het rondje moet een kilometer of 175 worden in totaal dit jaar. Dan heb ik de stevige wandel naar de lokale vuurwerkwinkel toe nog niet meegeteld, deze ligt maarliefst 250 meter verderop!
                                Heen wandelen zal wel lukken, maar terug......

                                Comment

                                Working...
                                X