Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hoe laat haal jij je vuurwerk op ?

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Wel mooi om te zien dat steeds meer winkeliers de verkoop om 00:00 beginnen ipv in de vroege ochtend. Brengt zo veel voordelen mee voor de freaks. Hele dag en nacht ritme is die dagen compleet verstoord, geweldige dagen.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    Comment


      #17
      staat al weer een bestelling voor 80km verderop welke ik om 07 uur op moet halen.
      Is een traditie geworden.

      Comment


        #18
        Vorig jaar voor het eerst gelijk om 0.00uur gehaald. En dat is prima bevallen. Paar uurtjes later thuis en dan lekker bedje in. Geen wekker zetten, wakker worden de 28e en hoef niet meer op pad. Heerlijk.

        Dit jaar wederom tussen 0.00uur en 1.00uur.

        Comment


          #19
          05.00 uur ‘s nachts.. kan helaas niet eerder
          Vorig jaar ergens anders de eerste bestelling om 00.00 uur opgehaald. Dat was wel echt een mooi sfeertje

          Comment


            #20
            Me grooste bestelling hopelijk snachts of buiten de normale ophaaltijd, kijken wat hoakan er van zegt haha

            Comment


              #21
              Heb nachtdienst de 27e, dus zal de 28e rond het middaguur worden...
              Senyor pirotècnic, pot començar la mascletà !!!

              Comment


                #22
                Oorspronkelijk geplaatst door omepje Bekijk bericht
                Wel mooi om te zien dat steeds meer winkeliers de verkoop om 00:00 beginnen ipv in de vroege ochtend. Brengt zo veel voordelen mee voor de freaks. Hele dag en nacht ritme is die dagen compleet verstoord, geweldige dagen.
                Zouden deze winkels ook allemaal weten dat je hier offieceel toestemming voor moet hebben?
                Ik ben benieuwd wat voor een consequenties dit kan mee brengen voor de koper indien de winkel feitelijk niet mag verkopen om 00.00 uur of dat dan de koper ook "strafbaar" is
                Www.vuurwerkhuizen.nl - vuurwerk huizen

                Comment


                  #23
                  Ik ga altijd redelijk wat verschillende winkels af, overal het mooiste/voordeligste meenemen. Omdat alles op 1 dag wat te druk wordt heb ik het mooi over twee dagen verspreid, kan ik twee dagen genieten van het ophalen Op beide dagen (28 & 29) staat het eerste adres om 6 uur gepland. Inmmiddels standaard bij mijn opa en oma langs op de eerste verkoopdag. Die wonen mooi op de route en is altijd heel gezellig. Elk jaar zijn ze weer verbaast dat ik al een aantal winkels gehad heb als ik om 9/10 uur sochtends bij ze aan kom

                  Comment


                    #24
                    Oorspronkelijk geplaatst door PatrickV Bekijk bericht
                    Zouden deze winkels ook allemaal weten dat je hier offieceel toestemming voor moet hebben?
                    Ik ben benieuwd wat voor een consequenties dit kan mee brengen voor de koper indien de winkel feitelijk niet mag verkopen om 00.00 uur of dat dan de koper ook "strafbaar" is
                    28-12 00:01 is toch gewoon 28-12...
                    wat zou daar dan strafbaar aan zijn, dat je 's nachts verkoopt?
                    Senyor pirotècnic, pot començar la mascletà !!!

                    Comment


                      #25
                      Eerste adres is (Steenbergen) helaas pas op 29-12 tussen 10:00 en 12:00
                      Laatst aangepast door Fausto; 6 October 2017, 10:55.
                      31/12 Knalle als een malle!

                      Comment


                        #26
                        Oorspronkelijk geplaatst door Palm Tree Bekijk bericht
                        28-12 00:01 is toch gewoon 28-12...
                        wat zou daar dan strafbaar aan zijn, dat je 's nachts verkoopt?
                        Omdat er in de wet ook staat dat elke winkel zich moet houden aan de winkeltijden wet en dat betekent dat je als winkel vanaf 06.00 tot 22.00 uur open mag zijn.
                        Wil je buiten deze tijden open zijn zal je hier ontheffing voor noeten aanvragen in de gemeente waar de winkel zit.

                        Dus volgens de regels mag er pas de 28ste vanaf 06.00 uur verkocht worden, heeft wen winkel geen ontheffing aangevragat en verkoopt de winkel wel voor deze tijd, dan is sowieso de winkel strafbaar voor het verkopen buiten de toegestane verkooptijden, maar of dat ook kan doorwerken naar de koper weet ik niet

                        Www.vuurwerkhuizen.nl - vuurwerk huizen

                        Comment


                          #27
                          Lekker belangrijk gewoon gas der op


                          De 28ste ff langs alle lokale zaken en duitsland en voor me grootste bestelling pas de 29ste, maar het liefst zo vroeg mogelijk

                          Comment


                            #28
                            Kan helaas pas de 30e ophalen. Lekker door de provincie van adresje naar adresje crossen. Neem er uitgebreid de tijd voor. Heerlijk die voorpret.

                            Comment


                              #29
                              Afgelopen jaar 's nachts om 03:00 uur vertrokken richting Mega Vuurwerk Leeuwarden. Zal komend jaar wel weer zo'n tijd worden. Hopelijk val ik dit jaar wel in slaap, was een zware rit zonder slaap. Vooral terug, altijd die spanning. Lijk wel een kleinkind!

                              Comment


                                #30
                                rond 06;00 eerste winkel dan 80 km terug rijen dan rond 11 andere winkel en rond 1 uur laatste winkel dan is biut binne op 28 dec al en dan klien grut kopen wat je vergeten ben op laatste 2 dagen

                                Comment

                                Working...
                                X