Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hoe laat haal jij je vuurwerk op ?

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Hoe laat haal jij je vuurwerk op ?

    Door de vele freak winkels zijn er ook veel tijden waarop je je vuurwerk kunt afhalen. Welke tijd heen jou voorkeur en waarvoor? Doe je het overdag waar de freaktijden niet gelden en je zo bij de 'normale' consument staat of ga je bewust voor de tijden die voor ons bedoeld zijn?

    Dit topic is dus niet bedoeld op welke dag je je vuurwerk op haalt, hier is al een topic voor. Het gaat er puur om op welk moment jij het haalt voor de sfeer.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    #2
    Tussen 11 en 12 uur in de ochtend, uitslapen hoort er ook bij. Ik doe dus de tijden van de "normale" consument, ook puur om "sfeer" te proeven.
    Website: https://www.rfgfireworks.nl

    Comment


      #3
      Altijd wel in de ochtend. Als het in de buurt zo vroeg mogelijk, uurtje of 7.00 - 7.30. Voor bestellingen verderop in het land. Einde van de ochtend/begin middag ongeveer.
      ┏(-_-)┛┗(-_- )┓┗(-_-)┛┏(-_-)┓

      Comment


        #4
        Zo vroeg mogelijk. Afgelopen jaar om 06:30 bij het eerste afhaal punt geweest. Vind het heerlijk, avond er voor niet naar bed want dat heeft tog geen zin. Lekker de nacht op het forum door brengen, dan ff douchen en midden in de nacht op pad. Ff ergens onderweg stoppen, broodje halen en wat te drinken. In de kou staan te genieten van het geen waar je zo naar toe hebt geleefd, machtig moment.
        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

        Comment


          #5
          Oorspronkelijk geplaatst door omepje Bekijk bericht
          Zo vroeg mogelijk. Afgelopen jaar om 06:30 bij het eerste afhaal punt geweest. Vind het heerlijk, avond er voor niet naar bed want dat heeft tog geen zin. Lekker de nacht op het forum door brengen, dan ff douchen en midden in de nacht op pad. Ff ergens onderweg stoppen, broodje halen en wat te drinken. In de kou staan te genieten van het geen waar je zo naar toe hebt geleefd, machtig moment.
          Inderdaad zo vroeg mogelijk. Was vorig jaar om 06:00 bij Valk. Sfeer proef ik toch wel en dan is het er niet méga druk.
          Vuurwerk is een passie!

          Comment


            #6
            Oorspronkelijk geplaatst door omepje Bekijk bericht
            Zo vroeg mogelijk. Afgelopen jaar om 06:30 bij het eerste afhaal punt geweest. Vind het heerlijk, avond er voor niet naar bed want dat heeft tog geen zin. Lekker de nacht op het forum door brengen, dan ff douchen en midden in de nacht op pad. Ff ergens onderweg stoppen, broodje halen en wat te drinken. In de kou staan te genieten van het geen waar je zo naar toe hebt geleefd, machtig moment.
            Dat is het mooiste, Wesley. Het totaal plaatje klopt dan gewoon. Bibberen in de kou met een dikke jas aan, al dan niet door de vermoeidheid, koffie erbij, broodje erbij, met mensen over vuurwerk praten... Alles komt samen, dat gevoel komt dicht bij het gevoel op 01-01 0:00 voor mij!
            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

            Comment


              #7
              Ergens tussen 00:00-02:00u op 28December,puur vanwege dat er geen andere tijdmogelijkheid is om het op te halen

              Comment


                #8
                Ik denk de 30e na sluitingstijd van de winkel
                www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

                Comment


                  #9
                  Meestal rond half 8 bij valk zoals afgelopen jaren. Omdat er in de freakacties is besteld moet je zo vroeg ophalen. dat geeft toch ook wel het beste sfeertje.

                  Comment


                    #10
                    Eerste afhaal blokje dit jaar tussen 7 en 8 in Lelystad, en tussen 8 en half 9 in almere. Verder nog blanco...

                    Comment


                      #11
                      Als ik vrij ben om 8.00 uur kevins vuurwerkhal Zwolle
                      9 uur bij Ijsselmotoren ijsselmuiden
                      Laatst aangepast door fascinating; 14 October 2017, 19:00.

                      Comment


                        #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door Djaimy Bekijk bericht
                        Dat is het mooiste, Wesley. Het totaal plaatje klopt dan gewoon. Bibberen in de kou met een dikke jas aan, al dan niet door de vermoeidheid, koffie erbij, broodje erbij, met mensen over vuurwerk praten... Alles komt samen, dat gevoel komt dicht bij het gevoel op 01-01 0:00 voor mij!
                        Jup, helemaal mee eens. Sta je daar bibberend in de kou, maar helemaal hyper van de spanningen haha. Voor mij komt het afhalen heel dicht bij het 00:00 moment. Het afhalen vind ik misschien nog wel mooier dan het stoken zelf .
                        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                        Comment


                          #13
                          Oorspronkelijk geplaatst door omepje Bekijk bericht
                          Jup, helemaal mee eens. Sta je daar bibberend in de kou, maar helemaal hyper van de spanningen haha. Voor mij komt het afhalen heel dicht bij het 00:00 moment. Het afhalen vind ik misschien nog wel mooier dan het stoken zelf .
                          Kan je hier zeker in vinden! Het heeft elk zn charme. Echter is dat ophalen en er naar toe leven, net zo leuk als het stoken! En dat is waarom mensen ook vaak niet begrijpen dat ''een paar uur afsteken'' een hobby kan zijn. Het hele plaatje erom heen samen!
                          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                          Comment


                            #14
                            Afgelopen twee jaar om 00:00 bij Vuurwerk Outlet Groningen voor de deur gestaan.Spulletjes ophalen en dan weer huiswaarts om vervolgens met mijn maat steevast om 06:45 richting Duitsland te rijden voor de losse verkoop.Na de eerste inkopen eerst ff een bakkie en een broodje en daarna weer door voor de volgende adresjes.Om vervolgens thuis de boel uit te laden en de rest van de bestellingen op te halen. Is elk jaar een vast ritueel geworden en ik geniet er enorm van!
                            http://youtube.com/user/ broodje pyro

                            Comment


                              #15
                              Op de eerste verkoopdag om 0.01. Altijd mooi om te zien dat het dan al kan mits er toestemming is gegeven natuurlijk. Voorheen verkocht ik zelf het vuurwerk dus dan was het vanaf dat moment aanpoten tot dat de laatste producten over de toonbank gingen, vorig jaar voor het eerst niet meer verkocht maar stond om 0.01 wel aan de andere kant van de toonbank voor de verandering.

                              Comment

                              Working...
                              X