Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wat ga jij volgend jaar anders doen?

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Meer afwisseling in effecten, had een mix van boxen en cakes maar het waren allemaal dezelfde soort cakes. Geen tegenvallers maar allemaal i-shape en in enkelvoud. Volgende keer wil ik meer afwisseling zoals een streetmuscle en misschien toch ook wat projectjes met meerdere cakes. Dus bij de aanschaf tijdens de freakacties iets selectiever zijn. Voor mij was het dit jaar de eerste keer dat ik doorgelont heb en dat is me goed bevallen.

    Comment


      Ik wil toch meer boxen en veel minder cakes los, had mezelf voorgenomen om veel op film te zetten maar doordat ik eigenlijk elke keer te druk was met het vuurwerk zelf kwam er weer helemaal nix van terecht. Toch wel jammer eigenlijk mezelf ook voorgenomen meer te genieten, blijf wel bij mijn keuze voor Evo,Pangu en Wolff in mijn ogen het beste vuurwerk wat NL te bieden heeft.

      Comment


        Niet dat het me tegen is gevallen, maar ik wil de jaarwisseling 18/19 kwaliteit boven kwantiteit... Meer grote doorlont blokken (Escape from hell is mij goed bevallen), eigenlijk alleen nog maar kijken naar 1,0" of 1,2"...

        Comment


          Wat ik anders ga doen? Een rol visco kopen en alle lonten van grote cakes en boxen met 20 cm verlengen.
          Bij mijn bestelling had ik een gratis doos "Golden Rain 150 schots" van Rubro gekregen, lont circa 4 cm lang. Omdat de lont wat kort was, en om zeker te zijn dat ik de lont aan het einde aan zou steken, hield ik de lont tussen duim en wijsvinger vast (doe ik anders niet). En wat gebeurde? De lont brandde binnen een seconde helemaal weg. Aansteker erbij, en boem daar ging het eerste schot al.

          Gelukkig reageerde ik wel meteen, en draaide meteen weg. Maar wel voelde een soort branderige spetters in mijn gezicht, en ik had een zwarte en pijnlijke duim (geen blaren). Gelukkig heb ik een bril op. Niets ernstigs verder, maar wel flink geschrokken. En van deze cakebox heb ik niets gezien. Moest even bijkomen. Gelukkig heb ik een bril op. Nu een dag later, voel ik mijn duim nog een beetje, mijn gezicht niet meer.
          Had ik van een Rubro product niet verwacht. Maar goed, dus volgend jaar alle lonten van grote cakes en boxen met een extra stuk visco, kan ik rustig naar achter lopen, en overkomt me dit niet meer.

          O ja, en volgend jaar niet pas in de vooravond doorlonten. Dat kost toch iets te veel tijd. Dat wil ik op mijn gemakkie doen 's middags of 's ochtends.
          Laatst aangepast door erikv2; 2 January 2018, 00:27. Reden: extra opmerking over eerder doorlonten

          Comment


            Tja volgend jaar heb ik nachtdienst met de jaarwisseling zoals het nu lijkt, dus dat word zwaar afzien

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door chefke26 Bekijk bericht
              Tja volgend jaar heb ik nachtdienst met de jaarwisseling zoals het nu lijkt, dus dat word zwaar afzien
              Ik zou ontslag nemen.


              Ik wil dit jaar meer shows bezoeken en ook meer zelf stoken (legaal, dus niet in Nederland).
              Ik weet nog amper waar ik zelf zou kunnen stoken, maar ik wil het dit jaar gaan doen
              Keep it legal!

              Comment


                Alleen meer the junk aanschaffen verder helemaal niks, alles was perfect in mijn ogen

                Comment


                  Meer vuurwerkgerelateerde activiteiten het jaar door. Shows, belgie e.d.
                  Jeder Schuss ein Genuss

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door Matii Bekijk bericht
                    Meer vuurwerkgerelateerde activiteiten het jaar door. Shows, belgie e.d.
                    Die deel ik! Geen Fallas meegemaakt en dat valt eigenlijk wel tegen. 2 jaar geleden wel gedaan en toen had ik het hele jaar door veel meer interesse in vuurwerk.

                    Comment


                      Iets meer kleine cakes voor de vooravond. Verbaas me toch ieder jaar weer over de kwaliteit van bijvoorbeeld de heavy legend 16, gate of heaven 1, monster ride, tanz der vampire, poisson etc. Daarnaast iets minder losse wat grotere cakes en iets meer boxen. Had dit jaar 5 boxen, 20 kleine cakes en 20 losse wat grotere cakes maar wil naar 10 boxen, 50 kleine cakes en 5 losse oid.

                      Verder ook wat meer shows bekijken door het jaar heen

                      Comment


                        Meer kleine potjes en fonteinen voor de kids, wat hebben ze er wat door heen gestookt voor 12 uur.
                        Iemand die filmt regelen, nu door het fakkelen een deel gemist. Zena Pro Torch meer van bestellen.
                        Meer kleur en spinners, had er enkele en dit werd door het publiek zeer gewaardeerd.
                        In minder shops bestellen, moest nu bij 5 adressen langs. Was hierdoor de 28e pas om 17:00 uur weer thuis.

                        Comment


                          Wat meer boxen erbij!
                          Dit jaar Mayhem, 4 Seasons, Immortal Gold, Transbomber en Crashbox. Stuk voor stuk top!
                          En dan wat minder budget cakes en dubbele cakes.

                          Iets eerder beginnen met voorbereiden ook ;)
                          Die extra dag was alsnog te weinig wheheh.

                          En showtje mss eens vóór 12 uur doen ipv erna...
                          Iets meer rust tijdens de setup, iets beter overzicht nog en hopelijk daardoor iets minder gstress en foutjes.

                          Comment


                            Ik denk dat ik dit jaar meer van Evolution neem super vuurwerk.

                            Comment


                              Ik ga het roer helemaal omgooien. Elk jaar trap ik er weer in: stress of je genoeg hebt, aanbiedingen pakken omdat ze goedkoop zijn, showtjes inplannen waar het niet van komt, stress stress stress. En aan het einde van de rit merk ik dat ik de kleinere producten alleen maar 'uit de weg wil schieten' om uiteindelijk aan het 'echte spul' te beginnen. Zo erg zelfs, dat ik maar de helft van het fairytail assortiment heb geschoten.

                              Dit jaar koop ik géén cakes meer, géén pijlen meer, en géén Cat. 1 meer. Alléén nog maar boxen. Geen uitzonderingen, geen verleidingen.

                              Daarnaast zorg ik ervoor dat ik mijn budget erdoorheen heb voor de zomer, zodat ik me nergens meer druk om hoef te maken. Ik heb dan besloten dat die 6-8 boxen het gaan worden, en dat dat het is.

                              Hierdoor ook geen budget-stress, want het moeten gewoon de bruutste boxen zijn die ik ken. Ik heb al een lijstje op mijn bureau liggen, en ga gewoon lekker strepen de komende weken. Wishlist waaruit ik tot nu toe ga kiezen:

                              - Cruel Traction
                              - Garden Party 1
                              - Garden Party 3
                              - Smash box 1
                              - Smash Box 2
                              - Smash Box 3
                              - On the Beat
                              - Serenity
                              - Rambam 2.0
                              - Transbomber
                              - Rebellious Rocker Box

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door omepje Bekijk bericht
                                Iedere jaar zijn er wel dingen die je enorm goed zijn bevallen en andere momenten wat minder. Deel het hier met iedereen wat jij dit jaar anders gaat doen.
                                Volgend jaar een goeie regenjas kopen

                                Comment

                                Working...
                                X