Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wat ga jij volgend jaar anders doen?

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    en zelfs die Rubro werken niet altijd goed...dus je hebt nu compounds die wel echt zijn doorgelont, boxen die niet zijn doorgelont, en Rubro die daar tussenin valt. Je zult dus vantevoren je huiswerk moeten doen... Heel consumentvriendelijk allemaal

    Comment


      Ik ga aankomend jaar voortborduren op de goede voornemens van vorig jaar. Ik had dit jaar veel minder gehaald en ook veel minder losse cakes. Dit jaar nog wat minder halen en ik ga proberen helemaal geen losse cakes te meer te kopen. Cakeboxen zijn toch echt een heel stuk indrukwekkender en de tijdsduur is bij vuurwerk echt essentieel. Dat mis je dan natuurlijk met 1 losse cake.

      Dus dit jaar:

      - Minder tot geen losse cakes ( sowieso wel 2 x Return of the Pheonix, vaste prik )
      - Een paar goede doorlontboxen halen zoals dit jaar ( ik was daar erg te vrede mee )
      - Proberen weer minder uit te geven dan dit jaar, wat dit jaar al minder was dan in 2016.

      Ook handig om deze voornemens nu al zwart op wit te zetten aangezien je nu het best terug kijkt op de jaarwisseling natuurlijk. Ik weet zeker dat het me gaat lukken voor dit jaar! Ik had dit jaar echt totaal geen stress en dat is me echt veel waard. Dit was daardoor ook de leukste oud en nieuw die ik heb gehad.

      Comment


        Minder cakeboxen max 4 en dan wat kleine projecten voor in de vooravond en voor 12 uur geen boxen meer maar 1 of 2 projecten

        Comment


          Budget verlagen gaat dit jaar wel lukken hier gezien ik nog 7 grote dozen en een 100k heb staan. Ben benieuwd wat dit jaar ons gaat brengen.

          Comment


            Funke aanschaffen.

            Comment


              Nog meer vuurwerk aanschaffen!

              Comment


                Return of the Phoenix aanschaffen. Heb die nog niet gehad en lijkt mij wel erg gaaf!

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door arviidd Bekijk bericht
                  Bij mij werden ook een paar Poolse blokken afgestoken maar moet zeggen dat mijn Nederlandse spul er niet voor onder deed. Het enigste wat die blokken bij hun meer deden was roken.

                  Dan hadden ze wel erg slechte poolse blokken. Ik maak me gereed voor mn finale van jackhammer en 2x transbomber (kan wel zeggen dat het de top van nl's vuurwerk is) komen ze verderop met een txb 869 en 3 150 schots blokken tegelijk aan..

                  Ik werd weggeblazen en keek niet eens naar mijn finale maar naar dat vuurwerk van hun
                  .

                  Comment


                    Nog minder losse potten en meer boxen. Daarnaast op 1 of 2 boxen na alleen nog maar Evo en Pangu

                    Comment


                      Iets meer vuurwerk halen. Ik had nu precies genoeg maar heb liever wat te veel dan te weinig. Dit jaar ook in de middag al even een stooksessie met Levensgenieter gehad. Volgend jaar maar weer en dan wat langer met mooier spul voor overdag.

                      Projecten beter voorbereiden zoals het voorknippen van lont, het berekenen van alle lont afstanden, op tijd een grote pallet of hout regelen (dit jaar was het weer improvisatie ten top )

                      -Eerder beginnen met kopen & voorbereidingen.
                      -Alles ready op oud en nieuw (projecten, sorteren cakes, dopjes van alle pijlen etc).
                      -Meer stoken in de middag.
                      -Meer boxen.
                      -Minder losse cakes in project en vervangen door boxen.
                      -Project verbeteren (ging niet helemaal als gepland).
                      -Meer mini chaos projectjes.

                      Comment


                        Ik wil 2 dingen die totaal tegenover elkaar staan
                        1: minder vuurwerk kopen
                        2: alles per 2 of 3 schieten

                        Nog even kijken hoe ik dat vorm moet gaan geven haha

                        Comment


                          Veel minder kopen en meer genieten.
                          - Vanaf 0.00 uur weer alleen maar cakeboxen, maar wel minder dan dit jaar. On the Beat, Snowstorm, Visions of Ecstacy en Golden Age zijn blijven staan, dus daar hoeft niet veel bij.
                          - In de vooravond alleen maar losse cakes met bijzondere/unieke effecten. Ik wil alleen nog maar cakes waarvan ik ga stuiteren.
                          - Geen 19-schots assortimenten meer die ik al eerder heb geschoten. Hooguit de Happy Hardcore maar eens proberen, vanwege de kleuren.
                          - Nog meer het toneel geven aan zoonlief. De jeugd heeft de stooktoekomst. Dit jaar al een flinke stap in de goede richting gezet, maar op een gegeven moment kon ik me toch niet inhouden en liep ik weer met een Imaginary Assortiment onder mijn arm de schuur uit, die ik eigenlijk voor hem had gekocht. Volgend jaar dus nog meer genieten van de zijlijn.
                          Well, that depends...

                          Comment


                            Minder boxen, meer in een finale project stoppen.
                            BKV Liefhebber 🐉🐲 BurnitPyromaniacs 💥🎆

                            Comment


                              meer, meer, meer...
                              Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                              Comment


                                Eigenlijk niet heel erg veel. Ik neem me elk jaar voor om geen kleine potjes meer te kopen want dat valt toch tegen (stook voornamelijk om 00:00) en dat is me voor het eerst gewoon gelukt. Echt niets viel tegen. Ook had ik me vorig jaar voorgenomen om minder heen en weer te lopen met losse producten en ook dat is prima gegaan doordat we bijna alles weg hebben gezet in combinaties van meerder producten doorgelont (fijn he een extra dag om rustig voor te bereiden). Ander puntje vorig jaar was dat ik niet nog de halve avond druk zou zijn met doorlonten en klaarmaken. Dit ook gelukt. Ook voorgenomen om meer fonteintjes en waaiers te nemen en dit is ook gelukt. Als ik dit zo opschrijf en terugkijk was het best een perfect oud en nieuw

                                Volgend jaar ga ik iedereen aan een vuurwerkbril proberen te krijgen. Heb hem zelf dit jaar voor het eerst opgehad en beviel prima. Aansteekmateriaal, branders of lonten kan/moet beter voor volgend jaar.

                                Comment

                                Working...
                                X