Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Eerste knallen al gehoord ?

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Het stelt de laatste jaren allemaal nog maar weinig voor hier in 't Gooi. Behoorlijk ingekakt en braaf allemaal. Heel af en toe hoor je een cake of een knal in december. Vroegah begon het dagelijkse geknal al in oktober. Dat waren dan met name strijkers. Dus niet heel irritant hard waardoor je rechtop in je bed zit. Persoonlijk associeer het geknal met een een gezellige tijd. Bij een goede knal wil ik nog wel eens spontaan juichen.

    Comment


      Hier begint het aardig los te komen! Net nog een flinke dreun voor onze huis, schrok me eigen kapot. De knal leek op een cobra 6

      Comment


        Vanmiddag leek het hier net oud en nieuw zeg! midden in het dorp al veel knallen, hard en zacht en daarna van alle kanten ook meerdere knallen. Ging wel een uur door, totdat er waarschijnlijk een boze buurman kwam. Op het moment van schrijven hoor ik weer een knal. Sfeerverhogend wel!
        Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

        Comment


          Hier in het vuurwerkmekka, baarle Nassau, is het keurig rustig. Steek zelf af en toe een grondbloemetje af of een paar nitraatjes diep in het bos. Vanmiddag een pijl gedaan vanuit de tuin en warempel hoorde ik te gelijkertijd een klein cakeje afgaan iets verderop.
          Maar grote dreunen zijn hier nog nooit gehoord

          Comment


            Omgeving Haaglanden veel geknal, laatste tijd loopt t al aardig op, maar vandaag steekt er wel boven uit.
            16e jaar op vuurwerkcrew!!

            Comment


              Net in de buurt van het vuurwerkplein in Breda een mooie lange cake de lucht in zien gaan, laatste avonden vaker wat cakes maar nauwelijks knallen.Hang telkens gelijk voor het raam in de hoop het te kunnen zien.
              https://youtu.be/SxxMgCgu2do

              Comment


                Hier wel af en toe raak, ook in de wijk al veel afval van cat.1 spul

                Comment


                  Gisteren voor het eerst flinke knallen van siervuurwerk gehoord. Echter was het heel mistig dus ik heb verder niets kunnen zien. Het was geen show voor zover ik kon lezen maar het was wel 5 minuten achter elkaar cake na cake. Misschien wel een goede cakebox. Zat wel een duidelijke finale in! Knallen waren ook goed hard. Nu was het verder ook akelig stil hier dus het kwam nog wat harder over dan dat het misschien was.

                  Comment


                    Vandaag lopen hier in het dorp een hele club kinderen met cat 1 vuurwerk.
                    Geeft wel lekkere sfeer.

                    Jammer dat er 1 onverlaat is die het nodig vind om er af en toe een nitraat tussen te gooien.

                    Comment


                      Ik fietste net naar huis en zag een cake de lucht in gaan in de verte, heerlijk gevoel gaf dat. Geen idee welke cake het was trouwens.

                      Comment


                        Ik net op de bank nog een mooie broekpot , maar van dat soort knallen is mijn vrouw niet gediend.

                        Comment


                          minpunten

                          Oorspronkelijk geplaatst door chappie Bekijk bericht
                          Ik net op de bank nog een mooie broekpot , maar van dat soort knallen is mijn vrouw niet gediend.

                          Comment


                            Hahaha ja moet ik weer voor stofzuigen om in de plus te komen.

                            Comment


                              Gister avond cake E van cruel traction aangestoken. Mooi einde van een super gezellige avond met familie
                              Thats enough fireworks!! - said nobody ever -

                              Comment


                                Pubers scholen voor mijn buurjongetjes' huis samen dus regelmatig nitraten voor mn neus. Soms leuk maar soms ook bloedjeirritant. Ga t ook ns ergens anders doen ofzo. Politie pakt ze niks af, op zich aardig maar ze luisteren totaal niet naar hun opdracht om te wachten of elders te knallen. Moeders doen ook niks, zijn allang blij dat ze ze niet binne hebben.

                                Comment

                                Working...
                                X