Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Eerste knallen al gehoord ?

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #91
    Afgelopen nacht rond 1uur schoot men in de buurt een cake de lucht in,verder valt t nog mee,zeker als ik het vergeijk met voorgaande jaren. Toen liep de jeugd al zeker een week met nitraten en cobra's te gooien door de buurt.

    Comment


      #92
      ja gister stiekem een rochetta pijl afgestoken maar rest volgde wel meteen van buurt was wel leuk opeens over al geknal maar nu al hele dag weer blak stil

      Comment


        #93
        De buurjongens hebben een ton neergezet in de sneeuw waar pakken knetterlinten tegelijk in gaan. Af en toe een x uit het raam kijken (mij net te koud nu)

        Comment


          #94
          Heel weinig hier nog steeds, echt veel rustiger in vergelijking met afgelopen jaren. Voornamelijk wat geknetter van cat 1.

          Comment


            #95
            Gisteravond rond 23:00 uur een flinke doffe dreun. Ik gok een cobra of een shell. Verder weinig te horen.

            Comment


              #96
              Gisteren een cake gezien vanuit mijn raam, en veel geknetter enz.
              Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

              Comment


                #97
                Een sneu figuur heeft net de sneeuwpop waar kinderen uren mee bezig waren opgeblazen. Cobra gok ik zo. Die ouders zullen wel niet zo blij zijn met vuurwerk
                Jeder Schuss ein Genuss

                Comment


                  #98
                  Oorspronkelijk geplaatst door Matii Bekijk bericht
                  Een sneu figuur heeft net de sneeuwpop waar kinderen uren mee bezig waren opgeblazen. Cobra gok ik zo. Die ouders zullen wel niet zo blij zijn met vuurwerk
                  Beter een sneeuwpop dan een prullenbak, maar niet leuk voor die kinderen inderdaad.

                  Comment


                    #99
                    Oorspronkelijk geplaatst door Dionysus Bekijk bericht
                    Beter een sneeuwpop dan een prullenbak, maar niet leuk voor die kinderen inderdaad.
                    Dat zeker, die waren nog geen 5 min binnen, of er komt een auto aan, hij blaast em op, en rijdt weg. Muts en bezem lagen meters ver
                    Jeder Schuss ein Genuss

                    Comment


                      Lafbek dat die vent is. Vast teveel ingepeperd als klein kind.

                      Comment


                        Sneeuwpoppen opblazen, wat heb ik daar een geweldige herinneringen aan. Alleen wij moesten het vroeger doen met nitraatjes en super vlindertjes.
                        PJJJJJJJJJJJIIIIEEEEEEEEEEUUUUUWWWWWWWWWWWWW

                        Comment


                          Beetje triest om andermans lol te verzieken,maak dan je eigen sneeuwpop en blaas die lekker op.

                          Comment


                            Gisteren veel knallen gehoord. Paar thunderkings en nitraten denk. Misschien zo veel omdat er sneeuw lag.

                            Comment


                              Nu al 2 avonden lang mogen genieten van 2 mooie vuurwerkshows vanuit mijn raam gesubsidieerd door onze mooie overheid zelf

                              Ze zijn hier met heel het politie-korps en de ME grootschalige trainingen aan het doen ter voorbereiding op de jaarwisseling. Alles komt langs, van dikke fluitbakken tot knalcakes en zelfs ratelbanden haha.

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door Timitraat Bekijk bericht
                                Nu al 2 avonden lang mogen genieten van 2 mooie vuurwerkshows vanuit mijn raam gesubsidieerd door onze mooie overheid zelf

                                Ze zijn hier met heel het politie-korps en de ME grootschalige trainingen aan het doen ter voorbereiding op de jaarwisseling. Alles komt langs, van dikke fluitbakken tot knalcakes en zelfs ratelbanden haha.
                                https://www.nu.nl/alphen-aan-den-rij...wisseling.html
                                Hmmmm vraag me af of ze ook niet moeten wachten met de verkoop in de laatste dagen... daarnaast als je ratelbanden hoort zijn het in ieder geval niet de legale. Waarschijnlijk een hoop in beslag genomen spul "wassen ze op deze manier wit " het blijven tog ook maar jongens

                                Comment

                                Working...
                                X