Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wat is jouw budget dit jaar ?

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Winkelwaarde van wat ik nu heb besteld voor mijn vuurwerkshow is ongeveer 1500 euro waard. Daar komt nog wat bovenop.

    Comment


      Aanzienlijk lager dan de afgelopen jaren.. Veel geld kwijt aan me studie en wil binnenkort toch is gaan beginnen voor me autorijbewijs en ten slotte staat er ook weer een vakantie voor de boeg . Keuzes maken. Voelt niet lekker om te moeten minderen, al zou het uiteindelijk nog steeds een leuke collectie gaan worden

      Comment


        dit jaar rustig aan vergeleken de andere jaren hiervoor +- 250-300,-

        Comment


          ik zit nu op 600 euro en daar laat ik het bij.

          Comment


            2000, waarvan 1500 voor zeer scherpe prijs

            Comment


              Rond de €350

              Comment


                Max. 300 euro!

                Comment


                  €1500.- ongeveer
                  [B]We stelen de show daarom denk je dat we dieven zijn![/B]

                  Comment


                    € 100,-

                    Comment


                      zit nu op 1050 maar voel een 1500 aan komen...

                      Comment


                        Dit jaar sla ik over. Zal miss op de dag zelf nog een potje ofzo halen maar meer dan 25 zal het niet worden. Genoeg andere keuzes om het aan uit te geven.

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door Tunderking Bekijk bericht
                          Heb nu 600 euro ( nog niks besteld) komt nog ongeveer 100 euro bij.
                          Heb nu al voor 1050,15 euro besteld komt Mischien nog 2 dingen bij dus waarschijnlijk totaal 1075,15 euro

                          Comment


                            Ik zit nu op zo'n 500 euro.. Vorige jaar zo'n 600 gehad. Ik laat meer ruimte dan normaal over dit jaar voor de verkoopdagen want ik ben van plan om nog eens lekker te shoppen. In de winkel kun je pas echt goed zien hoe alles eruit ziet en lekker op het gemakje een keuze maken. Kga de 29e zo'n 6 winkels af, dus moet wel goed gaan komen met die laatste aankopen. Ik geef max nog 100 uit denk ik. Ook dit jaar weer geprofiteerd van diverse outlet en goede acties. De waarde ligt dan ook weer stukken hoger dan het aankoopbedrag.

                            Comment


                              zo'n 300.. hoop ik

                              Comment


                                Dit jaar eens rond de 150 Euro, meer ook niet

                                Comment

                                Working...
                                X