Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hulp en of inspiratietopic doorlontprojecten 2013/2014

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Ik wil voor het eerst een project maken (rond de Garden Of Eden).
    Ik dacht aan 3 Fuego's
    1 Stagemaker
    1 Splitting Comets
    1 Garden of Eden
    10 Concerto Rosso's

    Nu was mijn vraag of dit een mooie combi is en dan vooral het einde?
    Ik zit nog te twijfelen over wel of geen Concerto Rosso's na de garden of eden.

    Comment


      #17
      volgens mij doet een fluitproject een beetje afbreuk aan de garden of eden. Kan niet precies zeggen waarom, maar lijkt me niet echt wat. Eerder zou ik wat doen met een echte crackling finale. Je zou kunnen zeggen new moon en wat secret salutes erbij. Dus gewoon echt power erop. Dit zou ik dan doen als de laatste salute(finale) van GOE zelf de lucht in gaat. ipv new moon kun je ook secret wave doen, dan houdt je het bij 1 importeur wat betreft de finale en die dis iets goedkoper.
      greetzzz
      Eer was was was, was was is!

      Comment


        #18
        @Tjopper:
        Daar ben ik ook een beetje bang voor maar ik wilde het ook even van iemand anders horen..
        Ik ga toch op zoek naar een andere finale..
        Ik zit nu te denken aan 2 keer de Delicious Thunder (2x de normale en 2 keer de finale editie)
        Er zit al genoeg crackling in de GOE vind ik.

        Comment


          #19
          Oorspronkelijk geplaatst door Xtro Bekijk bericht
          @Tjopper:
          Daar ben ik ook een beetje bang voor maar ik wilde het ook even van iemand anders horen..
          Ik ga toch op zoek naar een andere finale..
          Ik zit nu te denken aan 2 keer de Delicious Thunder (2x de normale en 2 keer de finale editie)
          Er zit al genoeg crackling in de GOE vind ik.
          Ok dat kan ik me voorstellen. Ik zou dan zelf wel de normale delicious thunder mee laten lopen met de "finale" van de GOE. En als dat klaar is de finale editie laten knallen.
          Uiteindelijk is het je eigen smaak natuurlijk. Maar zo zou ik het ongeveer doen.
          greetzz
          Eer was was was, was was is!

          Comment


            #20
            Ik zit zelf aan het volgende finaleproject te denken:

            2x Garden of eden op een meter of 10 van elkaar
            2x Golden power overlappend gevolgd
            3x New moon overlappend, gaan direct na de golden power
            4x Las vegas tegelijk
            6x Burst duo 72 tegelijk
            Vuurwerk Huizen - www.vuurwerkhuizen.nl

            Comment


              #21
              Ik zat te denken aan een duits projectje voor de vooravond met 5x reno en 5x alligator.

              weet iemand hoe dit het beste tot zijn recht komt?
              alles in één keer recht naar boven, of onder een hoek gaan werken?

              En het onder een hoek vastzetten van de cakes, hoe wordt dat over het algemeen gedaan?

              Comment


                #22
                Zelf had ik een leuk projectje in mijn hoofd voor de finale van de avond.
                Ik wil van de zena revolution en de golden willow box 1 grote box maken.

                Mijn bedoeling is het volgende:
                cake 6 los
                cake 5 los
                cake 2 los
                cake 7 en 8 tegenlijk
                cake 1, 3 en 4 tegenlijk
                cake 1, 2, 3, en 4 van de golden willow box tegenlijk

                De opzet is dat 5 halverwege 6 afgaat, 2 afgaat als 6 klaar is,
                7 en 8 afgaan als 5 klaar is, en 1, 2, en 3 vlak voor de finale van 7 en 8 afgaan.
                Vlak voor de finale van 1, 2, en 3 gaat dan de golden willow box in 1 keer af.

                Het probleem is helaas dat de lonten op een lastige plek zitten bij deze dozen,
                en door de opzet kan ik dus niet het reservelont aan de volgende lont plakken.

                Beste lijkt me dus om gewoon van aansteeklont naar aansteeklont door te lonten.
                Ook zal ik proberen om alles in de dozen te laten, maar dit zal erg moeilijk worden.

                Nog 3 dagen en ik zal weten hoe lastig deze klus zal zijn.

                Comment


                  #23
                  wat een ideeen
                  Je bent een runt als je jezelf geen vuurwerk gund

                  Comment

                  Working...
                  X