Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wat is jou budget dit jaar ?

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Ik hoop op 50 euro en daar naast krijg ik van mijn pa altijd nog een groot pakket
    [I][/I][B]De dwaas doet wat hij niet laten kan, de wijze laat wat hij niet doen kan.[/B]

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door Kratos1791 Bekijk bericht
      daar naast krijg ik van mijn pa altijd nog een groot pakket
      Haha dat ligt echter wel aan een aantal factoren zoonlief
      Vuurwerk doet de duivels dansen

      Comment


        Ik hoop dat mijn budget dit jaar zowiezo 650,00 euro is

        Comment


          wil niet boven de 800 uitkomen, vorig jaar wel gemerkt dat ik het dan al niet eens opkrijg dus maar minderen

          Comment


            Ik zal weel weer rond het zelfde uitkomen dus zo rond de 1500 a 2000 alleen voor het vuurwerk.
            Enjoy dont destroy i love fireworks

            Comment


              Rond de 400 dit jaar zelfde als vorig.
              Alles is mogelijk, zeer weinig is zeker.

              Comment


                Meer als vorig jaar. Ik ben al weer volop aan het sparen.
                December Will Be Magic Again!!

                Comment


                  Ik probeer iets minder uit te geven. Denk ongeveer 600 dit jaar.

                  Comment


                    Sparen is ook al begonnen 1 januari ;)

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door BHORaket Bekijk bericht
                      Sparen is ook al begonnen 1 januari ;)
                      Ik spaar beetje bij beetje voor mijn budget van €150-€200. Ik ben al begonnen.
                      Gelukkig 2024!

                      Comment


                        1e maand is nog niet voorbij en heb al weer voor 600 euro besteld

                        Comment


                          ik vind het tevroeg om al een bedrag tenoemen eerst maar is zien wat voor mooi,s er dit jaar weer tekrijgen is

                          Comment


                            ik heb in januari al weer voor bijna 2000 euro uitgegeven en dan moet oudjaar nog komen

                            Comment


                              Dat is nog is een openings post hier op het forum, ben benieuwd naar je nadere verklaring! wat heb je dan al aangeschaft en besteld? 2000 euro uitgegeven! flink bedrag

                              Oorspronkelijk geplaatst door batie Bekijk bericht
                              ik heb in januari al weer voor bijna 2000 euro uitgegeven en dan moet oudjaar nog komen
                              075 zaantjee

                              Comment


                                nou dat is geen eens een vreemde vraag hoor, had 1000 uit de staatsloterij dat is mijn budget dit jaar voor 2014-2015 mijn kinderen krijgen 350 pp en voor de zaak 825,- dus opgeteld 2525,- euro. Ligt al weer gereserveerd te wachten,
                                Ja weer bij de Rijswijkse vuurwerkhal beviel uitstekend weer.

                                Comment

                                Working...
                                X