Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Eerste knallen al gehoord ?

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    knalt af en toe wel lekker in haarlem moet ik zeggen

    Comment


      Giter avond om ongeveer 2030 een mooi blok werkelijk waar zoooooooo mooi geen illegaal(pools ofzo) maar een mooi blok uit belgie , mijn fav kleur blauw met mooie zilveren staarten echt prachtig(trouwens de eerste die hier de lucht in ging).en vandaag ging met wat aan de gang met knal vuurwerk.

      Comment


        Ik heb al de hele week een aantal knallen gehoord.
        Gelukkig 2024!

        Comment


          In het weekend hoor ik er nu erg veel, doordeweeks zo af en toe ook. Paar keer een cake gehoord maar heb verder op 1 blokje na een maand geleden niks gezien (helaas)

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door Pyroguy Bekijk bericht
            Hier in Arnhem gaat elke avond wel een cake de lucht in, in december. En knallen gaat de hele dag door! Dan gaan mijn vingertjes toch ook wel jeuken, maarja, we wachten nog even rustig af.
            Hier stem ik bij in, sinds kort woont mijn nicht in arnhem, en vorig jaar maar ook dit jaar hoor ik cakes wanneer ik langskom bij haar, dit was overigens gister en vorig jaar dezelfde datum. Geluk heb je zeg als je in arnhem woont

            Comment


              Hier in geldermalsen hoor ik af en toe een knal. Maar ook echt maar 1. Als ik dan op me dakraam afvlieg om te kijken of er nog wat te horen of te zien valt. Is het al over :(

              Comment


                Gisteravond een pot.. vanmorgen richting de vuurwerk winkel zag k hem nog staan midde op de weg. Weco uranus (Y)
                Thats enough fireworks!! - said nobody ever -

                Comment


                  Op school worden er elke dag al nitraten afgestoken.. Zonde voor het imago van onze mooie hobby!
                  The 31st of December..

                  Comment


                    Hier nog steeds erg rustig.

                    Comment


                      Nu t December is en Oud en nieuw gelukkig steeds dichterbij komt beginnen ze hier nu ook meer kriebels te krijgen. De knallen vallen nog mee, maar regelmatig hoor ik in de avond weer een cake de lucht ingaan.

                      Comment


                        Gisteren de eerste prullenbak al open zien knallen.. Erg jammer!
                        The 31st of December..

                        Comment


                          vrij rustig hier, in de avond af en toe een paar knallen.. valt toch best wel tegen vergeleken met voorgaande jaren.. ik woon in zeist trouwens

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door Leendert97 Bekijk bericht
                            Gisteren de eerste prullenbak al open zien knallen.. Erg jammer!
                            ZIEN knallen? Dat is niet best, dat had jij misschien kunnen voorkomen

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door Knalerwtje Bekijk bericht
                              ZIEN knallen? Dat is niet best, dat had jij misschien kunnen voorkomen
                              medeplichtig

                              Comment


                                Uiteraard als je naar demoshows bent geweest. Gelukkig is het verder rustig wat betreft vroege knallers. Gisteren wel twee dikke flitsen gezien, maar die waren afkomstig van een flitspaaltje

                                Comment

                                Working...
                                X