Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Eerste knallen al gehoord ?

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #91
    En het geknal is hier weer aan de gang, al dan niet zo erg als andere jaren.

    Comment


      #92
      NOu hier ook (Zwolle) al meerdere avonden achter elkaar hoor ik knallen hier in de buurt. En zojuist ging een een zooi flinke cakes de lucht in in Zwolle Zuid, kon niet missen zag er goed uit!

      Comment


        #93
        vergeleken met vorig jaar gaat het echt los hier. Vorig jaar pas half december en toen was het eigenlijk de 30ste pas helemaal raak. Dus ik word er helemaal vrolijk van.

        Comment


          #94
          hier in Breda word heel wat weggeschoten soms een cake. Maar gisteren avond een flowerbed en op het laatst 6x achter elkaar "trrrrrr" boem boem boem op het laatst salute's prachtig kreeg er gewoon kippenvel van.

          Comment


            #95
            Klopt ja, ik hoor ook behoorlijk veel afgaan in de weekenden in Breetjeda...
            FIREWORKS https://www.youtube.com/user/Zinkje902

            Comment


              #96
              Vandaag weer aantal knallen gehoord, vooral uit de richting van het park hier in de buurt. Daar is het de afgelopen weken vaker raak in het weekend. Maar goed, ik klaag niet hoor. Het is in ieder geval vaker dan de voorgaande jaren dat er geknal te horen is.

              Comment


                #97
                In breda is het altijd feest ja.
                Woon nu in Tilburg en hier zien ze ook aarzelend wat aan het afsteken af en toe.
                Moet eerlijk bekennen dat ik eigenlijk niet zo heel erg veel met de knallen bezig ben, dus het kan goed dat het gewoon net zo veel al knalt als vorig jaar.

                Comment


                  #98
                  Soms lijkt het hier in Zoetermeer al 30 december. Elke avond hoor je wel wat zware knallen, heerlijk.

                  Comment


                    #99
                    Zelf net voor het eerst wat afgestoken wat ik nog terugvond. Leuk slomo filmpje van gemaakt om de camera te testen. Heerlijk was dat weer! Kriebels zijn terug en de knallen beginnen hier goed, nog geen cakes gezien alleen 1 profblokje op een verjaardag. Jaren hiervoor zag ik toch vaker een potje langskomen dan nu. Maargoed het begint wel.

                    Comment


                      Hier in Arnhem gaat elke avond wel een cake de lucht in, in december. En knallen gaat de hele dag door! Dan gaan mijn vingertjes toch ook wel jeuken, maarja, we wachten nog even rustig af.

                      Comment


                        Gisteren een pak knetterlint meegenomen en toen ik 's avonds buiten stond hoorde je af en toe een dikke knal. Heerlijk, maar toch jammer dat dit voor omstanders voor overlast kan zorgen. Vanaf december is het echt begonnen, eindelijk. Want stiekem vind ik het allemaal héérlijk

                        Comment


                          CAT. 1 vuurwerk hierzo, verder niet echt iets gehoord, wel bij me schoonfamilie al veel geknal ( veluwe)
                          Laatst aangepast door Redband94; 5 December 2013, 12:01. Reden: CAT. aangepast.

                          Comment


                            Vroeger kon het mij niet genoeg knallen van te voren, echter met een kleine nu ben je blij als hij slaapt en dan wordt je best wel gek als er een idioot doordeweeks snachts cobras afsteekt!
                            Volg ons: https://www.youtube.com/vuurwerkpunt

                            Comment


                              Ja een half uurtje geleden nog. Het was alleen geen vuurwerk maar onweer
                              December Will Be Magic Again!!

                              Comment


                                begin van de avond het eerste siervuurwerk gespot van de achterburen.

                                Comment

                                Working...
                                X