Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wat doe jij op oudjaarsdag ?

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #76
    De wekker zetten om 09:00 uur, even een broodje eten en dan door naar de kazerne. Om 10:00 start mn dienst, beetje xboxen met collega's, oliebollen eten, om 12:00 uur een broodje bestellen, wat verder gamen tot 15:00 uur, einde dienst!

    Mocht ik een uitruk hebben gehad eerst even thuis douchen, zo niet dan gelijk omkleden en in de auto richting de schoonouders.. hopelijk rond 16:30 uur aankomen en dan stoken! Klein sierpakketje, wat knal en klein grondspul.. even wat eten en waarschijnlijk Ik Hou Van Holland oudejaarsuitzending kijken.. tussendoor wat stoken en om 0:00 de hele rambam naar buiten! Word een leuke jaarwisseling denk ik zo!

    Comment


      #77
      07:00 opstaan douchen enz
      07:30 naar de winkel samen met stookmaat nog meer stookspul halen
      09:45 verzamelen met vrienden
      10:00 stoken
      13:00 lunchen
      13:30 stoken
      18:30 eten
      19:00 stoken
      21:30 naar een vriendin toe
      22:00 stoken
      23:45 naar binnnen om iedereen te feliciteren
      0:00 stoken
      02:00 zuipen!
      2012 - 2013 (L)(L)

      Comment


        #78
        Oorspronkelijk geplaatst door M-L Bekijk bericht
        Voor 10 uur ben ik wel wakker.
        Even roken,eten en een goeie bak koffie en dan rij ik vervolgens naar een mooie stookplek in de buurt waar ik om 9:45 met m'n maat heb afgesproken.Lekker veel ruimte daar,geen huizen dicht in de buurt dus vol gas stoken.Tegen de middag gaat die vriend er vandoor en ga ik thuis een paar worstenbroodjes eten.

        Verder word het dit jaar meest alleen stoken,misschien dat er s'avonds nog ff een vriend langs komt,maar ik vermaak me wel.

        De hele middag ga ik regelmatig ff staan stoken achter in de tuin (knock outs en thunder rockets) of voor op straat wat andere dingen.
        Rond 18:00 uur eten en daarna weer verder stoken.
        S'avond naast al het andere ook alvast een paar mooie cake's afsteken.

        23:00 uur:
        Binnen oliebollen eten,wat drinken en natuurlijk af en toe stoken.

        00:00 uur:
        Iedereen gelukkig nieuwjaar wensen en dan STOKEN!!

        02:00 uur nog wat drinken en dan richting bed.
        En natuurlijk veel filmen in full HD!

        Comment


          #79
          6x naar de wc gaan want ik ben rond O&N ALTIJD in de schijt..

          OFC vuurwerk afsteken.. Oliebollen eten slapen en NOG VEEL MEER stoken..

          Comment


            #80
            Het is afwachten of ik moet werken, als dat zo is werk ik vanaf een uur of 8 tot half 11...Om 11u ga ik namelijk een vintage platenspeler ergens ophalen. Als ik niet hoef te werken ga ik om 10u wel even een rondje maken met m'n zakken vol rotjes

            Rest van de dag gewoon af en toe wat rotjes uit de voordeur gooien, verder normale gang van zaken. 's Avonds paar fonteintjes uit m'n meterpakket (of wat daar dan nog van over is) en om 00u m'n Thunderstruck de lucht injassen. Misschien dan nog een rondje door de wijk met m'n zakken vol rotjes om wat naar de oudjaarsvuren te kijken die hier nog altijd op elke straathoek te vinden zijn

            Comment

            Working...
            X