Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wat doe jij op oudjaarsdag ?

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    De kans is groot dat ik aan het stoken ben
    Extreme Pyromaniac for life.

    Comment


      #32
      Stoken!!!!!!

      Comment


        #33
        Gewoon denken wat ik allemaal ga doen in het nieuwe jaar. vuurwerk klaarzetten, en om 00:00 Afsteken!!
        Geen nieuwjaar zonder vuurwerk!

        Comment


          #34
          Oorspronkelijk geplaatst door bassie1978 Bekijk bericht
          Ik haal altijd eerst met mijn vriendin zo vroeg mogelijk oliebollen op DE dag. Dit is bij ons een mooie traditie geworden. Soms red ik het dan niet om om tien uur terug te zijn om eens goed de dag in te luiden, maar goed...dat is dan niet anders...
          De rest van de dag is het genieten en genieten...leuke knalprojectjes met cakes e.d. en ook even bij vrienden kijken die altijd met carbid in de weer zijn.

          Wel heb ik als het na achten wordt vaak een gek gevoel in mijn buik...zenuwen
          zullen de projecten lukken die ik heb gemaakt? en al dat soort gedachten spoken me door mijn hoofd.....gelukkig ebben die snel weg als ik rond 12 uur de eerste cake klaar zet en het lontje doe ontbranden.
          En ik dan
          "het begon ooit met ladycrackers"

          Comment


            #35
            Misschien ben ik dan aan het stoken!
            Als ik de volledige planning weet edit ik mijn bericht.

            Comment


              #36
              Rond 8:30 uur opstaan. Mezelf en de kids gereed maken. Vanaf 10 uur buiten. "s Middags naar mijn ouwelui en dan rond 1:30 uur weer naar huis. Daar nog ff stoken en dan maar weer wachten op het volgende jaar :S

              Comment


                #37
                8:00 opstaan
                Nieuws kijken
                9:00 naar vrienden en alles klaarzetten
                9:30 beginnen met stoken
                14:00 Eten
                14:15 Stoken
                22:00 naar binnen naar familie
                Tussendoor nog wat afsteken
                24:00 Showtime! De cakes komen los.
                03:00 Stoppen en opruimen, nog wat losse knallers afsteken
                [B]31 December[/B] Belangrijkste dag!

                Comment


                  #38
                  Waarschijnlijk sta ik rond 7 a 8 uur op, rond half tien op de fiets naar wat vrienden vanaf 10 tot vier lekker stoken, daarna weer naar huis. Eenmaal thuis lekker eten en bij de openhaard zitten. Dan komt rond half 8 de familie ( ik ben namelijk 1 januari jarig en vier m'n verjaardag op DE DAG) dan meestal ff bijpraten enzo en dan van tien tot rond 3 uur 's nachts stoken stoken stoken.
                  Superkiiiiiiiiiip, tatatataaaaaaaaaa

                  Comment


                    #39
                    Al heel wat jaren om 9 uur 's ochtends op straat gestaan. Voor dit jaar weet ik het niet, kan gaan werken in een vuurwerkwinkel, nieuwe uitdaging... En sowieso 's avonds stoken!!

                    Comment


                      #40
                      De laatste jaren komen we gezellig met wat crewleden en vrienden bij elkaar om de dag in te luiden. Verzamelen is dan tussen 9 en 10, beginnend met een kopje koffie (of wat anders) en gebak (ben tenslotte die dag jarig) om vervolgens om 10 uur naar buiten te stappen met z'n allen en los te gaan!

                      Tussendoor krijgen we dan warme chocolademelk met slagroom, opgewarmde oliebollen en appelflappen, tussen de middag een lekkere lunch met broodjes en daarna weer buiten stoken en voorzien worden van wat frisdrank met warme gehaktballetjes!

                      Heerlijk, kijk er alweer helemaal naar uit! Dit jaar slaan we de lunch over en blijven we buiten haha! In de middag als we ons lekker uitgeleefd hebben en waarbij het lijkt alsof de hele straat al O&N gevierd heeft, zeggen we elkaar gedag, wensen elkaar een fijne jaarwisseling en gaan we ons vervolgens allemaal voorbereiden op de avond, de visite en de nacht!

                      Mooi invulling van de dag, met elkaar stoken is gewoon super, topgezellig en je krijgt altijd ideetjes voor leuke projecten met veel dingen tegelijk, zelfs de mensen die op de hoek werken, die komen dit jaar op hun vrije zaterdag "werken", die willen het niet missen.

                      Comment


                        #41
                        Ik zet altijd mijn wekker zodat ik in ieder geval precies om 10:00 uur kan beginnen. Overdags weet ik nog niet of ik veel ga afsteken, ligt een beetje aan de stookpartner waar ik die dag mee ben. Maar meestal staan we toch zowat de hele dag buiten. S'avonds sta ik sowieso de hele tijd buiten, dit jaar haal ik samen met een buurjongen zo gigantisch veel dat ik gewoon wel om 18:00 uur moet beginnen want anders komt het simpel weg niet op.

                        Comment


                          #42
                          ik ga dit jaar niet de hele dag buiten staan
                          ik sta op rond iets voor 10 uur laat de buurt horen dat ik wakker ben, daarna omkleden en alles
                          beetje op de oprit wat afsteken,
                          smiddags naar een vriend daar lekker beetje stoken (niet de hele tijd)
                          savonds paar cakes en naar vriende in ander dorp. daar 0:00 vieren de hell laten losbreken met mooie cakes en dan de party bus pakken en hele nacht feesten
                          hah neuj da gebeurt nie da verbod

                          Comment


                            #43
                            Wat doe jij op oudjaarsdag ?
                            Stoken. Die ene dag in het jaar dat het mag, neem ik er ook elke minuut van. Vanaf 's ochtends 10 uur knallen, knallen en nog eens knallen. Tegen de avond wordt het wel wat rustiger en komt er af en toe een sierpotje voorbij. Om 12 uur gaat het natuurlijk helemaal los en wordt er voor een kapitaal aan cake's de lucht in geschoten. Dit jaar wil ik ook voor het eerst een 12 uur project gaan maken, hoe en wat weet ik nog niet, maar de eerste voorbereidingen zijn al getroffen. Heb er in ieder geval, net als de meeste hier, al veel zin in!
                            De komende maanden minder actief op het forum.

                            Comment


                              #44
                              Werken in een vuurwerkwinkel. Super gezellig en zeker waard om hierdoor niet vanaf 10.00 uur te stoken. 17.30 uur thuis, douchen, eten en losgaan!!!

                              Comment


                                #45
                                Eigenlijk elk jaar rond een uur of 8 wakker spullen inpakken etc en dan hop om 10 uur naar buiten en dan tot een uur of 2 snachts continue stoken met wat pauzes uiteraard.

                                Dit jaar word anders ivm een flink gebroken poot dit jaar mn oud en nieuw in een rolstoel vieren, dus lekker stoken in mn rolstoel hehe is weer wat nieuws

                                Comment

                                Working...
                                X