Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hulp nodig bij het maken van een bestelling?

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Koen:
    Het pakket "Wilde Wieven" van Marijn schijnt erg leuke, originele effecten te bevatten. Kost zo'n 42,50
    Qua losse potten zou je prima een Extreme Salute met een Boefje kunnen doen, of anders een Piedewiet of Wil wil Wel.
    Laten we lekker link gaan doen!

    Comment


      Lol

      Oorspronkelijk geplaatst door Pyroguy Bekijk bericht
      Daybreak van Dynasty of Fire Emblem van Royal, afgaande op de prijs/kwaliteit verhouding?

      En 4 Space, nemen of laten staan?
      Fire emblem, maar als ik 1,50 euro meer zou besteden, zou ik BURNING GEARS halen.
      4 space zou ik niet halen!
      Kun je beter 1x Super 4, houdt je nog 50 euries over!

      Hopelijk dat je hiermee iets kunt!

      Comment


        Super 4

        Oorspronkelijk geplaatst door Pyroguy Bekijk bericht
        Bedankt Gyg. Nog meer mensen die hun mening hierover willen geven?

        En dan: Super 4-16 of Hawaii + Concerto Rosso + Daybreak/Fire Emblem?
        Ik zou super 4 halen! In combinatie met Hawaii is ook mooi!

        Comment


          bedankt voor de tips darksoul ;)
          nog iemand anders andere tips? (ik ken trouwens iemand waar een pot in dat pakket naar is vernoemd xD)

          Comment


            Ik zit te twijfelen tussen 2 collecties met budget van ong. 55 euro.(legaal) Kunnen jullie zeggen welke jullie leuker/mooier/beter vinden?

            Collectie 1

            1x Rocket Candle Starter
            1x 31-12 Pakket 1
            1x 10 Asian Thunder
            1x Grondbloemen
            1x Romeinse kaarsen (10 stuks)
            2x babypijltjes fluit (100 stuks)
            1x babypijltjes met crackling
            2x slof rotjes
            -----------------------------------
            55,50 euro

            Collectie 2

            1x Excellent 1,5
            2x Asian Thunder (10 stuks)
            1x Grondbloemen
            1x babypijltjes met crackling
            3x babypijltjes met fluit
            1x romeinse kaarsen (10 stuks)
            2x slof rotjes

            ----------------------------------
            56,00

            Voor welke zullen jullie kiezen collectie 1 OF collectie 2

            Groeten, René

            Comment


              Zit niet zo veel verschil tussen de 2 maar ik zou zeggen collectie 1
              Geniet ervan!!, voor je het weet zijn die mooie laatste dagen van het jaar voorbij...

              Comment


                Ok, thnx voor je mening!

                Comment


                  ik wil nog voor tussen de 50 en 70 euro een 500 grammer ? welke is het best :O keuzen uit gbv, marijn, vc vuurwerk, knalfords, zena store.


                  mvg O

                  Comment


                    Moeten het perse 500 grammers zijn? Je zou ook kunnen denken aan Levensgenieters of Zware jongens van Marijn, ook toppers naar mijn idee.
                    Geniet ervan!!, voor je het weet zijn die mooie laatste dagen van het jaar voorbij...

                    Comment


                      Ik zit te twijfelen tussen 2x Heavy 5, of 1x Heavy 5 en 2x Concerto Rosso.
                      Wat zouden jullie doen?

                      Comment


                        1x Heavy 5 en 2x Concerto Rosso, period.
                        Het leven is een feest!

                        Comment


                          Ik heb maar even wat geld bij elkaar gezocht en kan nu weer niet kiezen, wat zal het toch worden. 2x Fire Emblem, of 2x Concerto Rosso?

                          Comment


                            2 totaal andere potten, maar wil je een langdurige combinatie dan de Concerto. Wil je een flinke indruk maken, de Fire Emblem.
                            Die draaiende tails vallen echt goed op!
                            Het leven is een feest!

                            Comment


                              Ik vroeg me af wat nu echt een goed pakket is voor tussen de 100 en 200 euro.

                              Het pakket moet zo min mogelijk fonteinen bezitten. Het liefst allemaal cakes, pijlen erbij zijn ook prima.

                              Dus welk merk is kwalitatief en qua prijs een aanrader?

                              Comment


                                Ik wil graag 2x de Wodka Blue (€21,35) van Bonfireworks omdat ik dat een prachtige cake vind, maar daarvoor moet ik wel één andere cake schrappen. Nu kan ik ze wel allemaal doen maar dan ga ik dik en dik over mijn begroting heen en dat heb ik liever niet. Dit zijn de cakes waarvan ik er één zou moeten schrappen:
                                1x Barracuda (Full loaded) €23,00
                                1x Fire Surfer (Dynasty)€19,95
                                2x Battle (Dynasty)€22,50
                                1x Stars over Paris (Dynasty)€17,55

                                Ik zit zelf erg te twijfelen. De Barracuda is mooi maar wel druk door de crackling en de Wodka Blue heeft een langere duur dan de Barracuda. Ook is de Wodka Blue goedkoper.

                                Dan zit ik nog te twijfelen tussen de Fire Surfer en de Stars over Paris. De Stars over Paris heeft mooiere effecten maar is sneller afgelopen en de Fire Surfer is gewoon een hele degelijke cake met mooie effecten.

                                Dan zou ik nog kunnen kiezen om één Battle eraf te halen. Maar dit is gewoon een schitterende cake voor die prijs.

                                Welke cake zouden jullie schrappen?

                                Comment

                                Working...
                                X