Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hulp nodig bij het maken van een bestelling?

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    @ ilvan: je kan bij winkel 1 het gbv meterpakket voor 20 euro halen en dan nog 10 euro voor een cake/grote fontein of een leuk pijlen pakketje
    ..

    Comment


      @ ilvan: Ik zou naar winkel 2 gaan omdat Dynasty toch iets goedkoper is dan de andere en ik zou zowieso naar de bedrijfsleider stappen en je plan uitleggen en kijken wat hij voor je kan doen. Het is iig voor een goed doel en wie weet geeft hij je nog een extra steuntje mee

      En waar woon je precies by the way : desnoods doneer ik je wel een cake, ik heb tenslotte de 1e prijs gewonnen bij de rijswijkse vuurwerkhal. !!
      Vuurwerk doet de duivels dansen

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht

        En waar woon je precies by the way : desnoods doneer ik je wel een cake, ik heb tenslotte de 1e prijs gewonnen bij de rijswijkse vuurwerkhal. !!
        Kijk en van dit soort opmerkingen word ik nu blij
        In den beginne was er niets... en toen is ook dat nog ontploft!

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
          @ ilvan: Ik zou naar winkel 2 gaan omdat Dynasty toch iets goedkoper is dan de andere en ik zou zowieso naar de bedrijfsleider stappen en je plan uitleggen en kijken wat hij voor je kan doen. Het is iig voor een goed doel en wie weet geeft hij je nog een extra steuntje mee

          En waar woon je precies by the way : desnoods doneer ik je wel een cake, ik heb tenslotte de 1e prijs gewonnen bij de rijswijkse vuurwerkhal. !!
          Ik woon in Goes, Zeeland.

          Het budget komt uit een pot met geld voor activiteiten. Het is beschikbaar gesteld door de directie en medewerkers enzo, en dan kunnen ze in een jaar verschillende activiteiten doen. Dit is zo'n soort activiteit.

          Het is dus idd wel een beetje een goed doel. Ze hebben er gedeeltelijk zelf voor gespaard. Maar ik ben ook nog wel bereid zelf nog wel wat te investeren, dus het kan nog leuk worden.

          Voor het vuurwerk, bij de breeschoten winkel hier, wordne ook de draakboxen verkocht. Deze bevatten ook allemaal fonteinen en de kwaliteit ziet er wel aardig uit. optie?
          Laatst aangepast door ilvan; 29 December 2009, 20:38.

          Comment


            Hey vriend, geef je rekeningnummer maar, mijn meisje en ik vinden het een leuk initiatief dus wij willen je bij deze wel een bijdrage geven van 10 euro.
            Als er nog anderen zijn die zich geroepen voelen om ook iets te willen doneren voor deze woongroep met bejaarden : klasse !!
            Vuurwerk doet de duivels dansen

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
              Hey vriend, geef je rekeningnummer maar, mijn meisje en ik vinden het een leuk initiatief dus wij willen je bij deze wel een bijdrage geven van 10 euro.
              Als er nog anderen zijn die zich geroepen voelen om ook iets te willen doneren voor deze woongroep met bejaarden : klasse !!
              Nou zeg! maar meen je dat serieus? Kijk het is niet zo dat wij al het geld investeren, een groot deel komt van het tehuis zelf.

              Maarja, laten we eerlijk zijn, hoe meer budget hoe meer vuurwerk ..

              Ik ga eens overleggen hoe we het nou gaan aanpakken en hoe we het met het geld gaan doen. Wel Fantastisch dat je evt. ook een bijdrage geeft.
              Laatst aangepast door ilvan; 29 December 2009, 21:03.

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door ilvan Bekijk bericht
                Nou zeg! maar meen je dat serieus? Kijk het is niet zo dat wij al het geld investeren, een groot deel komt van het tehuis zelf.
                Ja dat menen mijn vrouw en ik serieus, dit zijn zaken waar wij geen grapjes over maken, dus stuur mij een pb tje en dan regelen wij dat. Ik ga nu wel eerst ff kids op bed gooien en stukkie voorlezen en ben der over 15 minuten weer.
                Vuurwerk doet de duivels dansen

                Comment


                  Hallo,

                  We hebben even overlegd, maar we willen liever niet het gedoe met rekeningnummers enzo.

                  Het is top dat je ons wilt steunen, Dat vind ik echt fantastisch van je, maar mn ma enzo hebben liever niet dat er ook rekeningnummers gegeven moeten worden en overige investeringen bij komen. Het budget is er nu, en ze willen dat het liefste zo laten. Mn ma en de rest wil liever dat het niet zo groot en al wordt en dan mensen ook bijdragingen gaan geven en al. Iets wat ik wel enorm waardeer.


                  Zo, ik ga verder met een lijstje maken.

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door ilvan Bekijk bericht
                    Hallo,

                    We hebben even overlegd, maar we willen liever niet het gedoe met rekeningnummers enzo.

                    Het is top dat je ons wilt steunen, Dat vind ik echt fantastisch van je, maar mn ma enzo hebben liever niet dat er ook rekeningnummers gegeven moeten worden en overige investeringen bij komen. Het budget is er nu, en ze willen dat het liefste zo laten. Mn ma en de rest wil liever dat het niet zo groot en al wordt en dan mensen ook bijdragingen gaan geven en al. Iets wat ik wel enorm waardeer.


                    Zo, ik ga verder met een lijstje maken.

                    Is goed en ik begrijp het ook wel. Ik wens je in ieder geval heel veel plezier toe.
                    Vuurwerk doet de duivels dansen

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
                      Is goed en ik begrijp het ook wel. Ik wens je in ieder geval heel veel plezier toe.
                      Dankje, jij ook veel plezier met al het vuurwerk.

                      Een knallend 2010

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door ilvan Bekijk bericht
                        Dankje, jij ook veel plezier met al het vuurwerk.

                        Een knallend 2010
                        Gaat helemaal goed komen, jij ook een spetterend uiteinde alvast
                        Vuurwerk doet de duivels dansen

                        Comment


                          Hallo,

                          Ik ben van plan om voor 80 euro nog voor siervuurwerk te kopen. Dit wil ik doen bij coppens in Volkel. (http://www.coppenswarenhuis.nl/vuurwerk/)

                          Ik heb al het een en ander gekeken. Maar ben er nog niet zeker uit. Kunnen jullie een lijstje maken, met potten. Het liefst heb ik wat meer potten. Dus rond de 10 / 18 euro.

                          Comment


                            Ik zou gaan voor de Super 4 cake a € 14,95 en dan 3 maal + de
                            Apocalypto 36 schots van € 29,95 ( zo goedkoop heb ik hem nog nergens gezien, hier is hij € 39,95 --->>> halen die hap voor dat geld ) dus totaal € 74,80
                            Vuurwerk doet de duivels dansen

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door ilvan Bekijk bericht

                              Winkel 1 verkoopt : GBV vuurwerk (Proline, Excellent, Asian budget line)

                              Wat ik weet is dat GBV een aantal hele leuke budget potjes heeft, die voornamlijk grond vuurwerk geven. Zoals 21century en pro-line mini.
                              Denk dat je hier mee een heel eind komt, want de andere merken hebben naar mijn idee niet veel grond vuurwerk.

                              (meterpakketje is ook altijd leuk)
                              Groeten...:)

                              Comment


                                Hele goedenmiddag,

                                Weet dus echt niet wat ik moet kopen sinds de lokale broekhof dealer gesloten is i.v.m. faillissement.

                                Heb dus 3 dealers naar keuze in de buurt

                                Breeschoten
                                Schuurmans
                                Next-Generation (Lesli)

                                Mijn budget is tussen de €100/200 kan nog wat bij zeg €250 max

                                En gaat vooral om siervuurwerk voor 12 uur wil dus absoluut geen knal en andere kleine rotzooi.

                                Wil vuurwerk wat goed te doen is voor 12 uur

                                Wie kan mij a.u.b. helpen een mooi lijstje samen te stellen?

                                Danku vriendelijk

                                Comment

                                Working...
                                X