Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Snowstorm [Limited Edition] [Box] [Uitloop 2020]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Ja dat klopt. Maar dan heb je wel een brute doos die in rap tempo leegpompt. Heerlijk voor in shows

    Comment


      Heerlijk boxje zo hoor, niets meer aan doen. Ben benieuwd naar de demo, zin aan.
      Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

      Comment


        Dat ziet er al weer een stuk beter uit, ik hoop dan ook dat deze zo in de winkels komt het eind van het jaar, dat blauw voegt toch echt net wat extra toe.

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door *kevin* Bekijk bericht
          Dat ziet er al weer een stuk beter uit, ik hoop dan ook dat deze zo in de winkels komt het eind van het jaar, dat blauw voegt toch echt net wat extra toe.
          Deze komt zo in de winkel idd.

          gr
          Evolution fireworks
          Extreme Pyromaniac for life.

          Comment


            Ik vind het tempo aanzienlijk verbeterd! Een enkel effect in een showbox is, vind ik persoonlijk, echt een freakproduct. En dit effect is ook echt schitterend, zeker met de blauwe mine erbij. Vorig jaar zat ik te twijfelen om deze erbij te nemen, meer ook doordat ik al een beetje door m'n budget heen was. Maar dit jaar komt ie er zeker in! Heerlijk dat goud met de popping stars.

            Comment


              Dit product is heerlijk om als laatste ''sierproduct'' in de show te schieten. Lekker beuktempo, heerlijk. Dit wordt denkik mijn afsluiter voor dat de finale de lucht ingaat, per 2 uiteraard!
              Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

              Comment


                Toppertje hoor. Precies een prof blokje.
                [B]Stop de hetze tegen het consumenten vuurwerk![/B]

                Comment


                  Ik zag deze net in een andere topic voorbij komen, wat een gaaf ding zeg. Overzichtelijk, rap tempo, strakke effecten... pwoahh. Ik wilde het dit jaar rustiger aan gaan doen, maar dat plan faalt alweer in juli...

                  Comment


                    Misschien is deze vraag al gesteld maar word de 2017 versie compound?
                    075 zaantjee

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door k0enn Bekijk bericht
                      Misschien is deze vraag al gesteld maar word de 2017 versie compound?
                      Geloof het niet 5x20 shots als ik het goed onthouden heb.
                      Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door k0enn Bekijk bericht
                        Misschien is deze vraag al gesteld maar word de 2017 versie compound?
                        Dit betreft geen compound.
                        Evolution Fireworks zal nog geen compound introduceren daar de meeste showboxen 2+kg nem bevatten.
                        Ook zijn er schietbedrijven welke deze los willen schieten of bewerkt en met compound is dat niet mogelijk.
                        Ik wil men soms een andere schietvolgorde in een box hebben en is wederom met compound niet mogelijk.
                        Ook zijn er klanten die de showbox cakes gewoon los willen afsteken...en dit is met compound wederom niet mogelijk.

                        Wij zullen eerst bekijken hoe het zich gaat houden.

                        gr
                        Evolution Fireworks
                        Extreme Pyromaniac for life.

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door kwintos Bekijk bericht
                          Geloof het niet 5x20 shots als ik het goed onthouden heb.
                          Het is gewoon 4x25 gebleven echter met ieder shot een mine erbij

                          gr
                          Evolution Fireworks
                          Extreme Pyromaniac for life.

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door PYROMANIAC 1975 Bekijk bericht
                            Dit betreft geen compound.
                            Evolution Fireworks zal nog geen compound introduceren daar de meeste showboxen 2+kg nem bevatten.
                            Ook zijn er schietbedrijven welke deze los willen schieten of bewerkt en met compound is dat niet mogelijk.
                            Ik wil men soms een andere schietvolgorde in een box hebben en is wederom met compound niet mogelijk.
                            Ook zijn er klanten die de showbox cakes gewoon los willen afsteken...en dit is met compound wederom niet mogelijk.

                            Wij zullen eerst bekijken hoe het zich gaat houden.

                            gr
                            Evolution Fireworks
                            Lijkt mij een zeer verstandige en weloverwogen keuze. Ik denk dat het voor de meeste freaks weinig toegevoegde waarde heeft om dit soort boxen in compound te leveren. Niets is fijner dan zelf de controle te hebben over je showtje.

                            Comment


                              De 2017 versie ziet er inderdaad een stuk aantrekkelijker uit dan de 2016 versie, toch vond ik hem in het aller eerste filmpje van 2016 het bruutste overkomen, de tails echt vet blauw en het eindsalvo die vet was. Nu lijken de tails iets mind blauw en mis je het eindsalvo.
                              Vuurwerk doet de duivels dansen

                              Comment


                                2016 of 2017 versie. Mij lijken ze beide gaaf. Leent zich er goed als finale cake. 4 cakes tegelijk en je hebt gegarandeerd chaos
                                https://www.houtse-bazar.nl

                                Comment

                                Working...
                                X