Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nachtbrakerstopic 28-29 december 2016

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door SQUEAK! Bekijk bericht
    Inmiddels met volgepakte koffer en rugzak in de bus terug vanaf Huizen. De koffie was weer lekker :P Morgen naar Gebro voor de Vuurwerktotaal bestellingen.
    Ga je op reis???
    December Will Be Magic Again!!

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door SQUEAK! Bekijk bericht
      Wow, nice! Jij gaat je wel vermaken overmorgen Ben ook dik tevreden met m'n eigen spul inderdaad, zal zo nog even een foto plaatsen. Was leuk om je ff te spreken in elk geval!
      Was leuk je te spreken! Ik zie de collectie foto wel tegemoet

      Comment


        Voor degene die naar pijnacker haokan moeten , ga maar 3 uur later weg . Gaat niet goed daar , staan mensen met afhaalbewijzen van 9:30 die nog niks hebben

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door Happiness Bekijk bericht
          Ga je op reis???
          Hahaha lekker backpacken ja... Was noodgedwongen met OV, en dan is een koffer bestwel handig
          Work is the curse of the drinking class

          Comment


            Wie van jullie was er vanochtend vanuit groningen naar de pyrostore lichtenvoorde om daar alle boxen van pangu in meervoud in zn bestelbus te laden?
            Je hebt helaas een colourfull city laten staan..

            Comment


              Zo alles is binnen, bij 5 winkels langs geweest en ruim 200km gemaakt morgen nog ff richting Duitsland

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door SQUEAK! Bekijk bericht
                Hahaha ja klopt! Jij had wel een dikke collectie zeg! M'n zoon was diep onder de indruk. Ik ook trouwens
                Volgens mij stond ik tussen jullie in;-) was inderdaad een keer of 10 lopen als ik het zo zag emielos.. Ik slechts 4 keer en tussendoor koffie opdrinken en nog ff kletsen.

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door Rico Bekijk bericht
                  Volgens mij stond ik tussen jullie in;-) was inderdaad een keer of 10 lopen als ik het zo zag emielos.. Ik slechts 4 keer en tussendoor koffie opdrinken en nog ff kletsen.
                  Volgens mij was ik er ook rond die tijd! Was er tussen 6.30 en 7.00 uur, samen met mijn broertje!

                  Comment


                    squeak: Dan heb ik jou ook nog gezien. Forse reiskoffer en een rugtas.
                    Toch grappig om dan iets van herkenning te hebben hier op het forum.
                    En idd, er waren er op dat moment mensen met een mooie collectie.
                    Eer was was was, was was is!

                    Comment


                      Darten kijken... is inmiddels voor mij zelfde als top 2000 en kerst een traditie voor oudjaarsdag

                      Comment


                        Lekker met mijn last minute lijstje bezig om over een paar uur mijn eerste tevens mijn enigste vuurwerk tripje te maken heb er zin in.

                        Comment

                        Working...
                        X