Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[WINACTIE 4 - 2017] Win een Burn it Massive! [WINNAARS BEKEND]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Ik wacht in spanning de uitslag van Winactie 5 af!
    Laatst aangepast door Viva la Bang; 10 November 2017, 13:42.

    Comment


      Laten we het gezellig houden, deze discussie is vorig jaar ook al geweest, laten we het lekker daarbij houden!

      Vind het top dat Vuurwerktotaal dit organiseert, en dit soort reactie's dan ook erg respectloos richting hun!

      Comment


        Even wat reacties verwijderd. Wees blij dat deze prijsvragen mogelijk zijn. Antwoorden staan altijd tevoren vast.
        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

        Comment


          He gezellig
          www.youtube.com/channel/UC94WfxZTV9DBXXN480qvnWQ

          Comment


            Ik zie nu de term "als je eerder gewonnen hebt, wordt je uitgesloten". Ik heb de Pryzm gewonnen, betekent dat dat ik geen kans meer maak in de volgende acties? Want anders scheelt mij dit een hoop uitzoekwerk in de vervolgacties. Weet iemand hier meer over?

            Comment


              Je kan inderdaad geen losse cake meer winnen in de volgende acties. Als je echter aan alle 10 de vragen mee doet, loot je wel mee voor een extra hoofdprijs ....

              Comment


                Ik heb de eerste actie helaas gemist. Dus julie hebben een concurrent minder ooh dan weet ik dat ik nu niet meer mee hoef te doen met de volgende acties. Enerzijds jammer dat ik geen2 prijzen kan winnen, anderzijds wel zo eerlijk dat andere mensen die niet in de prijzen zijn gevallen zo meer kans hebben op een prijs
                Oorspronkelijk geplaatst door heho Bekijk bericht
                Je kan inderdaad geen losse cake meer winnen in de volgende acties. Als je echter aan alle 10 de vragen mee doet, loot je wel mee voor een extra hoofdprijs ....

                Comment

                Working...
                X