Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Jackhammer

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #61
    Jemig, niet 1 vuurwerkland shop in het noordoosten die dit verkoopt...bizar. Of het moet dit weekend nog aangevuld worden, maar lijkt niet zo.

    Comment


      #62
      De dealer bij mij in de buurt is gewoon nog niet open. Staan ook geen prijzen op de website?

      Comment


        #63
        Zou die ook zo presteren als op de filmpjes?

        Comment


          #64
          Oorspronkelijk geplaatst door Avalanche Bekijk bericht
          De dealer bij mij in de buurt is gewoon nog niet open. Staan ook geen prijzen op de website?
          Maar het assortiment lijkt wel compleet geupdatet. 23e gaat het open dus zullen de prijzen ook zichtbaar zijn.

          Comment


            #65
            Voor 90 is dit een beste bak
            Jeder Schuss ein Genuss

            Comment


              #66
              Da's natuurlijk altijd de grote vraag bij nieuwe produkten

              Oorspronkelijk geplaatst door Roald Bekijk bericht
              Zou die ook zo presteren als op de filmpjes?
              Work is the curse of the drinking class

              Comment


                #67
                Zit er hard aan te denken om deze te bestellen voor een mooie prijs .
                Laatst aangepast door bassie1978; 19 October 2017, 14:02.

                Comment


                  #68
                  Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
                  Jemig, niet 1 vuurwerkland shop in het noordoosten die dit verkoopt...bizar. Of het moet dit weekend nog aangevuld worden, maar lijkt niet zo.
                  Misschien is dit ook zo'n product dat niet meer op tijd aankomt?

                  Comment


                    #69
                    Oorspronkelijk geplaatst door Pyroguy Bekijk bericht
                    Misschien is dit ook zo'n product dat niet meer op tijd aankomt?
                    Het zou zomaar kunnen, dat deze niet binnen gaat komen vanwege de meerdere productie stops, vandaar dat de winkeliers voorzichtig zijn met het er op zetten en wachten tot dat ze zeker weten of hij wel binnenkomt

                    Comment


                      #70
                      Oorspronkelijk geplaatst door jeremy21 Bekijk bericht
                      Het zou zomaar kunnen, dat deze niet binnen gaat komen vanwege de meerdere productie stops, vandaar dat de winkeliers voorzichtig zijn met het er op zetten en wachten tot dat ze zeker weten of hij wel binnenkomt
                      Meerdere productie-stops? Heb ik iets gemist?

                      Comment


                        #71
                        Heb deze voor 90 euro besteld, zou wel balen zijn als ie niet geleverd kan worden!

                        Comment


                          #72
                          Oorspronkelijk geplaatst door Avalanche Bekijk bericht
                          Meerdere productie-stops? Heb ik iets gemist?
                          Er zijn zeker 2 stops geweest in china, 1 keer vanwege overstromingen en 1 keer vanwege de enorme warmte daar,

                          Comment


                            #73
                            Hoop toch dat deze wel geleverd worden, heb er net een besteld.

                            Comment


                              #74
                              Nu ga ik twijfelen is het verstandig om deze dan wel te bestellen?

                              Wat denken jullie?
                              Laatst aangepast door Roald; 20 October 2017, 11:33.

                              Comment


                                #75
                                Wat een geweldige box wat een geweld !! De vergelijkingen met de Transbomber zullen vast komen.

                                Comment

                                Working...
                                X