Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Jackhammer

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
    is dat dan productie?
    Dat werd mij wel verzekert
    Vuurwerk doet de duivels dansen

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
      Dat werd mij wel verzekert
      Weet je het zeker Arjan, ik heb gisteren van Wolff geleverd gekregen en de Jackhammer is nog niet geleverd en volgens mij als ik het goed begreep dobbert ie nog..
      www.vuurwerkhuizen.nl

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door Vuurwerk Huizen Bekijk bericht
        Weet je het zeker Arjan, ik heb gisteren van Wolff geleverd gekregen en de Jackhammer is nog niet geleverd en volgens mij als ik het goed begreep dobbert ie nog..
        Ik weet het niet zeker Patrick, dit is wat ik gisteren te horen kreeg.
        Vuurwerk doet de duivels dansen

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
          Ik weet het niet zeker Patrick, dit is wat ik gisteren te horen kreeg.
          even vorige pagina lezen , productie is nog onderweg bevestigt door wolff

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door Vuurwerk Huizen Bekijk bericht
            Weet je het zeker Arjan, ik heb gisteren van Wolff geleverd gekregen en de Jackhammer is nog niet geleverd en volgens mij als ik het goed begreep dobbert ie nog..
            Als mijne binnen is geef deze dan maar een mooi plekje op de verwarming

            Comment


              Net in Almere weer een halve gezien. Was wederom zeer indrukwekkend....

              Comment


                Inderdaad zeer indrukwekkend. En daar laat ik t bij. Bizar grote boeketten en burst.
                Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                Comment


                  Maar een jaarlijkse gok genomen... Ik wou eigenlijk de Bach complete edition kopen maar het wordt nu iets dat minder tijdloos en meer vergankelijk is

                  Comment


                    Twijfelachtig blijven dit soort bakken altijd. Ongelooflijk mooie samples, dat staat buiten kijf. Bovendien veel vertrouwen in Wolff als importeur. Maar iets weerhoud mij ervan om louter op basis van een sample deze bak aan te schaffen. Het budget laat het ook niet toe om een gok te nemen...jammer want ik ben een enorme crackling fanaat. Nog maar even wachten dan ?

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
                      Maar een jaarlijkse gok genomen... Ik wou eigenlijk de Bach complete edition kopen maar het wordt nu iets dat minder tijdloos en meer vergankelijk is
                      Je weet het eigenlijk toch nooit zeker. Bestel je een nieuwe cake dan kan die in de straat tegenvallen. Bestel je de topper van vorig jaar, dan kan het nieuwe productiejaar ook weer anders zijn.

                      Comment


                        Precies. En vorig jaar zat ik met de Transbomber wél goed, dus nu dit jaar hiermee maar 'ns de gok wagen voor het volgend jaar te laat is. Rib uit m'n lijf weer, maar eindejaarsuitkering ahoy dus de kruitkriebel maar krabben. Goeie finalebak voor de fluitknalsymphonie erna, toch nog wat Bach

                        Comment


                          Waar is deze het goedkoopst te verkrijgen?
                          PJJJJJJJJJJJIIIIEEEEEEEEEEUUUUUWWWWWWWWWWWWW

                          Comment


                            €92,- bij freaks bredavuurwerk, geen idee of dat duur of goedkoop is?
                            https://youtu.be/SxxMgCgu2do

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door HardBeat Bekijk bericht
                              €92,- bij freaks bredavuurwerk, geen idee of dat duur of goedkoop is?
                              Heb m zelf voor 89, maar voor zover ik weet is ie nergens goedkoper dan dat te krijgen.

                              Comment


                                Ik vind €92,- echt een super prijs als je beseft dat het ook nog eens compound is. Ik heb wel een gevoel dat dit een topbox wordt, maar ik heb ook in m'n achterhoofd dat de samples van Wolff blijkbaar ook tegen kunnen vallen. De Pandora's box was op het sample filmpje heel dik en in de praktijk een stuk magerder. Ik heb tot woensdag om nog te beslissen want dan stopt de freakactie bij Bredavuurwerk en als ik 'm niet neem dan bestel ik 'm maar gewoon in januari als ie goed blijkt te zijn. Of misschien als er een box niet geleverd kan worden dat ik deze dan als vervanger neem.

                                Comment

                                Working...
                                X