Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Jackhammer

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door Anihalas Bekijk bericht
    Beeeeetje jammer!

    Ook grappig dat de spreker er niet ff bij verteld dat dit niet alles was...ik denk niet dat er veel mensen zijn die alleen cake 1 willen kopen voor €139,95.... en dan ook nog dat verhaal over de buurman...

    Comment


      Die spreker is van het type man dat geen ene drol weet van hetgeen waar hij het over heeft, maar wel veel geluid maakt....
      Ik vermoed een geldbeluste nepvuurwerkliefhebber. Waarvoor het indruk maken op de buurman belangrijker is dan zelf van vuurwerk genieten.

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door Rocketfreak Bekijk bericht
        Ook grappig dat de spreker er niet ff bij verteld dat dit niet alles was...
        Ik heb een vermoeden dat hij het zelf geen eens weet
        Vuurwerk doet de duivels dansen

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
          Ik heb een vermoeden dat hij het zelf geen eens weet
          Volgens mij is dat wel verteld na de volgende cake op de schietlijst. Deze ging ook niet goed....

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door Anihalas Bekijk bericht
            Beeeeetje jammer!

            Oorspronkelijk geplaatst door 5pyroman5 Bekijk bericht
            Ik vermoed dat dit er sample was. En als ik me niet vergis waren de samples nog niet uitgevoerd als compound omdat dr regelgeving dat toen (nog) niet toeliet.
            Ik heb van een van de bouwers meegekregen dat alleen alles van vuurwerktotaal bruin was (dozen labels). De Jackhammer kwam uit een productiedoos en was als compound doorgelont. De lonten zitten ook nog netjes tussen de cakes dus aan het eind van cake 1 is het fout gegaan.

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door Anihalas Bekijk bericht
              Ik heb van een van de bouwers meegekregen dat alleen alles van vuurwerktotaal bruin was (dozen labels). De Jackhammer kwam uit een productiedoos en was als compound doorgelont. De lonten zitten ook nog netjes tussen de cakes dus aan het eind van cake 1 is het fout gegaan.
              hebben ze zelf n mooie cake voor thuis


              Comment


                Om er vanuit te gaan dat het al compound was en dat er dus iets mis was gegaan; Dat vind ik dan echt een groot nadeel van compound. Als je zelf doorlont kan het ook wel eens mis gaan, dat heb ik ook vorig jaar bij een cakebox gehad. Maar je hebt toch de meeste controle over de verloop van de cakebox als je 'm zelf kan doorlonten.

                Verder wel een super dikke cake, het lijken wel laag klappende 2'' boeketten!

                Comment


                  Deze kwam op de stream ook heel groot over, dacht bijna dat ze allemaal tegelijk werden geschoten

                  Comment


                    Geschoten vanavond tijdens de demo van de Rijswijkse vuurwerkhal, was wel nog een sample.

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door X-Treme Bekijk bericht
                      Geschoten vanavond tijdens de demo van de Rijswijkse vuurwerkhal, was wel nog een sample.

                      Nou als dit al een sample is dan heb ik een hard hoofd in de productie product. Vind het trouwens idioot dat er op winkeliersdemo's samples worden geschoten
                      Vuurwerk doet de duivels dansen

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
                        Nou als dit al een sample is dan heb ik een hard hoofd in de productie product. Vind het trouwens idioot dat er op winkeliersdemo's samples worden geschoten
                        Eens was ook een behoorlijk opgevoerde sample. Eindsalvo was bizar hard. We gaan het in de straat meemaken met O&N....

                        Comment


                          Ga er wel vanuit dat deze gewoon super goed presteert in de straat, wolf heeft zich de laatste tijd wel bewezen wat betreft hun boxen.

                          Btw wat een prachtige brede tails hou ervan

                          Comment


                            Vanavond gezien op de demo van de rijswijkse vuurwerkhal, ondanks dat het een sample was heb ik de volste vertrouwen in dat de productie ook gewoon goed zal presteren, kijk maar naar de CT die schoten ze ook eerst als sample en later als productie en die lag ook erg dicht tegen de realiteit aan.

                            Comment


                              Overgang naar laatste cake duurt veel te lang. Voor de rest wel een mooie bakje.

                              Comment


                                Wordt er eerlijk gezegd niet warm van

                                Comment

                                Working...
                                X