Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Event Flash of the God's 232's [Uitloop]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    had de 2016 versie dus heeft lekker kunnen drogen, doorlonten ging makkelijk enige nadeel vond ik dat de lonten wel erg groot waren en je deze dus goed weg moest werken of afknippen.

    Uiteindelijk nog vonk overslag gehad maar dat maakte de box alleen maar mooier, cakes 7 en 8 gingen tegelijk af samen met de waaier. Jammer dat deze niet goed op de film staat maar zou hem zo volgend jaar nog een keer nemen.

    Comment


      Geweldige box deze. Veel variatie qua effecten met heerlijke tempowisselingen en een geweldige waaier als finale. Als je deze in een freakactie kunt scoren dan zeker doen!
      2024 >> 25

      Comment


        https://www.youtube.com/watch?v=zOYYvapNpT4&t=80s

        Comment


          Absoluut! Er leek wel geen einde aan te komen! Deze mooi in de freakactie besteld voor 140,- en dat was hij meer dan waard

          Comment


            deze box is mij zeker in positieve zin opgevallen... ik had er weinig vertrouwen in ivm ontbreken kooi en wat matige filmpjes op youtube... maar wat was hij goed. grote boeketten, heldere kleuren, helemaal top!

            Comment


              Ik had deze ook voor 140 euro, volgens de doos een 2017 versie. Om 24.00 uur mee begonnen. Zeer mooie cakebox, veel variatie in de effecten en wisselende tempo's. Prachtig om mee te beginnen. Als je deze kunt scoren in een freak-actie voor 140 euro, doen, doen!!!!!!!!. Je zult er absoluut geen spijt van krijgen.

              Comment


                Prachtige box om te aanschouwen, dank voor de filmpjes deze komt sowieso op het verlanglijstje volgend jaar. Hopelijk ergens kunnen meepakken met een freakactie!

                Comment


                  Normaal niet zo fan van de mega cakeboxen, maar deze mag er zeker zijn! Prachtige variatie aan effecten, harde burst, mooi tempo.

                  BKV Liefhebber 🐉🐲 BurnitPyromaniacs 💥🎆

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door Janniekske Bekijk bericht
                    Normaal niet zo fan van de mega cakeboxen, maar deze mag er zeker zijn! Prachtige variatie aan effecten, harde burst, mooi tempo.

                    Had deze ook als 12 uurs box. Voor 150 gescoord. Voor dat geld meer dan waard. Wat een topding.

                    Comment


                      Wij hadden hem voor 175, zeker een topper!
                      BKV Liefhebber 🐉🐲 BurnitPyromaniacs 💥🎆

                      Comment


                        Rubro Flash of the God's Straatfilmpje 2017-2018

                        Comment


                          Is deze in zijn geheel 30mm ?
                          我也喜欢年纪较大的烟花

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door paulus01 Bekijk bericht
                            [ATTACH=CONFIG]32106[/ATTACH]

                            Wait....wat?
                            Kilotje extra vanwege omdoos?
                            Die eerste 2 lijken 25mm
                            Jeder Schuss ein Genuss

                            Comment


                              Klopt, 1e 2 cakes 25, de rest 30mm.
                              Had hem ook, geweldige box dit.
                              2024 >> 25

                              Comment


                                129 lijkt me mooi prijsje voor deze niet? Wilde hem vorig jaar eigenlijk dus dit jaar denk ik maar bestellen na alle goede comments hierboven. Flinke bak met veel variatie
                                31/12 Knalle als een malle!

                                Comment

                                Working...
                                X