Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Event Flash of the God's 232's [Uitloop]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Ben benieuwd! Waarschijnlijk komt er een Escape from Hell 216sh. naast te staan .
    BKV Liefhebber 🐉🐲 BurnitPyromaniacs 💥🎆

    Comment


      Is deze de voorverkoopprijs van 200 euro waard?

      Ik vind het een goede bak. Maar hier en daar las ik dat deze bak toch ietswat tegenviel. 200 euro is niet bepaald weinig.

      Comment


        200 euro weet ik niet met korting zou ik hem wel halen voor rond de 140-150 euro.Het probleem waar sommige van deze bakken last van hadden is duidelijk vocht.Heb dat op meerdere video`s terug gezien.Zoals onderstaande video kijk de laatste waaier cake zie je bij de laatste salvo dat de bombettes open ploppen.

        Vanaf minuut 21:00



        Video: Firedisplay
        Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

        Comment


          Probleem is dat er items bij zijn die pas begin november geproduceerd zijn, waar het normaal nog een tijd buiten ligt te drogen gaat het nu nagenoeg meteen de bunker in. Zodra het in Nederland komt gaat het meteen naar de winkelier en een paar dagen later wordt het verkocht. Ik zeg niet dat dit is met dit artikel maar het gebeurd zeker wel.
          https://www.houtse-bazar.nl

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door 5pyroman5 Bekijk bericht
            Probleem is dat er items bij zijn die pas begin november geproduceerd zijn, waar het normaal nog een tijd buiten ligt te drogen gaat het nu nagenoeg meteen de bunker in. Zodra het in Nederland komt gaat het meteen naar de winkelier en een paar dagen later wordt het verkocht. Ik zeg niet dat dit is met dit artikel maar het gebeurd zeker wel.
            Klopt de escape from hell leverde ze niet eens meer uit door het vocht dus dat zegt wel genoeg dan.
            Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

            Comment


              Voor het eerst meegemaakt deze doos. Erg mooi maar ook erg prijzig. Adviesprijs van 200 euro zou ik er in ieder geval niet voor over hebben. Excuses voor de druppels op de lens, had niks bij me om het droog te maken ;)

              Comment


                Prachtige box ook, zoveel variatie. Zowel in effecten als I-shape en W-shape. Daarbij zijn de effecten lekker groot en is de burst hard.

                https://www.youtube.com/user/Originallover

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door Mattenfreak Bekijk bericht
                  Mijn verwachting lag niet zo hoog toen ik las dat deze niet in kooi zit. Maar ik verbaasde me over de uitwerking, gewoon een hele dikke box, ik vermoed dat er toch een kooi omheen zou moeten zitten. Vind het een absolute aanrader als je deze met een beetje korting kunt kopen. Hij gaat maar door, mooie variatie, prima boeketten en een opbouw naar een climax met de waaier, top!
                  Nog even de film erbij;

                  Comment


                    Net ontvangen! Wat een doos en wat een gewicht! 28kg! Bij het openen van de doos bleken alle cakes al in de goede volgorde te staan. Wie heeft er ervaring met het doorlontsysteem van Rubro? Gaat dit feilloos? Ik heb 1 cake opengemaakt om te kijken hoe het was weggewerkt, bleek toch wel goed weggewerkt...
                    Wat nu te doen?? Laten zoals het is, alleen de lonten met reservelonten verbinden, of volledig doorlonten?

                    Comment


                      vandaag bij Valk als vervanger ontvangen van de niet aanwezige Cruel traction, ben er wel blij mee.

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door syndikaat Bekijk bericht
                        vandaag bij Valk als vervanger ontvangen van de niet aanwezige Cruel traction, ben er wel blij mee.
                        Dat is wel een nette vervanger. Ook omdat deze eem stuk duurder is.

                        Mooie box had deze vorig jaar

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door Slaai Bekijk bericht
                          Net ontvangen! Wat een doos en wat een gewicht! 28kg! Bij het openen van de doos bleken alle cakes al in de goede volgorde te staan. Wie heeft er ervaring met het doorlontsysteem van Rubro? Gaat dit feilloos? Ik heb 1 cake opengemaakt om te kijken hoe het was weggewerkt, bleek toch wel goed weggewerkt...
                          Wat nu te doen?? Laten zoals het is, alleen de lonten met reservelonten verbinden, of volledig doorlonten?
                          Ik zou m voor de zekerheid wel doorlonten.

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door MisterC Bekijk bericht
                            Ik zou m voor de zekerheid wel doorlonten.
                            Absoluut!! Net een 2017 versie doorgelont, bleek dat de lonten niet eens op de juiste plaatsen zitten, bovenop onder de beschermers wel, maar liepen schuin naar beneden heen, en kwamen dus nooit tegen elkaar uit, ze zouden elkaar dus nooit aangestoken hebben!!! dus altijd gewoon nalopen en old skool doorlonten is mijn advies

                            Comment


                              inderdaad dat systeem is niet te vertrouwen gewoon lekker zelf doen.
                              Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

                              Comment


                                Wat een schitterende box was deze!! Hele straat stond de genieten, geweldig! Helaas moest ik hem halverwege nog een keer aansteken ivm slecht doorlonten, maargoed. Wat een absolute topbak

                                Comment

                                Working...
                                X