Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Event Flash of the God's 232's [Uitloop]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door Sulverius
    Filmpjes die hier staan zijn niet de juiste , zelfde verhaal als bij de transbomber.
    En wat is jouw geheimzinnige verhaal dan van de Transbomber?
    www.huismanvuurwerk.nl

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door Sulverius
      Filmpjes die hier staan zijn niet de juiste , zelfde verhaal als bij de transbomber.
      13 berichten.. en dan kom je al met dit soort info..en hoe weet jij dat je totaal wat anders krijgt dan het filmpje??

      Verklader je nader..
      Want als je dit zegt kan je zeer zeker ook wel onderbouwen waarom je iets zegt.

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door Sulverius
        Omdat op bijna elke website waar je hem kan/kon bestellen deze "In afwachting op de officiële productvideo is een tijdelijk filmpje geplaatst." melding staat en dat is hetzelfde filmpje als hier getoond word. Wat ook het geval/lot van de transbomber is. Bv bij huismanvuurwerk
        En dat betekend?

        De producten zijn op de demo geschoten in september, deze producten waren sample net als alle andere nieuwe producten op alle demo's van de importeurs!

        Wacht maar gewoon af tot deze producten op een winkeliers demo worden geschoten voordat we gaan oordelen!
        www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door Sulverius
          Omdat op bijna elke website waar je hem kan/kon bestellen deze "In afwachting op de officiële productvideo is een tijdelijk filmpje geplaatst." melding staat en dat is hetzelfde filmpje als hier getoond word. Wat ook het geval/lot van de transbomber is. Bv bij huismanvuurwerk
          En dus is het filmpje niet de juiste? Je verhaal raakt kant noch wal knul

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door Sulverius
            Dat het een sample video is en iedereen weet dat die nog wel eens af kunnen wijken van de werkelijke box
            Dan zou je je originele post toch echt wat moeten nuanceren aangezien je opmerking verder ongegrond is en dus niet op waarheden berust.

            Misschien heb je gelijk, misschien ook niet. We gaan het zien

            Comment


              Je hebt een punt, maar de getoonde films geven wel een duidelijke indicatie van wat de werkelijke productie zou moeten doen.


              Oorspronkelijk geplaatst door Sulverius
              Dat het een sample video is en iedereen weet dat die nog wel eens af kunnen wijken van de werkelijke box
              075 zaantjee

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door Sulverius
                Ik kom nu pas een beetje los
                Vind het een mooi verhaal.. je roept iets Door het daarna weer te nuanceren..

                Het is een sample van de productie ja.. Iedereen weet dat de samples mischien iets opgepompt zijn..
                Maar jij zegt dat het niet het product van het filmpje is.. maar dat is het dus wel.

                Comment


                  Deze nog op zee?

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door Airforce Bekijk bericht
                    Deze nog op zee?
                    Hoop dat wel hem nog op een demo zien voor het zover is

                    Comment


                      Gewoon allemaal wachten totdat je zelf geschoten hebt
                      Een demo van een winkelier zegt ook niks want als de cakes droger zijn dan werkt de bombette veel beter dan een iets vochtige uit china die jij stookt de 31ste...
                      Elk jaar weer dat geklaag over alles. Bah
                      75:15:10 - En je weet wat ik bedoel !

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door dikkeeric Bekijk bericht
                        Gewoon allemaal wachten totdat je zelf geschoten hebt
                        Een demo van een winkelier zegt ook niks want als de cakes droger zijn dan werkt de bombette veel beter dan een iets vochtige uit china die jij stookt de 31ste...
                        Elk jaar weer dat geklaag over alles. Bah
                        Doos open en kachel omhoog dus.

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door dikkeeric Bekijk bericht
                          Gewoon allemaal wachten totdat je zelf geschoten hebt
                          Een demo van een winkelier zegt ook niks want als de cakes droger zijn dan werkt de bombette veel beter dan een iets vochtige uit china die jij stookt de 31ste...
                          Elk jaar weer dat geklaag over alles. Bah
                          Drogen heeft niet een dusdanig effect dat de cake 5x beter wordt
                          Ik wil gewoon enigszins zien hoe die presteert, rekening houdend met dat die moet drogen.

                          Comment


                            Tja maar denk dat Sulverius toch het gelijk aan zijn zijde gaat krijgen
                            Wat betreft de Transbomber..heb filmpje van vanavond gezien en daar is toch t 1 en ander niet conform demo van Rubro destijds en dan bedoel ik niet alleen een betere sample die ze hebben voorgeschoteld.....

                            Comment


                              mijn ervaring is dat de 30mm boxen goed presteren..
                              En na mijn weten is de transbomber 20mm is en van 20mm verwacht ik zoewiezo niet veel. en al helemaal niet wat er op de winkeliers demo is geschoten...

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door J-MAN Bekijk bericht
                                Tja maar denk dat Sulverius toch het gelijk aan zijn zijde gaat krijgen
                                Wat betreft de Transbomber..heb filmpje van vanavond gezien en daar is toch t 1 en ander niet conform demo van Rubro destijds en dan bedoel ik niet alleen een betere sample die ze hebben voorgeschoteld.....
                                Hier heb je pas verstand van vuurwerk als je minstens 3000 keer gepost hebt.
                                Bij de transbomber zitten twee totaal andere cakes in en alle effecten kleiner maar hey wie ben ik he 😉
                                Voorspeld voor deze weinig goeds

                                Comment

                                Working...
                                X