Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Event tsunamibox 120's

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #61
    Foto:

    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    Comment


      #62
      Wat een enorme boekketten heeft deze box
      Zag dit filmpje toevallig voorbij komen in een ander topic.

      Oorspronkelijk geplaatst door shellfreak Bekijk bericht
      Ik had ook de 2015 versie was echt dik in orde wat een bak.
      Geschoten icm de mayhem 2x en diverse andere bakken van rubro, wolff en katan.
      Uiteindelijk vanaf de helft de in de mist, helaas.
      Finale show bestaande uit : Spectacle show 100shots Evolution 2x Mayhem Evolution 2xTsunami Rubro 2x event zero tolerance LTD 152 shots Rubro 1x Traction rea...

      Begint op minuut: 2.52.
      Als ik dit eerder wist had ik deze zeker besteld, natuurlijk is het geen garantie dat i dit jaar weer zo goed is, maar op de enorme spreiding na is het ook nog eens een hele mooie box.

      Comment


        #63
        Toch wel erg benieuwd naar deze. Begin van het jaar aangeschaft dus die zal wel kurkdroog zijn.
        Knaap!

        Comment


          #64
          December komt er aan dus ik heb even een filmpje geüpload van vorig jaar.
          Al met al een leuke bak maar voor mij was het eenmalig.
          https://www.youtube.com/watch?v=Zwka0Fi6wq0

          Comment


            #65
            Ben benieuwd hoe deze dit jaar gaat presteren! Hebben hem nog over van vorig jaar, omdat er te dichte mist was hebben we er voor gekozen om deze en nog 4 andere cakeboxen niet af te steken.

            Comment


              #66
              Iemand enig idee hoe deze door te lonten ? En dan bedoel ik niet hoe je moet lonten. Maar eerder hoe je de cakes gaat neer zetten want deze puzzel snap ik niet. Heb de 2017 versie ( helaas, had gehoopt op de 2016). Of word het maar improviseren en in een andere doos zetten ?
              Knaap!

              Comment


                #67
                Nou heb maar een beetje geimproviseerd. De cakes sluiten niet op elkaar aan als je hem in de eigen doos houd. Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	20171230_173657.jpg
Vertoningen:1
Grootte:168,2 KB
ID:	1565178
                Knaap!

                Comment


                  #68
                  Iemand deze geschoten afgelopen jaar?

                  Comment


                    #69
                    Ja ik !
                    Leuke cakebox hoor. Mooie felle kleuren.
                    Zal het filmpje wel even uploaden van de week
                    Knaap!

                    Comment


                      #70
                      Ik heb er 2 tegelijk geschoten.
                      Start op 5:05 (link zou daar direct moeten starten) tot 6:08

                      Comment


                        #71
                        Benieuwd naar deze box. Voor een zacht prijs van €74,95 op de kop kunnen tikken, kan haast geen miskoop zijn.

                        Comment


                          #72
                          Oorspronkelijk geplaatst door Dr.mushroom Bekijk bericht
                          December komt er aan dus ik heb even een filmpje geüpload van vorig jaar.
                          Al met al een leuke bak maar voor mij was het eenmalig.
                          https://www.youtube.com/watch?v=Zwka0Fi6wq0
                          Gave kleuren, en flinke klappen zo te horen. Komt op de wishlist.

                          Comment


                            #73
                            Ik zie toch een paar punten waarop ik deze uitvoering van de box niet zou kopen. En hij stond bij mij ook op de lijst.

                            Comment


                              #74
                              Eerst zie ik 2x de Tsunami box en daarna de Snowstorm. De boeketten van 1 cakebox snowstorm zien er veel groter uit dan 2 Tsunami boxen samen... ( reactie is gericht op het filmpje van HUIT)

                              Comment


                                #75
                                Beetje laat maar hier het beeldmateriaal.

                                Knaap!

                                Comment

                                Working...
                                X