Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Event tsunamibox 120's

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #76
    Dit jaar ook maar eens proberen
    Zie em voor maar 69 euri, niet verkeerd voor 6 bakkies met samen 120 sh.
    Al blijft het gek dat deze zonder kooi is, maar oke..

    Comment


      #77
      Dat is wel een hele scherpe prijs voor deze box zeg. Helaas nog nooit zelf gehad, maar filmpjes zien er zeker goed uit.
      Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

      Comment


        #78
        Zojuist deze ook besteld voor 70 euro. Ben benieuwd. Beelden zien er in ieder geval goed uit!

        Comment


          #79
          heb ook besteld voor de val reep 69 euro mooie box en voor deze prijs

          Comment


            #80
            Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	IMG_0358.jpg
Vertoningen:1
Grootte:138,7 KB
ID:	1570680

            Hoe ga ik die lonten met elkaar verbinden? Sluit totaal niet op elkaar aan

            Comment


              #81
              Oorspronkelijk geplaatst door Robbert28 Bekijk bericht
              [ATTACH=CONFIG]43351[/ATTACH]

              Hoe ga ik die lonten met elkaar verbinden? Sluit totaal niet op elkaar aan
              Past 2 overdwars tussen 1 en 3? (In de lengte van de doos). Of een andere omdoos gebruiken.

              Comment


                #82
                Met puzzelen gaat t m niet worden. Dan maar een andere doos zoeken!
                Oorspronkelijk geplaatst door Mavcovic Bekijk bericht
                Past 2 overdwars tussen 1 en 3? (In de lengte van de doos). Of een andere omdoos gebruiken.

                Comment


                  #83
                  Oorspronkelijk geplaatst door Robbert28 Bekijk bericht
                  Met puzzelen gaat t m niet worden. Dan maar een andere doos zoeken!
                  Of een plank.

                  Comment


                    #84
                    Gisterochtend de doos opgehaald. Mij ook twee dingen opgevallen:
                    - Lontjes sluiten niet goed/logisch op elkaar aan. Iemand tips hiervoor?
                    - Het betreft geen 3kg kruit, maar 2430gram...

                    Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	20181228_192657.jpg
Vertoningen:2
Grootte:111,8 KB
ID:	1570756

                    Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	20181228_192709_001.jpg
Vertoningen:1
Grootte:148,7 KB
ID:	1570757

                    Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	20181228_192838.jpg
Vertoningen:1
Grootte:125,2 KB
ID:	1570758

                    In ieder geval benieuwd naar de prestaties voor die 69 euro!

                    Comment


                      #85
                      Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	TsunamiBox.jpg
Vertoningen:1
Grootte:70,1 KB
ID:	1570849

                      Beetje vage foto, maar zo had ik hem vorig jaar. Die doos er omheen geeft alleen maar troep achteraf. Wel de doorlont goed afschermen met aluminiumfolie.

                      Comment


                        #86
                        Wat je ook kunt doen is ze gewoon uit de doos halen en over de lengte doorlonten

                        Edit: Nog eens gekeken, met een beetje puzzelwerk moet dit gewoon lukken. Wel even een schotje ertussen doen

                        cake 2 een kwartslag naar rechts of links (hangt ervan af wat de hoofdlont is)
                        cake 3 een kwartslag naar rechts
                        cake 4 kwartslag rechts of links

                        Enzovoort

                        Comment


                          #87
                          Deze heeft (in ieder geval bij mij) het Rubro doorlontsysteem, als je het lont vrij ver vrij maakt kom je een stukje tegen waar extra lontjes naast het gewone lont zitten. Dat is in ieder geval bij mijn versie zo. Voor de zekerheid doe ik het wel ook nog op de 'ouderwetse' manier maar het is wellicht niet nodig.

                          Comment


                            #88
                            Ondanks de onhandige indeling van de doos is het toch goed gekomen. Prachtige combi box voor die 69 euro. Dubbel en dwars waard! Onderstaand mijn straatfilmpje:

                            Comment


                              #89
                              Ik vond het ook een prima box! Al kwam het goud letterlijk tot aan de grond, wat toch wel gevaarlijk was.
                              Mocht ik hem weerkrijgen voor die prijs, dan pak ik hem meteen

                              Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Arnold Bekijk bericht
                              Ondanks de onhandige indeling van de doos is het toch goed gekomen. Prachtige combi box voor die 69 euro. Dubbel en dwars waard! Onderstaand mijn straatfilmpje:

                              Comment


                                #90
                                Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	IMG_0366.jpg
Vertoningen:1
Grootte:130,0 KB
ID:	1571290
                                Door de onhandige indeling heb ik zelf maar wat in elkaar gezet. Cake 1 t/4 met daarna de white red rebel en de insane als afsluiter

                                Comment

                                Working...
                                X