Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

The Golden Age [Box]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    The golden age van Evolution, Maat van me had deze bij, wat een topper is dit.

    Comment


      Prachtige box. Wat een kwaliteit! Doet qua effectgrootte, kwaliteit en diversiteit absoluut niet onder voor de andere i-shape boxen van Evo. Wel mag er van mij een tussenweg gezocht worden in de schiethoogte deze zou best iets lager mogen voor nog beter zicht op de mooie boeketten. Brasilian box van Pangu schoot net wat lager waardoor die nog wat indrukwekkender was.

      Ik hou wel van het rustige tempo zodat je echt van elk shot kunt genieten. Ook de crackling tussendoor was precies goed, niet te veel en juist lekker voor de afwisseling.

      Comment



        Hier ook mijn straatfilmpje, Was echt een topper!

        Sommige boeketten mochten inderdaad iets lager voor het mooie, verder ontzettende kwaliteitsbak met precies genoeg crackling, zoals WJE al aangaf.

        Comment


          Wij hebben deze ook voor de eerste keer gehaald en komt zeker terug in de collectie. Een zeer mooie rustige goudbak niet voor 24uur maar heerlijk voor in de vooravond. Op de film komt hij niet helemaal lekker over, maar het is zeker een aanrader!

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door PYROMANIAC 1975 Bekijk bericht
            Dit zo te horen lijkt me een vocht probleem te zijn geweest.
            Ik geef je het advies dit via mail te melden bij het desbetreffende verkooppunt daar wij producten allen in originele verpakking uitleveren.
            Het is dan ook aan het verkooppunt om te kijken voor eventuele compensatie.

            Gr
            Evolution Fireworks
            Ik heb hem inmiddels opnieuw besteld, het verkooppunt heeft mij mijn geld terug gegeven, en ik heb hem erna meteen opnieuw besteld Zin in ;)
            www.youtube.com/channel/UC87Ra0dmyahLt8AZoj3Nr_Q

            Comment


              Deze kanjer besteld voor dit jaar. Ben hier erg benieuwd naar! Iemand ervaring met deze vs immortal gold? Welke is beter? ��

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door Reservelont Bekijk bericht
                Deze kanjer besteld voor dit jaar. Ben hier erg benieuwd naar! Iemand ervaring met deze vs immortal gold? Welke is beter? ��
                Ik heb ze beide gehad. Moet zeggen dat ik er niet 1 van de 2 beter vind. Beide gewoon hele goede bakken,
                alleen immortal gold is meer weer afhankelijk vind ik. En de Golden age is natuurlijk meer variatie.

                Gewoon een kwestie van smaak denk ik! Met beide zit je in ieder geval goed

                Comment


                  Nou komt goed! Kheb ze beide ;)

                  Comment


                    Straatvideo 2017-2018 door Pyroteam Holland

                    Comment


                      ik vond het een prachtig ding in de straat

                      365 days a year pyromaniac

                      Comment


                        Heerlijk om rustig mee te beginnen om 18:00 uur. Ondanks het klote weer erg van genoten!!

                        Comment


                          weet iiemand de afmeting van deze box

                          Comment


                            Afmetingen:58 x 36 x 20 cm

                            Comment


                              Stond eigenlijk voor dit jaar al op de planning maar is er met al dat mooie nieuwe spul van evo dit jaar bij ingeschoten. Staat nu voor volgend jaar op de lijst

                              Comment


                                http://www.youtube.com/c/ReVerser

                                Comment

                                Working...
                                X