Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

The Golden Age [Box]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
    Prachtig die Chry Crackling boeketten met dat diepe blauw, perfect te zien op het filmpje van X-treme. Kan je daar geen losse cake van maken? 25 shots met dat effect ( te zien op 1.14 ) lijk me echt een super cake! Of nog liever in Fan shape met 35 shots en dan 7 x 5 shots schieten.
    Lekker ja, 35 sh z shape die steeds ieder rijtje sneller gaat over in een fan shape laatste 2 rijen.
    PJJJJJJJJJJJIIIIEEEEEEEEEEUUUUUWWWWWWWWWWWWW

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door Sirens Bekijk bericht
      Lekker ja, 35 sh z shape die steeds ieder rijtje sneller gaat over in een fan shape laatste 2 rijen.
      ice queen 2.0?

      gr
      Evolution Fireworks
      Extreme Pyromaniac for life.

      Comment


        Wat een prachtige box was dit, langdurig intens staan te genieten van deze box! Zeer mooie effecten en het gaat maar door!
        No Pyro ! No Party !

        Comment


          Echt een topper dit, heb van begin tot eind met een smile gestaan

          Comment


            Staat al genoteerd op de lijst voor dit jaar

            Comment


              De dikste box van dit jaar, grootste boeketten van allemaal. Dit jaar zeker weer 2 maal ga ze wel iets sneller maken dan. Echte evo kwaliteit.
              PJJJJJJJJJJJIIIIEEEEEEEEEEUUUUUWWWWWWWWWWWWW

              Comment


                Topper, goed tempo, harde burst, en mooie spreiding

                Comment




                  Deze bak 2 tegelijk geschoten , was echt een feest en duurt lekker lang echt top.

                  Comment


                    wat was dit een toffe doos! echt een aanrader! ik zat eerst nog met tempo dat ik dacht gaat dit niet tegen vallen maar man wat een bak! Niks op aan te merken!
                    365 days a year pyromaniac

                    Comment


                      Hmm. Heb hem niet geschoten, twijfelde door de wind. Best jammer als ik alles zo lees.

                      Comment


                        Helaas maar 3 cakes kunnen genieten van deze schitterende box. Na de 3de cake gingen de bombettes nog maar 2 meter omhoog. Hierdoor de box uit elkaar geklapt. De resterende cakes die nog goed waren nog eens geprobeerd maar hier het zelfde probleem.

                        Achteraf was mijn onderbuik gevoel toch goed. Bij de winkelier de cakes van deze box, in een andere doos, los mee gekregen. Dit vond ik al vreemd. Tijdens het doorlonten merkte ik dat de cakes stonken en aardig wat schimmel opzat. Tevens verloren de cakes veel stopklei. Dit heeft er blijkbaar voor gezorgd dat ze niet veilig genoeg meer waren. De overgebleven cakes nog even gevoeld en bleek dat ik de tubes van binnen helemaal kon indrukken. Hierdoor besloten ze in het water de drempelen en ze weg te gooien. Jammer, volgende keer neem ik geen losse cakes meer aan, of controleer ze extra goed. Dit is gewoon zonde en gevaarlijk

                        Hopelijk komt deze dit jaar weer online want wil deze toch echt een keer volledig mee maken.
                        Laatst aangepast door bolle-040; 8 November 2018, 18:14.
                        www.youtube.com/channel/UC87Ra0dmyahLt8AZoj3Nr_Q

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door bolle-040 Bekijk bericht
                          Helaas maar 3 cakes kunnen genieten van deze schitterende box. Na de 3de cake gingen de bombettes nog maar 2 meter omhoog. Hierdoor de box uit elkaar geklapt. De resterende cakes die nog goed waren nog eens geprobeerd maar hier het zelfde probleem.

                          Achteraf was mijn onderbuik gevoel toch goed. Bij Orhten de cakes van deze box, in een andere doos, los mee gekregen. Dit vond ik al vreemd. Tijdens het doorlonten merkte ik dat de cakes stonken en aardig wat schimmel opzat. Tevens verloren de cakes veel stopklei. Dit heeft er blijkbaar voor gezorgd dat ze niet veilig genoeg meer waren. De overgebleven cakes nog even gevoeld en bleek dat ik de tubes van binnen helemaal kon indrukken. Hierdoor besloten ze in het water de drempelen en ze weg te gooien. Jammer, volgende keer neem ik geen losse cakes meer aan, of controleer ze extra goed. Dit is gewoon zonde en gevaarlijk

                          Hopelijk komt deze dit jaar weer online want wil deze toch echt een keer volledig mee maken.
                          Dit zo te horen lijkt me een vocht probleem te zijn geweest.
                          Ik geef je het advies dit via mail te melden bij het desbetreffende verkooppunt daar wij producten allen in originele verpakking uitleveren.
                          Het is dan ook aan het verkooppunt om te kijken voor eventuele compensatie.

                          Gr
                          Evolution Fireworks
                          Extreme Pyromaniac for life.

                          Comment


                            Lekker rustig genieten. Zaten er 2 in het midden van mijn showtje.

                            Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	20171229_134128.jpg
Vertoningen:1
Grootte:232,7 KB
ID:	1565458
                            [B]Stop de hetze tegen het consumenten vuurwerk![/B]

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door PYROMANIAC 1975 Bekijk bericht
                              Dit zo te horen lijkt me een vocht probleem te zijn geweest.
                              Ik geef je het advies dit via mail te melden bij het desbetreffende verkooppunt daar wij producten allen in originele verpakking uitleveren.
                              Het is dan ook aan het verkooppunt om te kijken voor eventuele compensatie.

                              Gr
                              Evolution Fireworks
                              Bedankt voor je reactie, ga het verkooppunt een email sturen.
                              www.youtube.com/channel/UC87Ra0dmyahLt8AZoj3Nr_Q

                              Comment


                                Ik vond dit echt een box om van te genieten. 3,5 minuut kijken naar zeer mooi uitgewerkte boeketten en een lekkere harde burst met af en toe een kleine versnelling. Wat mij betreft een echte aanrader! Box was ook makkelijk door te lonten gezien het snellont dat al bijna bovenaan zat.

                                Comment

                                Working...
                                X