Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

The Golden Age [Box]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Deze box zojuist mogen bewonderen bij de vuurwerkshow in berkel rodenrijs en was absoluut de beste box van de avond. Enorm grote boeketten keiharde burst en bleef langdurig doorgaan. Absolute aanrader dit !

    Comment


      owk das mooi man , heb deze box aangeschaft ben benieuwd

      Comment


        Hier zit hij ook in de collectie. Ben benieuwd!

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door svennnny Bekijk bericht
          Deze box zojuist mogen bewonderen bij de vuurwerkshow in berkel rodenrijs en was absoluut de beste box van de avond. Enorm grote boeketten keiharde burst en bleef langdurig doorgaan. Absolute aanrader dit !
          Precies dit, echt een ondergewaardeerde topper. Was zeker 1 van de dikste boxen van de avond. De boeketten en burst waren duidelijk van een niveautje hoger dan de andere Evo producten, voor zover dat nog mogelijk was.

          Comment


            Dit is al jaren een geweldige box maar gezien de prijsklasse zijn er maar weinig geweest die deze hebben gekocht
            PJJJJJJJJJJJIIIIEEEEEEEEEEUUUUUWWWWWWWWWWWWW

            Comment


              Deze box heb ik vorig jaar in mijn show gezet, als rustpunt voordat de chaos los kwam. Daar is deze box uitermate goed geschikt voor, een rustig tempo met prachtige effecten. Groots en sierlijk. Box is prijzig maar wel kwaliteit!
              Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door Djaimy Bekijk bericht
                Deze box heb ik vorig jaar in mijn show gezet, als rustpunt voordat de chaos los kwam. Daar is deze box uitermate goed geschikt voor, een rustig tempo met prachtige effecten. Groots en sierlijk. Box is prijzig maar wel kwaliteit!
                Wat heet prijzig? Heb hem op black friday aan kunnen schaffen voor 115. Lijkt me een goede prijs als ik dit zo hoor.

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door eelco89 Bekijk bericht
                  Wat heet prijzig? Heb hem op black friday aan kunnen schaffen voor 115. Lijkt me een goede prijs als ik dit zo hoor.
                  Dan heb je hem inderdaad voor een prima prijs, gezien de 160 schoten die deze box telt.
                  Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                  Comment


                    Heb deze zelfs voor 97 euro kunnen kopen dit jaar in de outlet. Vorig jaae 2x gehad en goed bevallen dus kon hem al zeker niet laten staan voor dit bedrag.
                    [B]Stop de hetze tegen het consumenten vuurwerk![/B]

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door brian the freak Bekijk bericht
                      Heb deze zelfs voor 97 euro kunnen kopen dit jaar in de outlet. Vorig jaae 2x gehad en goed bevallen dus kon hem al zeker niet laten staan voor dit bedrag.
                      Dat is wel heel goedkoop. Voor dat bedrag heb ik hem hier in de regio niet zien staan.

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door eelco89 Bekijk bericht
                        Dat is wel heel goedkoop. Voor dat bedrag heb ik hem hier in de regio niet zien staan.
                        Was een uitloop artikel bij vechtweelde.
                        [B]Stop de hetze tegen het consumenten vuurwerk![/B]

                        Comment


                          hoe loopt de schietrichting van deze box , gaan deze cakes van onder naar boven of van rechts naar links als je recht voor deze box staat

                          Comment


                            1-8
                            2-7
                            3-6
                            4-5

                            hoop dat dit duidelijk is

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door Tigers Bekijk bericht
                              1-8
                              2-7
                              3-6
                              4-5

                              hoop dat dit duidelijk is
                              probeer deze box lekker door te lonten dus van hoofdlont van cake naar reservelont cake 2 etc etc maar van 4 naar 5 komt totaal niet uit , kan ook geen foto bijsluiten

                              Comment


                                Als je de foto in post 160 bekijkt, dan zie je hoe die moet lopen. Is volgens mij heel simpel deze box, maar dan moeten de lontjes wel op die manier zitten.

                                Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	IMG_20171229_135958.jpg
Vertoningen:1
Grootte:146,5 KB
ID:	1568587

                                Comment

                                Working...
                                X