Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mayhem [Box]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door jakz Bekijk bericht
    Zo hebben wij hem ook gezien in de straat, bedankt voor je filmpje!

    Comment


      2 van deze geschoten. Heerlijk bakkie maar deze komt dit jaar niet op de lijst. De losse insane bak die er in zit gewoon los kopen dat is namelijk de pot die deze bak goed maakt.
      PJJJJJJJJJJJIIIIEEEEEEEEEEUUUUUWWWWWWWWWWWWW

      Comment




        Dit waren er ook 2 tegelijk na de Festival show versie 2015 daarna nog meer mooie items van Evolution.
        Aankomend seizoen zeker weer

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door Komkommer Bekijk bericht
          en er zaten geen salutes in.
          Dat viel mij dus ook op. Jammer. Verder niets op aan te merken. Lekker gevarieerde box, en voor €. 70,00 in een freakactie, prima te doen.
          2024 >> 25

          Comment


            Mooi bakkie, maar voor volgend jaar ga ik dan toch voor een andere.
            No Pyro ! No Party !

            Comment


              Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

              Comment


                mayhem voor hett eerst besteld voor 2018/2019

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door jakz Bekijk bericht
                  deze is echt vet
                  maar is dit echt maar 25mm? lijkt veel groter

                  Comment


                    Echt super dik!! Op basis van dit filmpje (voornamelijk) heb ik hem afgelopen januari besteld

                    Comment


                      Afgelopem jaar heb ik hem gehad, het is echt 25mm en een prachtige box! Heeft een hoop indruk gemaakt bij mij en het publiek.

                      Comment


                        heerlijke box staat op de lijst
                        https://www.youtube.com/@mikosjepyro

                        Comment


                          Jammer dat deze niet compound is. Is qua doorlonten niet heel fijn, maar qua uitvoering subliem. Marchel??
                          Vuurwerk Huizen - www.vuurwerkhuizen.nl

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door bassiefirework Bekijk bericht
                            Jammer dat deze niet compound is. Is qua doorlonten niet heel fijn, maar qua uitvoering subliem. Marchel??
                            Het is een langwerpige box en de lontjes zitten allemaal links.

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door Komkommer Bekijk bericht
                              Het is een langwerpige box en de lontjes zitten allemaal links.
                              De box die ik gehad heb was in iedergeval niet makkelijk door te lonten. Iig niet in de opstelling zoals hij in de doos stond. Kan zijn dat het veranderd is hoor, had de eerste batch.
                              Vuurwerk Huizen - www.vuurwerkhuizen.nl

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door bassiefirework Bekijk bericht
                                De box die ik gehad heb was in iedergeval niet makkelijk door te lonten. Iig niet in de opstelling zoals hij in de doos stond. Kan zijn dat het veranderd is hoor, had de eerste batch.
                                Hier dezelfde ervaring, maar de eerste batch was toch wel het mooist!
                                Het doorlonten wordt wel een stuk makkelijker wanneer je de lont tot onderaan vrij legt. Beetje alufolie er tussen tegen vonkoverslag (al heb je dat niet snel net een langwerpige box).
                                There is no such thing as enough fireworks.

                                Comment

                                Working...
                                X