Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mayhem [Box]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door Black Dragon Bekijk bericht
    Vond dit een mooie box! Vooral die laatste cake maakt het af! Moest idd een beetje handig doen met lussen!
    En het mooie is dat die laatste cake nog los te krijgen is ook.

    Comment


      Straatfilmpje! Laatste cake was toch DA BOMB! Kon helaas de Insane niet meer los krijgen in de freakactie!

      Eind goed, Knal goed!

      Comment


        als je die laatste cake ( insane ) er ook nog los bij koopt, en zorgt dat de laatste 2 tegelijk afgaan en de salvo's beide kanten opschiet lijkt het me nog mooier!

        Comment


          Super box had deze ook

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door Robert058 Bekijk bericht
            als je die laatste cake ( insane ) er ook nog los bij koopt, en zorgt dat de laatste 2 tegelijk afgaan en de salvo's beide kanten opschiet lijkt het me nog mooier!
            Dat was ik ook precies van plan!
            Eind goed, Knal goed!

            Comment


              Mayhem 150sh Evolution 2016 versie

              Comment


                Maar wat is nu het probleem van het doorlonten, wil deze ook bestellen , lees dat er lonten niet goed geplaastst waren. Hoe hebben jullie dit opgelost. Zonder lange pauzes er tussen.

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door Jantjebeton1981 Bekijk bericht
                  Maar wat is nu het probleem van het doorlonten, wil deze ook bestellen , lees dat er lonten niet goed geplaastst waren. Hoe hebben jullie dit opgelost. Zonder lange pauzes er tussen.
                  Nieuwe productie zal dit probleem niet meer hebben.

                  Gr
                  Evolution Fireworks
                  Extreme Pyromaniac for life.

                  Comment


                    Dank je voor de reactie maar bedoelde meer hoe de jongens het hier hebben opgelost, hoe ze uiteindelijk hebben doorgelont. Maar goed om te horen dat het vanaf dit jaar geen probleem meer geeft.

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door Jantjebeton1981 Bekijk bericht
                      Dank je voor de reactie maar bedoelde meer hoe de jongens het hier hebben opgelost, hoe ze uiteindelijk hebben doorgelont. Maar goed om te horen dat het vanaf dit jaar geen probleem meer geeft.
                      Zie post #94

                      Comment


                        Deze had ik al gelezen, maar snap dat je de lonten naar beneden kan trekken snap alleen niet wat woed bedoelt met buiten de box om vast makem.

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door Bombone Bekijk bericht
                          Mayhem 150sh Evolution 2016 versie
                          Dit is het enige filmpje tot nu toe waar deze cakebox echt goed uit de verf komt! Ik dacht voorheen dat het maar een matige box was, maar nu zie je hoe goed ie is! Prachtige grote boeketten en dan met meerdere shapes. Zeker een aanrader en een goede 2e optie voor de Spectacle boxen!

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door Jantjebeton1981 Bekijk bericht
                            Deze had ik al gelezen, maar snap dat je de lonten naar beneden kan trekken snap alleen niet wat woed bedoelt met buiten de box om vast makem.
                            Als je de cakes uit de doos haalt kun je de lonten makkelijk naar beneden trekken en aan elkaar maken. Dan de cakes aan elkaar tapen en terug in de doos zetten.
                            Youtube: Fuse & Cues

                            Comment


                              Inderdaad cakes uit de doos, daar doorlonten, tapeje erom en terug zetten in de doos.

                              Comment


                                Ok dank je voor jullie reacties haha maar zo lont ik eigenlijk altijd door. De lonten tot helemaal beneden en dan tyrepje. Alleen de lonten bij de box kun je dus niet heel dicht op elkaar doorlonten.

                                Comment

                                Working...
                                X